Skocz do zawartości

paw13ostr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paw13ostr

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia paw13ostr

0

Reputacja

  1. Witam, szukam informacji w internecie i nie mogę nigdzie znaleźć jak odszukać jaką klasę wagowa ma mój samochód do doboru sprężyn na przód. Mam przedlifta i z wlepki jedyne co widać to, że sprezyny są 1BA. Wiecie jak to sprawdzić? Będę wdzięczny za informację.
  2. Dzięki za zainteresowanie. Powiesz mi z której grupy widać, że jest za ubogo? Dopiero wdrażam się w temat i chciałbym trochę skumać jak czytać te logi. Druga sprawa to permanentny błąd, który wyskakuję na VAGu to: 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent. Objawia się to czasem falującymi obrotami i szarpaniem samochodu. Dzisiaj ściągnąłem przepustnice, wyczyściłem chociaż nie była mocno brudna. Zajrzałem do potencjometru, nie widać przetarć na ścieżkach. Jedyna rzecz jaka przykuła moją uwagę to ta ścieżka od nastawnika wolnych obrotów (tak mi sie wydaję, że to to), widać było jakby za mocno obcierała o płytkę. Nie wiem czy to ma jakiś związek z tym. Ogólnie co zauważyłem to, że błąd pojawia się wtedy kiedy niedelikatnie operuję gazem. Na wyższych obrotach i przy zmianie biegów czuć lekkie szarpnięcie i wnioskuję, że wtedy przepustnica traci sygnał i wywala ten błąd. Tylko nie wiem czemu tak się dzieje. Czy oprócz tego, że może być walnięty ten potencjometr, może coś innego wpływać na wywalanie tego błędu?
  3. Witam, proszę o analizę logów mojego 1.8 T AEB pod kątem ewentualnych nieszczelności, auto zbiera się trochę długo. Logi statyczne: - grupa 001-007: http://vaglogi.pl/log-001_007_A9nf9.html - grupa 002-008: http://vaglogi.pl/log-002_008_465NU.html Logi dynamiczne: - grupa 002-007: http://vaglogi.pl/log-002_007_088193.html - grupa 002-025: http://vaglogi.pl/log-002_025_0p609.html - grupa 001-013: http://vaglogi.pl/log-001_013_Gck9H97.html Z góry dziękuję za zainteresowanie.
  4. Dzięki za zainteresowanie. Dzisiaj pobawię się przepustnicą ale szczerze mówiąc wątpię, że to coś pomoże. Porobię też dłuższe logi tylko zastanawiam się czy nie połączyć jakiś innych grup, żeby móc wykluczyć inne potencjalne przyczyny. Zapomniałem też dodać, że po moich obserwacjach szukałem jakiś zależności kiedy to się dzieje i jedyne co zauważyłem, to że po nocy samochód się ładnie zachowuję to czasu kiedy nie złapię temperatury. Dzieje się to tylko rano, bo na przykład po pracy jak stoi te 8 h i jest zimny, to po odpaleniu zaczyna wariować. Czasami działa ponowne odpalenie ale nie zawsze. Rzadziej też szarpie jak delikatnie obnoszę się z pedałem gazu.
  5. Witam, posiadam A4 1.8T AEB, od bardzo dawna męczę się z problemem, szarpania przy przyspieszaniu, braku mocy oraz falujących obrotów na biegu jałowym. Poza tym przy nagłym dodaniu gazu auto się najpierw zdławi, jest to odczuwalne podczas jazdy i przy zmianie biegów. Poza tym słychać jednorazowy syk przy przepustnicy po dodaniu gazu. Z problemem męczę się od dawna ale od niedawna wziąłem się za tą sprawę. Po paru wizytach u mechaników, którzy rozkładają ręce stwierdziłem, że sam się tym zainteresuję. Jedyne co wiem na ten moment, to że kompresja na wszystkich cylindrach to ok. 12 bar i turbina dmucha prawidłowo. Wymieniona została uszczelka pod pokrywą zaworów jak i świece bo uszczelka puszczała na nie olej. Po podpięciu pod kompa wyrzuca takie błędy: Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Po skasowaniu blędów w pierwszej kolejności wyrzuca błąd od przepustnicy 16505. Przepustnica adaptuję sie na VAGu i na wykresach z potencjometru nie widać żadnych wahań. Przesyłam logi dynamiczne, które wykonałem lecz nie wiem czy połączyłem dobre grupy. grupa 002-007: https://log.malonetuning.com/chart/251201#H8KLCADDjU%2FCnlwCA03Di8OBDsKDIBAEw5B%2Fw5nDs8KQSMK1w63DhxAOWDfCuMKJFQNrwqLDvXpFLz3DjsK8GcOnw6jCk8K%2Bwr3DjGxiTsOrUgjCjUctwqfClMOlw4dnBEXCnjkHZcKqEsKGw4HDrCZsUi7DixJHwr3CoMKww77CgcKzeMKgRcKHF8KeeHvCkMK9w5%2FCq8KmwrJMwqJ1YzvDrw9vYAknwoEAAAA%3D grupa 002-013: https://log.malonetuning.com/chart/251210#H8KLCADCh1TCnlwCA03Di8OBDsKDIBAEw5B%2Fw5nDs8KQSMK1w63DhxAOWDfCuMKJFQNrwqLDvXpFLz3DjsK8GcOnw6jCk8K%2Bwr3DjGxiTsOrUgjCjUctwqfClMOlw4dnBEXCnjkHZcKqEsKGw4HDrCZsUi7DixJHwr3CoMKww77CgcKzeMKgRcKHJ154e8KQwr3Dn8KrwqbCskzConVjO8OvD3AyKcKRwoEAAAA%3D grupa 003-008: https://log.malonetuning.com/chart/251211#H8KLCADDklTCnlwCA03DjEsOw4IwDATDkMK7eD3CkQgtXCbDisOCECtEasOrKnERw6XDtMO0wrNhw6l5Mw7CgcKqwozDuhbCl8OYwrjCiRE8wrrCiEBPHR9lEsKXwqsucyNcw45ww5Bawr7CssKdwqAswpNUNsKhXTglwrc6w77ClHZYLcO5ZQdsP8O%2FIHhcw5HCocOHDcO3CMOyw6d2MW3Ds1Bsb8O4PsOGH0LDvMKjacKWAAAA grupa 003-009: https://log.malonetuning.com/chart/251212#H8KLCAARVcKeXAIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyMRCHwmw4ohUCvCtVTDosOKcVHDi8OracKKwoQ4w67DjGzCjMOwwpDDp8KdK8K5wqLCssOMDcOwwpTCsMODScKUw5%2FCtE%2FChELClTQbw4HDl8OUF8KpORPCt8K6wrxyf2DDqCYPwoPDm34IwpTDi2jDh8KlwpHDvcKJw6jDscKKZ8K8YMOAW0LDsEfCkhfCkzZPbMK9w7AhwqUPECFvTMKZAAAA grupa 003-025: https://log.malonetuning.com/chart/251212#H8KLCAARVcKeXAIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyMRCHwmw4ohUCvCtVTDosOKcVHDi8OracKKwoQ4w67DjGzCjMOwwpDDp8KdK8K5wqLCssOMDcOwwpTCsMODScKUw5%2FCtE%2FChELClTQbw4HDl8OUF8KpORPCt8K6wrxyf2DDqCYPwoPDm34IwpTDi2jDh8KlwpHDvcKJw6jDscKKZ8K8YMOAW0LDsEfCkhfCkzZPbMK9w7AhwqUPECFvTMKZAAAA Bardzo proszę o przejrzenie logów i pomoc w rozwiązaniu poblemu.
  6. Witam serdecznie użytkowników forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...