Jump to content

Koll

Pasjonat
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Koll

Informacje

  • First name
    Koll
  • Location
    Miechów

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki kolego odrazu będziemy działać z tymi wtryskiwaczami. A z kątem zobaczę po zrobieniu tych wtrysków.
  2. A z tym kątem co zrobić?
  3. Cześć koledzy. Przepraszam że tak długo nie dodałem logów. Ale w niedziele było oberwanie chmury i odłączyło mnie od świata (Brakło internetu) Była dziwna sytuacja bo koledze rano auto nie chciało odpalić kręcił i nic przy tym mrugała kontrolka świec żarowych. Auto podobnież za piątym podejściem odpaliło od szczała. Tak opowiadał mi kolega. Podłączyłem vcds i były trzy błędy. 18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1 P1672 - 35-10 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny 17669 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) P1261 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny 17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241) P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny Nie dało się ich usunąć. zrobiłem logi grupy 023 i 018. http://vaglogi.pl/log-023_nqnUyD4.html http://vaglogi.pl/log-018_UxhvQ.html Koledze było ciężko utrzymać obroty. Następnie zgasiłem auto rozłączyłem wtyczki przeczyściłem środkiem "kontakt" i odpaliłem auto i błędy dały się skasować , w grupie 018 były przez chwilę 6 6 6 6 ale nie zdążyłem zrobić loga później się unormowało. Załączam jeszcze log z działającymi cewkami. http://vaglogi.pl/log-023_COzp3R.html Proszę o jakieś propozycje, co zrobić?
  4. Dzięki Piotrze za odpowiedź. W grupie 018 sprawdzałem i jest tak jak pisałeś podczas pracy jałowej oraz dodawania gazu pokazuje wszędzie 0 po puszczeniu gazu pokazuje 4 czyli jest Oki. Grupę 023 zaloguje jutro bo faktycznie logowałem podczas jazdy. Jutro jak tylko zrobię logi to je dodam.
  5. Ja na Twoim miejscu sprawdził bym sobie moduł zapłonu.
  6. Koledzy jak możecie coś doradzić w tym temacie to był bym bardzo wdzięczny, bo nw czy ustawiać ten kąt tak jak ma być a później obserwować ten wtrysk? bo przecież znowu kąt jest ustawiany mechanicznie, to nw czy stan wtrysku wpływa na kąt wyprzedzania wtrysku
  7. Właśnie też się obawiam że kąt może być mylny skoro wtryskiwacz jest uszkodzony a według Ciebie kolego to bardzo źle jest już z tym wtryskiem, trzeba się śpieszyć z wymianą jego ? bo uszkodzenie jego widać na grupie 013,i chodzi o pierwszy cylinder? dobrze mówię ?
  8. Witam kolegów. Potrzebuję waszej pomocy, wczoraj podjechał do mnie kolega Seatem Leon z silnikiem 1.9tdi kod silnika to ASZ. Mówił że auto dużo mu pali paliwa a nie ma mocy. Więc podłączyłem mu VCDS i był błąd "17669 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) P1261 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny" W blokach pomiarowych w grupie 000 na drugim polu o ile się nie mylę to jest podany kąt wtrysku i powinna być wartość ~ 50 a było 131. w grupie 004 w czwartym okienku była wartość chyba okolice 1. Zrobiliśmy logi dynamiczne grup 004,013,023 i log statyczny grupy 000. http://vaglogi.pl/log-004_013_023_YetnDaY.html http://vaglogi.pl/log-000_e05Zz.html Logi niestety nie są takie jakie powinny być, jest to związane z pogodą nie mieliśmy zbyt dużych możliwości, ale mam nadzieję że da się coś zobaczyć w tych logach. I teraz właśnie nw co zrobić, czy ustawić prawidłowo kąt początku wtrysku i jeśli tak to na jaką wartość najlepiej?
  9. Koll

    Logi dynamiczne

    Kolego odłączyłem przepływomierz i było tak że od 2500 obrotów tak jak by tracił moc coś go trzymało, zaraz wypaliło błaď o za niskiej wartości przepływomierza a turbina znów była czerwona
  10. Koll

    Logi dynamiczne

    Wieczorem spróbuję się przejechać bez przepływomierza to napisze co się działo.
  11. Koll

    Logi dynamiczne

    Napisałem wyżej, doładowanie ma 0.55 bara, a tam przepraszam za pomyłkę chodziło mi o przepływke.
  12. Koll

    Logi dynamiczne

    Zwonko ale jak odezwę przepustnice to mam patrzeć czy turbo robi się czerwone? Bo tak jak wcześniej wspomniałem to nie ma żadnego szarpania podczas jazdy? Czy może sprawdzić różnice w mocy? chodzi mi o to na co mam zwrócić uwagę?
  13. Koll

    Logi dynamiczne

    Cześć koledzy teraz mam doładowanie 0.55 do 0.6 nie dobija.
  14. Koll

    Logi dynamiczne

    Ale jak auto dobrze ciągnie i nic mu się nie dzieje poza tą czerwona turbina, to wymieniać czy lepiej się wstrzymać? Przeplywke wymieniałem z pół roku temu oryginalna Boscha ale z innego auta
  15. Koll

    Logi dynamiczne

    Zrobiłem logi o których mówił "zwonko" i byłbym bardzo wdzięczny gdyby je ktoś przeanalizował :D http://vaglogi.pl/log-003_025_E82h30q.html http://vaglogi.pl/log-002_007_EeO9Q1v.html Przepraszam że tak długo zwlekałem z logami ale ciężko ostatnio u mnie z czasem :)
×
×
  • Create New...