Skocz do zawartości

MichauKR

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. MichauKR odpowiedź w Cewki + świece do A4 B7 1.8T BFB (240km/350nm) został oznaczony jako odpowiedź   
    Te cewki są takiej samej długości. Będą pasować.
    Co do szarpania to równie dobrze może być brak paliwa, ale faktem jest że po modach stare wysłużone cewki lubią czasem paść.
  2. MichauKR odpowiedź w Remont kapitalny oraz podniesienie mocy w A4 B6 1.8T został oznaczony jako odpowiedź   
    Kompendium niedokońca aktualne... @Langista ale wychodzi to dopiero robiąc u siebie to 300+, czasy i wiedza mimo wszystko inna niż wtedy, tak jak i dostępność gratów.
     
    Obecnie popularnym rozwiązaniem jest korba kuta + 19mm sworzeń i odprężenie tłoków seryjnych.. do 350KM powinno to bez strachu wytrzymywać i do tego k04064. Głowica oczywiście zostaje na wąskim kanale, nie ma sensu szerokiego jak w ww. kompendium wypisane wrzucać. IMO warto iść w korbę ze sworzniem 20mm i wrzucić tłoki z BAMa, od razu mamy stopień sprężania 9.0:1 i nie trzeba ich podtaczać, do tego grubsze denko. K04064 zazwyczaj, jak nie ma żadnych problemów robi 320-330KM.
    Głowica seria, ale po pełnej obróbce z podkładkami pod sprężyny jak w S3 lub sprężynami z 2.7 (trudniej z dostępnością) i będzie ok.
     
    Generalnie informacji w internecie jest wystarczająco, wystarczy trochę więcej poszukać. Trzeba liczyć się z kosztami, remont silnika, turbo, fmic, wydech itd. Robiąc dla siebie od a do z, mniej więcej wiem ile wyszło (przy niskich cenach za graty), zlecając komuś to trzeba liczyć 30-35k lekko + heble etc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...