Jump to content

Koll

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Koll

Informacje

  • First name
    Koll
  • Location
    Miechów

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koll

    Logi dynamiczne

    Kolego odłączyłem przepływomierz i było tak że od 2500 obrotów tak jak by tracił moc coś go trzymało, zaraz wypaliło błaď o za niskiej wartości przepływomierza a turbina znów była czerwona
  2. Koll

    Logi dynamiczne

    Wieczorem spróbuję się przejechać bez przepływomierza to napisze co się działo.
  3. Koll

    Logi dynamiczne

    Napisałem wyżej, doładowanie ma 0.55 bara, a tam przepraszam za pomyłkę chodziło mi o przepływke.
  4. Koll

    Logi dynamiczne

    Zwonko ale jak odezwę przepustnice to mam patrzeć czy turbo robi się czerwone? Bo tak jak wcześniej wspomniałem to nie ma żadnego szarpania podczas jazdy? Czy może sprawdzić różnice w mocy? chodzi mi o to na co mam zwrócić uwagę?
  5. Koll

    Logi dynamiczne

    Cześć koledzy teraz mam doładowanie 0.55 do 0.6 nie dobija.
  6. Koll

    Logi dynamiczne

    Ale jak auto dobrze ciągnie i nic mu się nie dzieje poza tą czerwona turbina, to wymieniać czy lepiej się wstrzymać? Przeplywke wymieniałem z pół roku temu oryginalna Boscha ale z innego auta
  7. Koll

    Logi dynamiczne

    Zrobiłem logi o których mówił "zwonko" i byłbym bardzo wdzięczny gdyby je ktoś przeanalizował :D http://vaglogi.pl/log-003_025_E82h30q.html http://vaglogi.pl/log-002_007_EeO9Q1v.html Przepraszam że tak długo zwlekałem z logami ale ciężko ostatnio u mnie z czasem :)
  8. Koll

    Logi dynamiczne

    Dzięki za informację ,jak tylko zrobię te logi to je wrzucę tylko trochę ciężko z czasem pewnie w weekend zrobię ;)
  9. Witam kolegów Jestem nowy ogólnie na forach tak że proszę o wyrozumiałość Piszę tu( choć nie wiem czy dobrze) bo miałem problem z doładowaniem w moim silniku 1.8t AEB. Auto było słabe więc założyłem mu turbo boosta gdyż nie ma czujnika doładowania map sensora. Pokazywało mi doładowanie rzędu 0,2bar czytałem na forach że powinno być do 0,6bar. W celu sprawdzenia turbiny odłączyłem wężyk podciśnienia od westegeyt turbina szybko przeładowywała. Podłączyłem więc wężykiem wyjście od turbiny bezpośrednio do westegeyt, boost pokazywał dalej doładowanie rzędu 0.2bar. więc uznałem że jest źle wyregulowana sztanga (dodam że wyskakiwał też błąd o zbyt bogatej mieszance). Więc postanowiłem ją wyregulować za pomocą wakum pompce. na początku poniosła mnie fantazja i ustawiłem 0.7bar lecz w nocy zauważyłem że turbo zrobiło się czerwone z temperatury. Więc ustawiłem na ciśnienie 0,55bar teoretycznie powinno być oki. Ałto dobrze chodzi ale nie miałem jeszcze przyjemność sprawdzenia turbiny w nocy czy jest czerwona. w tym celu zrobiłem logi dynamiczne grupy 02,07,09. I tu jest moja prośba żeby ktoś mógł rzucić fachowym okiem na te logi i powiedzieć czy tak może zostać i czy jest oki Aha wiem że logi powinny być robione do 6tys ale robiłem je sam dlatego troszkę nie udolnie i wolałem nie ryzykować z turbiną. LOG-01test 2 tur-002-007-009.csv
×
×
  • Create New...