-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jubar
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Jarosław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia jubar
1
Reputacja
-
jubar zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ciśnienia nie wiem, ale typ od klimy mówił że wszystko gra, żadnej nieszczelności ani nic, chwile zaglądaliśmy i nie wiedział czemu nie pracuje. Wentylator się załącza, nie kręci się mega szybko, nie słychać go, ale chłodnica jest zimna. Położyłem się pod auto i przy "włączonej" klimie rurki przy sprężarce są ciepłe, tak jakby w ogóle nie było obiegu czynnika.
-
Sprężarka nie wydaje żadnych dźwięków, sprzęgło nie jest zerwane. Przy samej sprężarce węże także ciepłe
-
Cześć. Od dłuższego czasu świecił mi się przycisk ECON i klimatyzacja nie działała, dziś byłem u gościa od klimy, dobił czynnika na max, tyle ile powinno być, a klima nadal nie działa. Po włączeniu klimy delikatnie na chwilkę spadają obroty, więc rozumiem że załącza się sprężarka. Wentylator od klimatyzacji także się załącza, nie dmucha jakoś mega mocno (nie słychać go). Chłodnica zimna, te dwie rurki co idą do kabiny i na jednej jest zawór od klimy są ciepłe, czasami prawie gorące. Auto podłączane pod kompa, co do klimatyzacji to zero błędów. Jaka może być przyczyna nie działania klimatyzacji?
-
Wracając do mojego problemu, założyciela tematu. Zacząć od podmiany czujnika ciśnienia doładowania?
-
Dobrze, że turbo dobrze działa. Zacznę pewnie od kupna czujnika ciśnienia doładowania, jest sens kupować używany? A może jakoś wyczyścić ten?
-
Ale brak mocy jest na benzynie i lpg. Czyli winowajcą może być przeplywka? Objawialoby się to tak, że na zimnym mierzy dobrze a na ciepłym źle?
-
16622/P0238 Jest też błąd od barometru jakiegoś 16490/P0106. Też są z sondami lambda i coś z katalizatorem,
-
Cześć, mam problem z moim AVJ. Na zimnym silniku, tak do 90 stopni ma normalną moc, wciska w fotel przy przyśpieszaniu. Gdy się nagrzeje, ze 150KM robi się ze 100, strasznie zamula. Pokazuje błąd czujnika ciśnienia doładowania, bodajże G31. Zrobiłem logi, proszę o ich analizę. Co może być problemem zamulania? Drugi log z innej strony, bo na vaglogi nie chciało się dodać. http://vaglogi.pl/log-002_115_118_08JwH.html?fbclid=IwAR1DR1aZfsGzEleFaVkEU6l6n4gfcynf0BLz2UXlsDDPkuFR4mEUkV4WQC0 https://link.do/7D1w0
-
Witam serdecznie wszystkich w klubie. Forum przeglądam od kiedy mam A4, czyli od października, ale dopiero teraz mam problem, więc założyłem konto. Mam nadzieję, że miło spędzę tutaj czas