Skocz do zawartości

Qlfon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qlfon

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Sinzheim

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Qlfon

0

Reputacja

  1. Qlfon

    Głośniki

    Obiecałem zdjęcia:) Były już widoczne na grupie na FB ale może nie wszyscy tam zaglądają więc dla potomnych wrzucę i tutaj.
  2. A właśnie miałem zacząć wątek na ten temat. U mnie po 15 minutach jazdy (w tym jakieś 6 km autostradą tak ok 120-130 km/h, a potem powolutku 50 km/h jakieś 4 km przez miasto) w temperaturach -3 do +5 temperatura utrzymuje się na tej środkowej kresce między 50 a 90. Wygląda na to że ten typ tak ma. Jeździć, obserwować?
  3. Qlfon

    Głośniki

    Wstawiam samochód do zaufanej firmy, nie sądzę żeby och było stać na takie akcje. Mają bardzo dobrą opinię w branży. Alę dzięki za troskę.
  4. Qlfon

    Głośniki

    Będzie ciężko pokazać przebieg prac bo samochód wstawię ze starym oryginalnym zestawem (3g+, audio z standardowym subem w kole) i odbiorę zrobione dwa dni później. efekt końcowy będzie widoczny tylko na zewnątrz w postaci wzmacniacza i DSP jeśli pójdą osobne elementy). Przebiegu prac nie będę raczej widział:(
  5. Qlfon

    Głośniki

    Będę robił swojego avanta w grudniu. Na prżód pójdzie Helix s62.c.2 , na tył E6x.2. Wzmacniacz z DSP albo Helix albo Match. Pierwszy etap pewnie zrobię bez subwoofera bo nie będę w stanie zostawić samochodu na 4 dni. Oczywiście do tego wygłuszenie wszystkich drzwi. Być może do tego czego słucham sub nie będzie mi potrzebny. Ale wzmacniacz zostawi mi możliwość dołożenia go później. Jeśli się zdecyduje na późniejsze dołożenie suba to pewnie pójdę w montaż w lewym boczku z dedykowaną obudową lub coś wolno-leżącego (ale to raczej niechętnie bo bagażnik jakoś zbyt wielki w b8 nie jest).
  6. Qlfon

    Rozbudowa/upgrade 3G+

    Dobry, Jak gra fabryczne (nie B&O) audio w B8,5 chyba każdy wie. Gra słabo. Naszło mnie więc na rozbudowę i mam zagwozdkę - dwie różne firmy oczywiście oferujące inny sprzęt podpowiadają dwa różne rozwiązania. Jedna firma na przód proponuje Helix E62C.2 lub S62C.2 + wzmacniacz czterokanałowy Helix M Four + Helix K10 do zabudowy w boczku bagażnika. Druga oferująca Audio System proponuje x200Evo + wzmacniacz x80.4D + sub do wnęki koła zapasowego bodajże AXB20STP. Pytanie - jak duża będzie różnica na obu zestawach w zakresie basu z przodu zakładając, że sub ze wzmacniaczem może być dołożony w późniejszym terminie? Oczywiście drzwi i bagażnik wygłuszone. Słucham głównie rocka ale tak do lat 90, jakiś POP i sporo fortepianowej klasyki. Jakieś szczególnie basowej muzyki współczesnej niekoniecznie ale zależy mi na w miarę równym paśmie. Bagażnik nie musi się unosić, szyby mogą zostać w uszczelkach. To nie ma być dB racingowy samochód, raczej nie rzucający się w oczy zestaw na długie trasy. Może ktoś miał już podobne rozterki ostatnio i może się podzielić swoim wyborem?
  7. Koszta ubezpieczeń rosną bo rośnie świadomość ubezpieczonych i zaczyna się od TU egzekwować to do czego TU się zobowiązało w umowie. Wcześniej byliśmy robieni w balona w tym zakresie więc wszystko grało po stronie TU. Obecnie już nie mają tak łatwo i musza płacić. A ze swojego zysku nie chcą zmniejszać to my dostajemy po kieszeni.
  8. Możesz podrzucić na jakieś fotki i sprawdzić ile by kosztowała wysyłka do Niemiec? Różnicę oczywiście pokryję. Zaczepy są całe?
  9. W jakim stanie i za ile?
  10. Wielkie dzięki! Zgadza się, fotele manualne z elektrycznymi lędźwiami tylko. Lusterka z tego co wygrzebałem w sieci powinny być P'n'P - okablowanie podobno jest zawsze, jedynie czego bym nie miał to przełącznika lusterek z funkcją grzanie. Podobno nie jest to must have - będą grzały przy włączonym grzaniu tylnej szyby gdy temp jest odpowiednio niska.
  11. Dobry wieczór:) Miesiąc minął odkąd mam a4, posiedziałem na forum i dopadła mnie choroba modzenia. Jak widzę co wychodzi z fabryki a co co niektórzy robią z samochodami to tez tak chcę:) Ale - nie ogarniam trochę ETKI, wiem co chciałbym zmienić/dodać ale nie jestem pewien czy dobrze to wszystko czytam. Zatem - czy ktoś życzliwy mógłby rzucić okiem czy dobrze kombinuję z numerami części jakie chciałbym zakupić/dołożyć? Lista rzeczy: ISOFIX do przodu: 8T0 881 708 (czy to występuje jako komplet czy należy zamówić dwie sztuki tego?)+ 8T0 881 545 + N90737105 +N90088003 Schowki pod przednie siedzenia: 8K0 882 601 B – lewy, 8K0 882 602 B - prawy, N 90737105 + N90088003 Siatki za siedzenia: 8T0881969B XCC x 2 Lusterka grzane: 8F0 857 535 H i 8F0 857 536 H I najtrudniejsze - tylny podłokietnik skórzany - 8T0 885 875 AN75U + 8P0885995B 6PS. Na ETCE widzę jeszcze dwie pozycje - coś jakby zaślepka. Numer 20 i 21. Niestety ETKA nie pokazuje ich part numbers. Czy jakaś dobra dusza mogłaby rzucić na to okiem i sprawdzić czy czegoś nie brakuje ew czy wybrane części podejdą na bank do mojego wozidełka? Na wszelki wypadek mój VIN: WAUZZZ8KXFA064781 Piękne dzięki za ew. pomoc.
  12. Maciek, a nie orientujesz się może jaki toto numer może mieć? Mam znajomka pracującego w VAGu i być może mógłby to mi zorganizować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...