Skocz do zawartości

ostr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ostr

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ostr

0

Reputacja

  1. Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika.
  2. Cześć, dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu płynu chłodniczego.
  3. Witam serdecznie. Po zapaleniu lampki MIL i podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd: 15462 - Sterowanie zaworu obejściowego płynu chłodzącego P2681 00[175] - przerwa. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną? Czy zawór jest do wymiany? Pozdrawiam
  4. Cześć wszystkim, jestem z Turku. pozdrawiam wszystkich serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...