Skocz do zawartości

czarny108

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarny108

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czarny108

0

Reputacja

  1. Witajcie, panowie mam pytanie... Otóż przejechałem się swoim samochodem jako pasażer z tyłu i okazuje się, że kanapa jest masakrycznie niewygodna. Na chwilę obecną z przodu mam fotele ze zintegrowanym zagłówkiem (Recaro?) i one są ok, natomiast kanapa z tyłu jest nie do przyjęcia. Czy wymiana na np. S line pełma skóra coś pomoże? Czy ktoś to porownywał, czy one w ogóle się czymś różnią jeżeli chodzi o twardość? Chciałem wymienić sam tył, mam sedan przedlift, czy kanapa z polifta będzie pasować? (pytam, bo znalazłem ładną i niedrogą). Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witajcie, panowie nie orientujecie się jaka firma produkuje poszczególne części na pierwszy montaż? Chodzi mi o przedliftową. Pompa wysokiego ciśnienia - lekko ją podobno słychać, podobnie wspomaganie. Pomoże ktoś z numerami?
  3. czarny108

    Rozrząd

    15k z wariatorami i robocizną. Całość.
  4. Nie wiem, czy to odpowiedni dział, ale o ile jest dział "Układ wydechowy" o tyle "dolotowego" nie ma :-) Ale do rzeczy... Panowie w obudowie filtra powietrza jest prócz filtra papierowego taka gąbeczka, która zapewne pełni jakąś rolę filtracyjną - bo do niej wchodzi rura przechodzące przez podstawę obudowy filtra ( Powietrze wtórne? ) Problem polega na tym, że ta gąbeczka się rozsypała. Chciałem zamówić w ASO, ale najprawdopodobniej jest ona sprzedawana razem z obudową filtra (850PLN) Czy to jest jakoś dostępne osobno? A może ktoś przerabiał ten temat i jest jakieś eleganckie rozwiązanie?
  5. Chyba i mnie dopadło (czujnik położenia sprzęgła), a przynajmniej wydaje mi się, że jakoś mocniej muszę naciskać żeby zapalić. Ale mam do was pytanie, Czy w sytuacji awaryjnej - samochód nie chce zapalić - istnieje możliwość wykodowania/wyłączenia tego czujnika tak, żeby dało się uruchomić samochód?
  6. Sorry nie doczytałem - ja założyłem od V8T 4.0TFSI I ten pasuje na pewno. Do dokładnie było to: TŁUMIK ŚRODKOWY AUDI S6 C7 , S8 D4 V8T 8K0253211C trzebnica - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz z trzebnica - TŁUMIK ŚRODKOWY AUDI S6 C7 , S8 D4 V8T 8K0253211C, na Allegro.pl, za 350 zł w kategorii {Części samochodowe} - {Układ wydechowy}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...
  7. Czy cały nie wiem, ja zakładałem od catów do środkowego i pasuje. Czyli kryza + siatka + pierwsze tłumiki. Tylko jest 5 mm szersza rura, ale to nie jest problem.
  8. Nie wiem, czy to co napiszę Ci pomoże, tym bardziej, że dotyczy innego samochodu, ale pewnie nie zaszkodzi sprawdzić. Miałem niedawno podobną sytuację w drugim samochodzie ( A3 3.2). Na jałowym chodził nierówno. Winnym okazał się ... akumulator. Co ciekawe, normalnie zapalał, było ładowanie, jedynym dodatkowym objawem było lekkie pulsowanie oświetlenia wnętrza i losowe gaśnięcie podświetlenia... drzwi. Natomiast jeżeli chodzi o silnik to ... właśnie tak dziwnie wibrował, jakby wypadały zapłony, ale bez błędów w kompie. I nawet jak akumulator naładowałem prostownikiem było dokładnie tak samo. Jeśli masz jakiś interfejs może zrób sobie wykres napięcia w instalacji w zależności od obrotów, sprawdź co się dzieje bo to jak się okazuje rzutuje czasami na rzeczy, których kompletnie byśmy się nie spodziewali.
  9. U mnie podobnie. Po nocy nieco dłużej, po krótkim postoju od razu.
  10. Nie wiem, czy to premium, bo różnie piszą, ale założyłem Hankook Ventus S1 Evo 3. W moim rozmiarze (255/35/19) były tańsze od Michelinów o dobre dwie, trzy stówki na oponie. Na suchym i na mokrym rewelacja. Czytałem różne testy i okazuje się, że miejsca na listach zależą dość mocno od rozmiaru. Coś, co jest świetnie w rozmiarze np. 225 wcale nie musi być tak samo dobre w rozmiarze większym.
  11. Pasuje. Gdyby ktoś potrzebowal, mozna założyć. Kryzy siatki i tlumiki pasują, sama rura jest szersza o 5mm ale to nie jest problem
  12. Panowie chodzi mi o rzecz następującą Jeden z tłumików mi niestety lekko pobrzękuje (chodzi o ten pierwszy od strony silnika) Wstępnie dowiedziałem się, że część ma numer 8K0253211 I tu zaczynają się problemy, ponieważ dokładnie ten sam numer mają tłumiki do kilku wersji silnikowych. Czy na przykład wydech od RS6 Tłumik wydech prawy AUDI Q7 RS6 8K0253211C 7400301979 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 69 zł - Tłumik wydech prawy AUDI Q7 RS6 8K0253211C (7400301979). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Będzie pasował do S4? Chodzi mi o krzywizny rur itd. Bo jest kilka egzemplarzy do RS4, RS6, S7 i nie wiem, czy mogę to po prostu kupić i założyć, czy trzeba będzie spawać. Widziałem też do S4 ale sprzedający myśli, że to katalizator i chce to sprzedać w cenie "katalizatorowej" :-). I niestety nie przyjmuje do wiadomości, że jest inaczej.... Pomoże ktoś? A może ktoś to wywalił i mu gdzieś leży niepotrzebne?
  13. Tak. Odsiewając nawet tego no name'a z ostatniego miejsca to pokazuje, że między kimś, kto założy do np. A4 B6 Goodyear'a a kimś kto założy np. Kormorana będzie prawie 10 metrów różnicy w hamowaniu na prostej drodze. Dwie długości samochodu. W zakrętach też będzie inaczej.
  14. Weźmy pierwszy lepszy test opon 225/45/17 Hamowanie na mokrym np. Miejsce 1. "Goodyer Eagle F1" - 28.8m . Miejsce 38 "Kormoran UHP" - 37.1m Miejsce 53 ostatnie "Star Performer" - 39,4 m Jeżeli takie różnice są gdy siła działa w płaszczyźnie równoległej do kierunku jazdy, to pewnie podobne albo nawet i większe są gdy siła działa w płaszczyźnie prostopadłej do kierunku jazdy - czyli w zakrętach. Tak jak pisałem wcześniej.... nigdy nie zapomnę, jak inaczej przed laty zaczął mi jeździć samochód, gdy założyłem oponę szerszą zaledwie o jeden 1cm. A to było jak najbardziej zwyczajne auto, tanie opony 195 zastąpiłem tanimi oponami 205. To była Octavia 1.8T i po założeniu szerszych nagle zaczęła skręcać :-)
  15. No to teraz zastanówmy się, czy gówniane opony z przodu spowodują większą podsterowność, czy mniejszą... 1. Pamiętam lata temu jak zmieniłem w Octavii 195/65/15 na 205/55/16 samochód zmienił się nie do poznania.. 2. Kupiłem jakiś czas temu A3 3.2 z założonymi oponami Bridgestone Potenza RE070A. Wszyscy na forum A3 twierdzili, że "ryje przodem". Nic takiego się nie działo... dopóki nie zmieniłem na zimowe w pierwszym sezonie. Ale ta opona na suchym to jest jakiś niedościgniony fenomen. Niestety jest dostępna w dwóch rozmiarach.... 3. W pierwszym sezonie "zimowym" S4 po zmianie na zimówki też wyjeżdża przodem na mokrym asfalcie, co nie zdarzało się na letnich. także... tak....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...