Skocz do zawartości

viktorion

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O viktorion

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Błaszki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć @Gregory87 - mogę Cię prosić o rozkodowanie jednego VIN? A4 B7: WAUZZZ8E86A236364 Rozkodowujesz również seaty? VSSZZZ3RZ9R004656
  2. Hej, Mam pytanko odnośnie zakupu termostatu. Doczytałem, że najlepszym wyborem będzie mahle/behr, ale czy na pewno? spotkałem się z opiniami, że nie trzymają wymiarów, jeden gość miał problem z przykręceniem rurki wody 06B121065AB, króciec jest mniejszej średnicy, niezgodny z fabrycznym wymiarem, że produkt made in china itd... A ja chce po prostu kupić termostat, wymienić i zapomnieć o temacie.. ktoś poratuje jakąś poradą? może ktoś z Was niedawno wymieniał i ma producenta którego może polecić?
  3. Hej, Auto cierpi na problem który coraz mocniej uwidacznia się wraz ze spadkiem temperatury. Przerywa TYLKO NA BENZYNIE, na zimnym mocniej, na ciepłym słabiej. Po przełączeniu na gaz - jak ręką odjął, pracuje idealnie, tak jak zawsze pracował. Wymieniłem już cewki (ori używki), swiece (przerwa 0.7), filtr paliwa (oryginalny audi). Gdzie dalej zajrzeć, co dalej robić? oringi wtrysków? szukanie nieszczelności? Ciekawi mnie co się wydarzyło, co się popsuło, bo temat jest dziwny - z reguły co szukałem na forum tematów to klubowicze mieli problem z tym, że wypadanie zapłonów/przerywanie jest niezależnie od tego czy auto jedzie na benzynie czy na lpg, a u mnie problem tylko na benie... wtf.
  4. Poprzednie tarcze tez nie były przykręcone śrubą i nigdy nie biły (jeździłem na nich 3 lata, ile jeździł poprzedni właściciel - nie wiem). Raz coś zaczęło bić, wibrować powyżej stówy, okazało się, że opony się "rozważyły", trzeba było wyważyć na nowo i było git Ale zobaczymy, kiedyś chciałem zrobić dziurę i nagwintować żeby przykręcić tarczę, ale zrezygnowałem z tego pomysłu. Już raczej za mojej kadencji auto nie otrzyma śrubki do tarczy :p
  5. Ale przecież tarcza jest przykręcona śrubami od felgi? więc jaką róznicę robi ta dodatkowa mała śrubka? rozumiem, że chodzi Ci o sytuacje ze ściągnięciem koła i przypadkowym przesunięciem tarczy? ja sobie zaznaczyłem markerem do blach jedną z dziur w taki sposób: i wiem, że na tej dziurze ma być śruba najbliżej silnika. Więc nie będzie problemu, że obrócę tarczą i zamontuje ją inaczej niż była przy zmianie kół.
  6. Nigdy nie miałem przykręconej tarczy u siebie. A jakie to może powodować problemy?
  7. dziurki na śrubkę, której i tak nie mam w piaście?
  8. Hej chłopy, Jakby ktoś szukał przystępnego cenowo zestawu to polecam: Tarcze Metelli 23-0726C 312mm (podwykonawca ATE, tarcza cała zabezpieczona antykorozyjnie dokładnie jak ATE które zakładał mój znajomy u siebie ) - za 2 tarcze zapłaciłem 309 zł Tarcze produkcja Włoska (kod kreskowy 803) Klocki Ferodo FDB1323 (WSPÓŁCZYNNIK TARCIA GF) - komplet: 119 zł klocki produkcja Wielka Brytania (kod kreskowy 504) Za cały zestaw 430 zł. Złożony przy pomocy Liqui Moly pasta wyciszająca do układu hamulcowego o nr 3078. Nałożona na "uszy" klocka oraz na jarzmo w miejsce gdzie pracuje klocek. Przy okazji na klocek tam gdzie dotyka go tłoczek. Pasta polecona przez mechanika - po złożeniu wszystkiego żadnych pisków. Docieranie zrobiłem w sposób następujący: 10x hamowanie z 50 KM/h do 20-15 KM/h, między każdym hamowaniem odstęp czasowy 5-10 sekund, nie dopuściłem do zatrzymania pojazdu podczas docierania. Po 10 hamowaniach: przejazd 1 minuta żeby w miarę ostudzić hamulce. Po całej procedurze auto hamowało już lepiej niż poprzedni zestaw, a przecież wszystko jeszcze musi się ułożyć przez najbliższe kilkadziesiąt kilometrów, więc podejrzewam że za niedługo hamowanie ulegnie poprawie na plus. zdjęcie nr 1 - tarcza odebrana od kuriera zdjęcie nr 2 - tarcza podczas montażu zdjęcie nr 3 - tarcza zaraz po "docieraniu" powyższą procedurą. Zobaczymy jak się sprawdzą w kolejnych miesiącach. Na pewno napiszę tu posta z info.
  9. Zasugerowałem się Twoją wypowiedzią "z kiedyś": Ale skoro mówisz że jednak FDB1323 są dobre to spoko
  10. Siemano, kupiłem klocki do tarcz 312mm (dobierane po VIN i wielkości tarczy w kilku sklepach motoryzacyjnych) do A4 B6, Dobrano mi FERODO FDB 1323, wyglądają identycznie jak te które mam na aucie czyli TRW GDB1307, jednak jest jedna różnica - TRW są "PEŁNE", a Ferodo są "nacięte" na środku. Dodatkowo wyczytałem, że powinienem mieć FERODO FDB 1717, ale jest informacja, że 1323 również pasują. O co tu chodzi? xD
  11. Pytanko, jakiś nie hiper drogi klocek do tarczy 312mm o współczynniku tarcia GG ? bo co szukam to są FF niemal wszystkich producentów. Chyba, że nie potrafię szukać
  12. Pytam poważnie bo piszesz wyżej że quaro to nie maxgear a za chwilę mnie wyśmiewasz. Nie rozumiem Twojego podejścia.
  13. Czyli co, to quaro warto wziąć pod uwagę czy nie ma sensu?
  14. Pany, szybkie pytanko. Mam do wymiany tarcze i klocki na przód (powoli się zbliża wymiana, więc chcę już dokonać zakupu). Czy Rotingery nacinane są okej? porównywalne jakościowo z mikodą? 2. Co sądzicie o tym wynalazku? QUARO tarcza wysokonawęglana allegro.pl ALLEGRO.PL Chciałbym pogodzić sensowną cenę z jakością. Jakie firmy stosujecie? U Taty w Volvo mam połączenie Mikoda tarcze + klocki textar, u siebie z tyłu tarcze trw i klocki ferodo, a z przodu nie wiem co tam siedzi, bo za mojej kadencji nie było to jeszcze robione ale klocki są trw.
  15. Ja postawiłem na GSP i nie żałuje. Stosunek ceny do jakości wybitny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...