DKAUDI
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DKAUDI
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia DKAUDI
1
Reputacja
-
Mało logiczne ale pomoglo moze mniej bedzie palic
-
Ja wogole nie mam egr mam adapter wsadzony i zaslepiona rurka przy kolektorze ale po wyczyszczeniu siatki jest okej tak jak powinno byc
-
Egr nie ma adapter jest temat ogarnełem byly śmieci muchy na siateczce przed przeplywka i oszukiwaly parametr
-
Witam ostatnio spostrzegłem duza wartosc przeplywki nie wiem czym to moze byc spowodowane przeplywka nowa zalozona i nic to nie zmienili
-
To quatro? Zazwyczaj dzien czasu
-
Najlepiej tak bo pozniej nie musisz czekac na zwrot kasy Odsylanie cudowanie a tak jak cos nie bedzie pasowac to mozna wymienic lub zwrocic
-
Ja bym zostawil zamowiecie temu kto bedzie to robil bo wtedy dobierze sobie po vin zeby pozniej mukety nie bylo
-
Sachs jest okej i powinien polatac
-
Nie opłaca sie samej tarczy i docisku zmienic bo np za poł roku moze dwumas pasc i znowu trzeba bedzie kase wydac najelpiej kompletami
-
Krzywki byly regulowane wiazka zmieniona piny dogiete tandem zmieniony a problem dalej jest czyli pompki smiec
-
Sprzegło sie pewnie skonczylo a na wbitym biegu jak odpalic albo spr zakrecic auto jedzie do przodu tylko nie stoj pod sciana zeby ci nie odpalila
-
Witam mam problem ze swoja audi a mianowicie mam za wysokie bipy na wolnych obrotach maja 87-97 po dodaniu gazu do 1200 obrotów wskakuja na ponad 100 a po dodaniu gwaltownie do odciny auto zaczyna kulec tak jak by bu odłaczylo pompki