Jump to content

zionx

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About zionx

Informacje

  • First name
    Wojciech
  • Location
    Bielsko-Biała

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zajmuje się ktoś na forum produkcją/handlem?
  2. Zobacz ofertę [K] TIP DownPipe 1.8T podłokietnik Zajmuje się ktoś na forum produkcją/handlem? Dodający zionx Wysłano 06.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Aha, czyli to co mogłoby być lepiej to jest gorsze z powodu normalnego zużycia podzespołów, a nie jakiejś niesprawności. No samochód ma swoje lata, ma prawo nie trzymać idealnych parametrów. W takim razie ja Ci bardzo dziękuję za rady @przem8 , oby więcej takich pomocnych osób + !
  4. Właśnie ciężko mi było określić jaki luz jest tym kwalifikującym do regeneracji bo nie miałem prędzej do czynienia ze sprężarkami, ale skoro mówisz że jest nie duży to jeszcze na niej pojeżdżę. I sprecyzuj jeszcze proszę komentarz do loga, ja to ten z tych upartych
  5. Witam U kogo najlepiej w stosunku jakość-cena w bielsku i okolicach? Najlepiej jakby też ogarniał doloty/wydechy Digitun, ModPro, CompSport ? Pozdr
  6. Witam po przerwie. Jeśli chodzi o postępy prac, w międzyczasie profilaktycznie zamówiłem zawory dv oraz n75. Zacząłem od sprawdzenia sztangi turbiny i jej praca wygląda jak w załączniku 1, wygląda jakby pracowała w pełnym zakresie. Niestety wydaje mi się, że turbina ma już swój okres świetności za sobą co wykazują jej luzy boczne (zał. 2) oraz wzdłużny (zał. 3) który ciężko było uchwycić na nagraniu, ale można go "usłyszeć" na oko 1-2mm, domniemam że wymaga już regeneracji (?), a szkoda bo jest suchutka i nie pobiera w ogóle oleju. Następnie dobrałem się do DV, dla mających mocne nerwy zał. 4 Raczej nie muszę dodawać że nie był sprawny - został wymieniony. N75 także wymieniłem, chociaż oryginalny chyba był sprawny (2 króćce przepuszczały, 1 nie, nie wiem jak bardziej go sprawdzić). Po złożeniu całości zrobiłem log: http://vaglogi.pl/log-115_118_37VMJi.html Auto zrobiło się bardziej.. bystre (bo do zwinności mu brakuje jakieś 30hp), lepiej reaguje na gaz i lepiej wkręca się od 3tys wzwyż. Proszę o ocenę logu jak to teraz się prezentuje. Następna kwestia to sprężarka. Chcę z nią coś zrobić, nr tabliczki (zał. 5) mówi że to zwykłe k03, i jakbym chciał regenerować na k03s jak jest w bexie, to jakie powinno być oznaczenie? K03/74? Bo gdzieś coś takiego wyczytałem. Pozdrawiam @edit Proszę o info czy załączniki się dobrze wyświetlają 20190525_092044.mp4 20190525_092421.mp4 20190525_092730.mp4
  7. Widziałem jakiś test sztangi na youtube z tym że w tdi, na kanale 11 się go uruchamiało. W 1.8t też w ten sposób sprawdzę zakres jej pracy? @edit Sory za laickie pytania, ale to mój pierwszy motor z turbawką. Czy sam DV może mieć wpływ na zaniżone ciśnienie? W sumie chciałbym żeby to była wina turbiny bo jestem już psychicznie nastawiony na jej wymianę (jeszcze się waham pomiędzy k03s a hybrydą)
  8. Oto log z odłączonym N75: http://vaglogi.pl/log-115_118_FWcFC8.html Jeśli chodzi o DV, będę mógł go sprawdzić dopiero w weekend, ale obstawiam że będzie niesprawny, bo przy wymianie rozrządu zauważyłem że ten króciec z DV jest chyba zasylikonowany z wężykiem... Byłem dziś także w ASO Skody i Audi i za DV życzą sobie ~190, za N75 ~280. Czy to są normalne ceny? Prędzej w podciśnieniach znalazłem już babola, mianowicie na TIP'ie w tym miejscu co jest tak dużo różnych wężyków, jeden króciec był złamany i zaślepiony wkrętem.. następnie znalazłem luźno wiszący wężyk, prowadził on do metalowej rurki przytwierdzonej do puszki filtra powietrza, która chyba dochodzi do EVAP'u. Jakiś kawałek miedzianej tulejki zeszlifowałem tak żeby węże na niego nachodziły, skręciłem opaskami i myślę że ten temat jest zamknięty. Jeszcze ktoś jakieś podpowiedzi, diagnozy, sugestie?
  9. Jak w temacie. Na PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_zZF5ST.html http://vaglogi.pl/log-002_033_52xa4.html http://vaglogi.pl/log-115_118_4n05P7A.html Na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_9cSNV.html wykonywałem pierwszy raz, proszę o wyrozumiałość
  10. zionx

    Błędy 16795 i 17700

    Witam po skanowaniu pokazało mi: Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component: 1.8L R4/5VT 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0C3B602DFD7DB990-513C 2 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System P0411 - 002 - Incorrect Flow Detected 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent Readiness: 0000 1100 Widziałem że był jakiś temat z tym błędem, ale moje pytanie, to czy jedno z drugim może być jakoś powiązane? W ostatnim czasie była zakładana w aucie instalacja LPG, wtyczkę do grzałki sprawdzałem, jest czysta i dobrze osadzona, na liczniku temperatura po nagrzaniu ok - pokazuje 90 Pozdrawiam
  11. zionx

    No witam

    Witam obecnych Pomogę i dam sobie pomóc
×
×
  • Create New...