Kardin716
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kardin716
Informacje
-
Imię
Vitalii
-
Miasto
Luboń
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kardin716
0
Reputacja
-
Pompuje zaraz maksymalnie 2800 kpa, czyli 1.8bar. przesada troche
-
A czy może być źle ustawiona gruszka?
-
To jak w takim razie mogła geometria tak szybko się zanieczyścić się?
-
A czy może czujnik przepływu powietrza nawalił?
-
Jak napisałem, po regeneracji przejechałem 6tys km. Widzę że za mocno pompuje. Dzisiaj jeździłem na 3 biegu, 3000 obrotów. Potem 4 i 5 do 4500 obrotów i nic się nie działo. Może kierowniczki puścili
-
Dodam że w czerwcu robiona regeneracja turbiny i przejechałem jakieś 6tys km. I już 2 razy wpadła w tryb awaryjny
-
Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
-
Dokładnie to samo. Albo odwrotnie gaz na 3-tys. obrotów na zimnim silniku
-
Żona jeździ w mieście, tak że styl jazdy wiesz jaki. Staram się czas od czasu nadepnąć
-
Check nie wyskoczył ani razu. Jeden raz straciło moc. I od tygodnia nic się nie dzieje. Przegazowalem trochę na trasie
-
https://log.malonetuning.com/chart/255997#H8KLCAAYWMOhXAIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
-
Logi dynamiczne 1.9 TDI AVF 130KM. PROSZE OCENIĆ
Kardin716 odpowiedział(a) na Kardin716 temat w Audi A4 B6/B7
I co najlepiej zrobić, dać do czyszczenia, czy dobrze rozpędzić na drodze parę razy? -
Logi dynamiczne 1.9 TDI AVF 130KM. PROSZE OCENIĆ
Kardin716 odpowiedział(a) na Kardin716 temat w Audi A4 B6/B7
I logi statyczne https://log.malonetuning.com/chart/256003#H8KLCAAMXcOhXAIDTcOMw4EKwoMwEATDkH%2FDmcOzBEzCq8Ktw78ScsKIdUkXw5RIwrLCgsO2w6vDm8OowqXDh8KZN8KMc8O0SsOzIAvCm8KYw5PCthZCw6NRw4spZcO5w7AvwoIiL8KcwoMyVQnDo2gOE3YpwqdlwolvPcKhwrDDvsKBa2Bxw4MdLTo8w7BEw69Bw7Z6w5g0wpV1EsKtO8ObesO%2FBQ4iSxTChQAAAA%3D%3D -
https://log.malonetuning.com/chart/255997#H8KLCAAYWMOhXAIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
-
Witam. U mnie właśnie też zaczęło szurować parę dni temu. Od 4 lat auto jeździ na oleju 10w40 (taki wlewał poprzedni właściciel). Niunia nie traci mocy, nie kopci, nie bierze oleju. Z pompowtryskiwaczamy nic się nie dzieje.