Skocz do zawartości

Adam42

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam42

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam42

0

Reputacja

  1. Witam, problem polega na tym ze blad wyrzuca po kilku dniach od skasowania i auto czasami jest zamulone a czasami jezdzi normalnie niedawno byl robiony rozrzad i nie wiem w ktorym kierunku isc bo blad zaczelo wyrzucac gdy mialem problemy z pompa. Wrzucilem ori kosz z pompa uzywka i przez tydz jezdzil zyleta prosze mnie naprowadzic gdzie szukac
  2. Adam42

    1.8t a4b6 AVJ pompa paliwa

    Pompa dawala za male cisnienie wsadzilem narazie stara pompe i stary filtr bo nowy tez zaczol buczec nie wiem o co chodzi? I teraz pytanie umi mi ktos dac jakis namiar na wklad do tej pompy?
  3. Adam42

    1.8t a4b6 AVJ pompa paliwa

    Producent: MEAT & DORIA Kod produktu: 76809 Jednostka: szt Tryb pracy elektryczny Ciśnienie pracy [bar] 3 Wydatek [l/h] 85 Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI) Tak nowy Tylko to bylo na stanie wiec uznalem ze zaryzykuje
  4. Adam42

    1.8t a4b6 AVJ pompa paliwa

    No dzisiaj bylo juz pozno i nie chcialo nam sie juz walczyc z tym, jutro zmierze cisnienie tylko teraz kwestia tego czy tak glosne trzaskanie moze byc przyczyna tego ze jest za male cisnienie w ukladzie? Bo skoro regulator jest np 4 bar a pompa powiedzmy 3.5 tz ze cisnienie jest nierownomierne i powrot nie nadaza?
  5. Adam42

    1.8t a4b6 AVJ pompa paliwa

    Witam wszystkich mam kilka pytan i maly problem opisze sytuacje Niedawno wymienilem filter paliwa na Mana auto chodzilo ladnie przez 3 dni potem wybila mi rezerwa od razu zatankowalem. Na drugi dzien przy zaplonie bylo sluchac pompe i chwile po zapaleniu do tego stracila moc i czasami przerywala, z racji tego ze potrzebuje sprawny samochod pojechalem do mojego mechanika zeby poszukal mi wkladu bo jak sami wiecie caly kosz jest bardzo drogi. I tu zaczyna sie problem bylo ciezko dopasowac wklad bo juz ktos go wymienial i nie mialem nr w koncu cos poszukalismy i dzisiaj zabralem sie za wymiane. Po odpaleniu strasznie halasuje jakby trzaskala o plastik lub jechala po zebach po odpieciu powrotu wszystko ok i teraz pyt. Pompa ma niby 3 bar a roboczej 4 bar tyle udalo mi sie o niej wyczytac 1. Czy moze to byc przyczyna zatkanego powrotu? 2.Pompa za slaba 3.czy regulator cisnienia jest we filtrze? Bardzo bym prosil o przyblizenie tematu
  6. Witam nazywam się Adam, jestem z Rybnika i jestem świeżym nabywcą A4B6 1.8t w angliku ?. Pozdrawiam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...