Skocz do zawartości

MichauKR

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. MichauKR odpowiedź w Remont kapitalny oraz podniesienie mocy w A4 B6 1.8T został oznaczony jako odpowiedź   
    Kompendium niedokońca aktualne... @Langista ale wychodzi to dopiero robiąc u siebie to 300+, czasy i wiedza mimo wszystko inna niż wtedy, tak jak i dostępność gratów.
     
    Obecnie popularnym rozwiązaniem jest korba kuta + 19mm sworzeń i odprężenie tłoków seryjnych.. do 350KM powinno to bez strachu wytrzymywać i do tego k04064. Głowica oczywiście zostaje na wąskim kanale, nie ma sensu szerokiego jak w ww. kompendium wypisane wrzucać. IMO warto iść w korbę ze sworzniem 20mm i wrzucić tłoki z BAMa, od razu mamy stopień sprężania 9.0:1 i nie trzeba ich podtaczać, do tego grubsze denko. K04064 zazwyczaj, jak nie ma żadnych problemów robi 320-330KM.
    Głowica seria, ale po pełnej obróbce z podkładkami pod sprężyny jak w S3 lub sprężynami z 2.7 (trudniej z dostępnością) i będzie ok.
     
    Generalnie informacji w internecie jest wystarczająco, wystarczy trochę więcej poszukać. Trzeba liczyć się z kosztami, remont silnika, turbo, fmic, wydech itd. Robiąc dla siebie od a do z, mniej więcej wiem ile wyszło (przy niskich cenach za graty), zlecając komuś to trzeba liczyć 30-35k lekko + heble etc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...