Skocz do zawartości

Gil Automotive

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gil Automotive

Informacje

  • Imię
    K
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Gil Automotive

0

Reputacja

  1. Nic nie odkrecasz, odciagasz napinacz i ściągasz pasek.
  2. Pasek wielorowkowy ściągniesz bez rozbierania przodu. Jeżeli wcześniej tego nie robiłeś to przed ściągnięciem zapamiętaj jak idzie pasek żeby założyć go tak samo bez szukania rysunków.
  3. Jeżeli wydaje Ci się, że któraś z rolek hałasuje to po prostu ściągnij pasek i zacznij nimi ręcznie kręcić. Jeżeli rolka będzie świszczeć to będziesz miał pewność że nadaje się do wymiany, a przy okazji obejrzysz sam pasek i sprawdzisz wolne koło alternatora. Kilka minut zabawy, chyba że masz klimatyzację na osobnym pasku i kogoś poniosła wena przy dokręcaniu napinacza. Wtedy zabawa delikatnie się komplikuje ?
  4. Jaki jest kolor, zapach dymu? Nierówna praca oznacza falowanie na obrotach czy samo trzęsienie nadwoziem? Są jakieś błędy ? Proponuję na początek sprawdzić wskazania czujników temperatury paliwa i chłodzenia. Po nocy wskazywana temperatura powinna powinna być zbliżona do temperatury otoczenia. Nie zaszkodzi zrobienie logów MAF-u Jeżeli chodzi o same pompowtryski: Parametry grupy 13 nie zawsze odzwierciedlają ich rzeczywisty stan. Miałem przypadek w 1.9 TDI (BLS) gdzie korekty były niemal idealne, a uszkodzony okazał się rozpylacz pompowtryskiwacza, który na jednym z cylindrów "lał" na tłoka przez co tłok spuchł i zaczął ocierać o gładź cylindra. Jeżeli zdecydujesz się na wymianę uszczelnień pamiętaj żeby sprawdzić przy tym gniazda pompowtrysków, które na potęgę lubią się wycierać w tych silnikach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...