Skocz do zawartości

Kosmos881104

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kosmos881104

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Nowy sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kosmos881104

1

Reputacja

  1. Witam Jestem świeżym właścicielem Q5 z 2011r. Mam jak narazie w planie doposażyć autko w fotele s-line skóra z alcantarą i może z elektryką oraz podnieść programem do około 200 KM. Czy można zamontować przednie fotele z A5, czy muszą być koniecznie z Q5 i jak z mocowaniem siedzeń rocznikowo ? Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie? Pozdr.
  2. Witam wszystkich Mam problem z klimatyzacją, wywala następujące błędy: widoczne w załączniku Staram się rozwiązywać sam swoje problemy z samochodem w miarę powagi usterki. Mogę liczyć na Wasze wskazówki; Gdzie jest zlokalizowany ten moduł i czujnik ? Od wymiany czego zacząć ? I czy moduł od B8 cz A5 będzie pasować ? Dodam że jest to Audi Q5 8R 2011r
  3. Problem rozwiązany Po sprawdzeniu silniczków klap v-skanem nie było żadnych błędów, odpowietrzanie nic nie dało, zamówiłem nagrzewnicę używaną sprawną i wymieniłem, tamta była częściowo zatkana, dlatego ciepłe powietrze leciało z lewej strony a chłodniejsze z prawej. Niby była drożna ale nie w pełni w porównaniu z obecną przepływ był słabszy.
  4. Witam Sprawa wygląda tak: mam bardzo mały wyciek płynu chłodniczego 0,5 - 0,7 Litra na 16000 Km w 1.8 T po wymianie uszczelki pod głowicą (było planowanie itp.) Zauważyłem że częściowo zapowiertza się nagrzewnica i poziom płynu się podnosi gdy wentylatory pracują. Na postoju auto grzeje bardzo lekko, podczas jazdy jest dość dobrze. Ojej czysty, płyn również Silniczki klap 100% sprawne Przy zakręconym zbiorniczku robi się podciśnienie ale nie duże bo wąż jest w miarę miękki. A teraz zadam pytanie które może wydawać się absurdalne z punktu widzenia mechanika. A gdyby tak zmniejszyć ciśnienie w układzie odłączając na chwilę pojedynczo każdy z cylindrów (ostrożnie wypiąć cewki) i spróbować użyć uszczelniacza (w płynie) przy tak małym wycieku. Tylko jaki ? Liquy moly, K-seal czy jest jakiś który nie zatka układu chłodzenia
  5. Montowałem wiele markowych żarówek bo dużo jeżdzę nocą i tylko dla tego, bo inaczej to się nie kalkuluje, montowałem również ledy czego nie polecam ( zakłócają fale radiowe, oślepiają kierowców a w razie wypadku masz po odszkodowaniu, pomijając kontrole drogowe i na stacji diagnostycznej. Należy pamiętać o prawidłowym ustawieniu reflektora na stacji diagnostycznej, zwłaszcza po wymianach sprężyn czy amortyzatorów i skontrolować stan odbłyśnika reflektora. Porównywałem Osramy night breaker unlimited, night breaker laser +150% oraz Philipsy h7 extreme vision +130 % i racing vision +200 % i white vision. U mnie najlepsza kombinacja wygląda tak Światła mijania Philips extreme vision +130 % te świecą nieco bielszym światłem niż Osram, ich żywotność to około 450 godz. w praktyce o 1/3 dłuższa Do świateł drogowych Philips white vision 4200 K sprzedawane z postojówkami W5W mają zbliżoną żywotność, Osramy świecą równie mocno albo nawet minimalnie lepiej, niestety bardziej na żółto ale to różnica może 100-200 Kelwinów Wybrałem taką kombinację z bielszym światłem bo wyraźnie poprawia się wtedy kontrast na drodze, lepiej dostrzedz zwierzynę czy pieszych oraz znaki drogowe, cena takiej kombinacji jest w granicach 150 zł. Wydawanie kasy za parę żarówek od 70-110 zł które świecą do 250 godz. jest bez sensu. Nie polecam niebieskich żarówek typu 5000K co z tego że mają barwę zbliżoną do ksenona, skoro dają dużo mniej światła na drodze.
  6. pompę kupiłem używaną na allegro, bo moja zacieła się 2 razy, po przekręceniu stacyjki wyraźnie ciszej buczy
  7. Wszystko ogarnięte na 100% Przyczyną rozbieżności map benzyny i gazu była padająca pompa paliwa, zatarła się po mimo że nie jeździłem na rezerwie, zawsze było ponad 1/4 baku. Przy prędkościach autostradowych zubażało o 10 % w stosunku do lekkiej jazdy, polecam również wymianę filtra paliwa Po wymianie pompy paliwa mapa benzyny się podniosła a mieszanka długoterminowa oscyluje wokół zera przy pełnym zakresie obrotów silnika, spadło również spalanie wg. komputera o 0,7L/100 na tym samym odcinku drogi
  8. Wszystko już ogarnięte, korekty przed strojeniem kasowałem, obecnie korekty długoterminowe na LPG +0,19 biegu jałowego, -0,78 do 1,56 podczas jazdy i tak zostawiam. Po 5-8 min. postoju na lpg korekta biegu jałowego zubaża stopniowo do -6%, po trasie wraca do poziomu +0,19 %. Na benzynie korekta biegu jałowego 0, w trakcie jazdy +3.91 Może to wina jakiegoś czujnika temperatury gazu, powietrza, sygnału od lambdy lub czegoś tam. Ale skoro w instalacji lpg nie ma błędów to już nie będę się ich doszukiwać.
  9. Zauważyłem że w grupie 033 napięcie skacze od 1,2 v do 1,6, ale tylko na gazie, Na benzynie jest 1,5v Czas odwiedzić gazownika Pozdrawiam
  10. U góry jest krótkoterminowa, na dole długoterminowa, dobrze mówię?
  11. Na benzynie korekty długie w okolicy +4%, krótkie 0% Na gazie długoterminowa od +4% przy małym obciążeniu do -4 % powyżej 100 km/h. krótkoterminowa na gazie skacze od -0,75% do -5,5 % po dłuższym postoju, a kulka na postoju sporo wychodzi poza mapę gazu
  12. Dzięki za podpowiedź Na benzynie korekty długie oscylują wokół +4%, na jałowym 0% nie jest źle tylko nie rozumiem dlaczego na postoju po 3 minutach korekta z dobrymi wartościami -0,75 % zubaża do -5,5% a z koleji po jezdzie wraca na swoje miejsce, no i dlaczego ta zielona kulka na postoju nie trzyma się mapy, czy to wina jakiegoś czujnika ? tyle że błędów w sterowniku LPG I Benzyny brak. No i pojawiają się minimalne pojedyncze szarpnięcia zaraz po wciśnięciu pedału gazu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...