ostr
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ostr
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Turek
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ostr
0
Reputacja
-
Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika.
-
Cześć, dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu płynu chłodniczego.
-
Witam serdecznie. Po zapaleniu lampki MIL i podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd: 15462 - Sterowanie zaworu obejściowego płynu chłodzącego P2681 00[175] - przerwa. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną? Czy zawór jest do wymiany? Pozdrawiam
-
Cześć wszystkim, jestem z Turku. pozdrawiam wszystkich serdecznie