Adam42
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Adam42
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Adam42
0
Reputacja
-
Witam, problem polega na tym ze blad wyrzuca po kilku dniach od skasowania i auto czasami jest zamulone a czasami jezdzi normalnie niedawno byl robiony rozrzad i nie wiem w ktorym kierunku isc bo blad zaczelo wyrzucac gdy mialem problemy z pompa. Wrzucilem ori kosz z pompa uzywka i przez tydz jezdzil zyleta prosze mnie naprowadzic gdzie szukac
-
Pompa dawala za male cisnienie wsadzilem narazie stara pompe i stary filtr bo nowy tez zaczol buczec nie wiem o co chodzi? I teraz pytanie umi mi ktos dac jakis namiar na wklad do tej pompy?
-
Producent: MEAT & DORIA Kod produktu: 76809 Jednostka: szt Tryb pracy elektryczny Ciśnienie pracy [bar] 3 Wydatek [l/h] 85 Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI) Tak nowy Tylko to bylo na stanie wiec uznalem ze zaryzykuje
-
No dzisiaj bylo juz pozno i nie chcialo nam sie juz walczyc z tym, jutro zmierze cisnienie tylko teraz kwestia tego czy tak glosne trzaskanie moze byc przyczyna tego ze jest za male cisnienie w ukladzie? Bo skoro regulator jest np 4 bar a pompa powiedzmy 3.5 tz ze cisnienie jest nierownomierne i powrot nie nadaza?
-
Witam wszystkich mam kilka pytan i maly problem opisze sytuacje Niedawno wymienilem filter paliwa na Mana auto chodzilo ladnie przez 3 dni potem wybila mi rezerwa od razu zatankowalem. Na drugi dzien przy zaplonie bylo sluchac pompe i chwile po zapaleniu do tego stracila moc i czasami przerywala, z racji tego ze potrzebuje sprawny samochod pojechalem do mojego mechanika zeby poszukal mi wkladu bo jak sami wiecie caly kosz jest bardzo drogi. I tu zaczyna sie problem bylo ciezko dopasowac wklad bo juz ktos go wymienial i nie mialem nr w koncu cos poszukalismy i dzisiaj zabralem sie za wymiane. Po odpaleniu strasznie halasuje jakby trzaskala o plastik lub jechala po zebach po odpieciu powrotu wszystko ok i teraz pyt. Pompa ma niby 3 bar a roboczej 4 bar tyle udalo mi sie o niej wyczytac 1. Czy moze to byc przyczyna zatkanego powrotu? 2.Pompa za slaba 3.czy regulator cisnienia jest we filtrze? Bardzo bym prosil o przyblizenie tematu
-
Witam nazywam się Adam, jestem z Rybnika i jestem świeżym nabywcą A4B6 1.8t w angliku ?. Pozdrawiam?