Skocz do zawartości

Soolider123

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Soolider123

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BMK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Soolider123

0

Reputacja

  1. No więc tak, turbosprezarka została w innej firmie zregenerowana, dolot wyczyszczony odma wymieniona a dalej są plamki pod samochodem. Nie wiem co juz o tym myśleć. Ktoś może pomoże co dalej sprawdzać?
  2. Okaże się, w poniedziałek - wtorek co było z nią nie tak. Mam dostać opis co w danej turbosprężarce było nie tak, oraz co zostało zrobione.
  3. Sprostowanie. Samochod trafił do innego warsztatu. Bo jak leciało tak leci z dolotu. Mechanik z innego warsztatu stwierdził że turbosprezarka jest źle zregenerowana wysłał mi filmik jak turbosprezarka się już zaciera. Turbosprezarka pojechała w piatek do innej firmy która regeneruje " KRYMAR w Białymstoku" na sprawdzenie i ponowna regeneracje. Mam dostać opis co w danej turbosprężarce było źle i mam jechać do firmy o zwrot kosztów. Dodam tylko ze profilaktycznie zostanie wymieniona odma jak już turbosprezarka jest wyciągnięta...
  4. Filmik dostałem od mechanika sms'em ja tego nie nagrywałem. Olej tak znajduje się w dolocie. To co na filmiku to olej przed sprawdzeniem drugi raz turbiny. Bo pierwsza regeneracja byla 3 miesiace temu (12miesiecy gwarancji) Mechanik powiedzial ze coś poszło nie tak z wcześniejszą regeneracja i żebym oddał z powrotem do sprawdzenia. No i tak oddałem tą turbine i serwis powiedzial ze turbina jest w jak najlepszym porządku ze to wina odmy, egr a nie turbiny. W wtorek odebrałem turbine zawiozłem do montażu w czwartek samochod odebrałem, a dzisiaj niedziela i jest plamka pod autem.
  5. Jutro umawiam się na wymianę odmy. Myślę że to jest to jak turbina 2 razy była sprawdzana...
  6. Możliwe że tak. Podobno mechanik wszystko czyścił. No ale nie wiem czy czyscil tylko z zewnatrz samochod czy tez uklad wydechowy (watpie w to) Olej nie pluje z wydechu tylko jest on pod samochodem. Dokładnie pod osłona silnika. Dodaje filmik jak to było. video000000.mp4
  7. Witam, mam taki problem z Audi A6C6. No więc mam taki problem ze w wydechu zbiera się olej co powoduje plamy pod silnikiem. No więc tak jakoś 3 miesiące temu było robione uszczelnianie silnika oringi na wale, na pokrywach zaworu itd. Była też regenerowana turbina. No i tak na początku myślałem że to wina regeneracji turbiny że turbina bierze olej itd. Oddałem turbine ponownie na sprawdzenie - gwarancje. No i tak w warsztacie co regenerowali turbine powiedzieli ze wszystko jest z nią w porządku. Myślę dobra, zobacze czy dalej olej będzie wyciekał. Dzisiaj postawiłem auto na parkingu po jeździe i dalej jest plama. Ktoś może z was miał podobny problem? Co to może być? Odma? Dodamy tylko ze EGR nie mam, mam zaślepiony i wyłączony. To odma może być wadliwa? Auto to Audi a6c6 3.0TDI BMK. Odma jeszcze nie była ruszana, a samochod jest z 2005roku.
  8. Soolider123

    Brak wspomagania

    Dzisiaj zobaczyłem że mam zalany caly pas przedni czyli wentylatory, kola pasowe czarnym olejem. Myślę że brak wspomagania objawiał się tym że koło pasowe od pompy wspomagania nie było napędzane ponieważ było zalewane olejem i się ślizgało na pasku. Tylko z czego może tam lecieć... dopiero w poniedziałek oddaje samochod do mechanika
  9. Soolider123

    Brak wspomagania

    Pacjent Audi A6 C6 3.0TDI BMK. Witam mam taki problem ponieważ czasami znikna mi wspomaganie. No więc tak, gdy odpalę samochód i np jadę do pracy wszystko ładnie kierownica chodzi, a gdy tak dłużej jeżdżę to jak ustanę na postoju to nie mogę ruszyć kierownica dopóki samochodem trochę nie ruszę, nie zawsze to się dzieje. Czy winą jest płyn? Gdy się rozgrzeje to nie ma swoich właściwości i pompa nie daje takiego ciśnienia jak powinna dawać? Bo gdy samochód odpalam po nocy to wszystko ładnie chodzi. Zaglądałem do zbiornika płynu wspomagania no i jest trochę czarny a powinien być zielony... Próbować wymiany płynu i przepłukanie całe układu? Czy szykować się na najgorsze czyli maglownica albo pompa wspomagania? Pozdrawiam
  10. Nic nie pokazuje, żadnego błędu. Zresztą nie zdążę podlaczyc bo zaraz błąd znika... a później 0, nie ma żadnego błędu...
  11. Witam, mam taki problem w Audi A6C6 3.0TDI. Problem jest taki że na zimnym silniku wyskakuje mi komunikat na czerwono "Oil pressure" tzn. brak cisnienia oleju. Olej jest nowy wraz z filtrami wymieniony jakoś 1000km temu. Zalany jest Petronas 5w40. Komunikat wyskakuje mi na zimnym silniku po przejechaniu 30-50 metrów komunikat gaśnie i wszystko jest normalnie. Komunikat wyskoczy mi raz na tydzień i tylko na zimnym silniku. Ktoś miał podobny problem? Gdzie szukać problemu? Pompa oleju? Smok zapchany? Czujnik cisnienia oleju? Dodam tylko ze blad się zapala gdy jest wilgotno (dzisiaj pada deszcz) gdy jest sucho i normalnie owego problemu nie ma. Gdzie szukać problemu?
  12. Olej wymieniany był jakieś 5-6 tysiecy km temu... Umowie się do mechanika na pomiar ciśnienia i się okaże, a przy następnej wymianie oleju zaleje olej ten co zaleciłeś...
  13. Na coś lepszego czyli na co? Leje Shell 5w30 Raz napisalem do mechanika który zajmuje się tylko V6,8,10,12 warsztat nazywa się - S-Garage to odpisal mi że albo wadliwe napinacze albo wadliwa pompa oleju..
  14. Ja to już nie wiem co mam robić, toc nie będę co rok zmieniał rozrzadu za 6500 tysiąca...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...