
Siwy1911
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Siwy1911

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Legnica
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Siwy1911 obserwuje zawartość Test przepływomierza. Logi , Nierówna praca silnika 1.9 AVF 130KM , Jakie poduszki pod silnik i skrzynie biegów i 1 inny
-
Witam, Problem zaczął się z 2 lata temu. Stojąc na światłach silnik zaczął mocno szarpać jakby palil na 3 gary. Dodałem gazu i się uspokoiło. W zeszłym roku to samo powtórzyło się z 2 razy. Światła, szarpanie, dodanie gazu. Ale w tym roku to już tragedia. Jak temperatura na zewnatrz skoczy powyżej 30 stopni to bardzo często pojawia się ten problem i dodanie gazu już nie pomaga tylko muszę kawałek przejechać. Szukałem na forum i znalazłem podobne tematy ale nikt z problemem sobie nie poradził i tak jeżdżą. Błędów w komputerze nie ma. Korekty wtryskow w normie. Może miał ktoś podobny problem i podpowie od czego zacząć szukać? Dla mnie dziwne, że problem pojawia się jak jest gorąco na zewnątrz. Wtedy też jeżdżę na klimie... Może tu szukać problemu... Pozdrawiam
-
Odkopując temat... 🙂 podczas testu sztangi turbiny programem vcds sztanga pracuje w pełnym zakresie prawidłowo, otwiera sie i wraca do polozenia poczatkowego. Czy podczas zapieczonej geometrii nie powinna się zawiesic w pozycji otwartej albo nie do końca otworzyć? Pozdrawiam 🙂
-
Witam, Ktoś wie jakie poduszki pod skrzynie biegów i silnik idą do Audi A4 B6 Avant 2004r 1.9 AVF? Skrzynia manualna 6 biegów. Na alledrogo pokazuje mi kilka rodzaji niestety... Pozdrawiam
-
Wybacz twój link uznałem za jakąś reklamę ? czyli nie tak do końca zregenerowana była moja turbina jak po roku moge mieć taki efekt. Nie pozostaje nic innego jak demontaż turbiny i to sprawdzić. Dzięki za pomoc. Będę miał więcej czasu to sprawdzę i dam znać. Pozdrawiam
-
Zmniejszenie odstępu/dystansu o którym piszesz może byc spowodowane np nagarem?
-
Wszystko jest dobrze. Podciśnienie jest. Jak go przegonienie to kilka dni jest dobrze. Gdybym miał jakąś nieszczelnosc albo za niskie ciśnienie to by było niedoladowanie. A to mi przeladowuje. I faktycznie łopatki się zacinają bo jak przegonienie to jest ok. Pytanie co jest powodem że tak szybko się zapieka...
-
Witam, Mam problem z przeladowaniem w mojej audi. Wiem, że temat wałkowany od lat i za każdym razem trzeba czyścić turbo. Ale od początku. Po pierwszych objawach przeładowania, zrobieniu logów stwierdzono u mnie zapieczoną turbinę. Olałem czyszczenie stwierdziłem wymienię na nową (regenerowaną) będzie spokój na lata. Po wymianie wszystko ok fajnie auto śmiga. Po około roku (nie wiem dokładnie jak długo nie testowałem tego) problem powrócił podczas wyprzedzania wyłączyło turbo. Logi ponownie pokazały przeładowanie. Przegoniłem auto na autostradzie i było ok przez około 2 tygodnie. Problem powrócił. Przegoniłem jeszcze raz porządnie (droga powrotną z wakacji około 300km autostrada) również pomogło na około 2 tygodnie. Czy to możliwe że tak szybko zapieka mi się ta turbina? Dodam, że wiem jak obchodzić się z tym silnikiem. 70% jezdze po miescie, biegi zmieniam przy okolo 2,5 tys obrotow. Nie mule go itp. Nie może też tak być ze cały czas będę zmieniał biegi przy 4 tys obrotów bo na mieście to nie ma sensu. Zawor N75 odrzucilem, ponieważ po przegonieniu wszystko jest ok. Nie chcę pchać się w kolejna wymianę turbiny. Macie jakieś pomysły co może powodować moim zdaniem tak szybkie zapiekanie turbiny?
-
A można go jakoś przetestować? Czy tylko wymiana?
-
Witam, Niestety problem z wyłączaniem turbo podczas jazdy powrócił w niecały rok po regeneracji turbiny. Może ktoś rzucić okiem na logi co tym się dzieje? Log 1: https://log.tunezilla.com/s/kmQicBQ1 Log 2: https://log.tunezilla.com/s/CpmmyE8c Turbo wyłącza przy około 3,5 tys obrotów i zapala sie check. Błąd przeładowania 17965. Proszę o pomoc. W ostatnim czasie wymieniona była przepustnica, egr, no i regeneracja turbo. Pozdrawiam
-
Log grupy 003, 008, 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec6690e3cd2a450d041a444 Log drugi samej grupy 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec669863cd2a450d041a445 Podejrzewam turbina. Mam błąd przeładowania i notlauf przy ok 4 tyś obrotów. Turbo do czyszczenia? Pozdrawiam
-
Witam, Podejrzewam, że pada mi przepływomierz. Przy gwałtownym dodaniu gazu z opóźnieniem przyspiesza i traci moc podczas jazdy. Podłączyłem VAGa i w grupie 003 między wartością jaka powinna być, a aktualną pojawiają się różnice. Ling do logów grupy 003: http://vaglogger.apphb.com/log/5e70aa4137307554106921c5 Mógłby ktoś rzucić okiem? Pozdrawiam
-
Witam, Rano po odpaleniu silnika zapalił mi się check. Po podpięciu komputera pojawił się błąd P1524. Wyczytałem, że związany jest on z przekaźnikiem pompy paliwa. Tylko nie wiem o który chodzi i gdzie szukać. Czy to jest ten 167??? Jeżeli tak to gdzie go szukać? Dodam, że auto jeździ normalnie i nie odczuwam spadków mocy. Audi A4 B6 1.9TDI avf. Pozdrawiam
-
Witam. Ktoś poradził sobie z problemem?