Jump to content

LucaPacioli

Pasjonat
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About LucaPacioli

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2020
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moze jakas recenzja Forumowa? Może:-) Wozidło odebrane, postaram się napisać kilka słów na moim wątku, zapraszam.
  2. Baki coraz mniejsze bo zbija sie mase pojazdu na czym tylko sie da, zeby sie wcisnac w normy, a ze to w szerszej perspektywie nie ma sensu...
  3. Jeżeli można:-) Hamowanie: osobówka kontra ciężarówka - GDAŃSK, GDYNIA, SOPOT MOTO.TROJMIASTO.PL Czynników wpływających na długość drogi hamowania samochodu jest przynajmniej kilka. To m.
  4. Na czyms trzeba zarabiac:) bardzo szkoda ze nie ma w PL homologacji na motor TDI 3.0
  5. 150km i 190km TFSI juz „tylko” 54L a 150km i 163km i 190km TDI raptem 40L, wiekszy bak za doplata, oba quattro 58L w atandardzie, wiec polecam przeklikac konfigurator, a potem w podsumowaniu kliknac pelne dane techniczne
  6. Zalezy od wariantu silnikowego, w konfiguratorze Ci wyjdzie, trzeba przeklikac, tdi190km ma na przyklad 58L
  7. Place-wymagam? tym bardziej ze to ponoc marka premium, stad zagwozdka, ze wiedza jak w salonie dacii, a jeszcze wieksza zagwozdka, ze quattro wplywa na wybor, a tu z wiedza na bakier S lub RS to moze za pare lat i pewnie wtedy tez zapytam tutaj a nie w salonie???
  8. Odwiedziłem 6 salonów (w całej Polsce), rozmawiałem z około 10 doradcami i słownie: żaden, nie potrafił powiedzieć precyzyjnie "co" sprzedaje jeżeli chodzi o napęd. Smutna refleksja jeżeli chodzi o wiedzę doradców
  9. Dzis na zakupach bylem w outlecie za miastem, obok zaraz salon jest, wszedlem rozmawiam, pytam. Pytam czy kierownica obsluzy MMI. Nie obsluzy ale ponoc glosowe sterowanie jest, chociaz zakres komend mniejszy niz w A6 (a jak dziala mozna na youtube znalezc w testach A6). I ze w czasie jazdy ponoc blokuje sie dostep do czesci funkcji, zeby nie kusilo w czasie stukanie w ekranik. No ciekawe mysle. Ale generalnie to odpowiedzi tak jakby na inne pytania niz zadane, za to jedna intrygujaca. Otoz doradca w owym salonie stwierdzil, ze do A4 B9 ladowano od czasu do czasu pelne quattro (nie ultra). I w obecnego lifta tez sie tak bedzie robic. I teraz nie wiem, smiac sie, plakac, potwierdzic? Szczegolnie ze chwile wczesniej o WLTP bylo i tym, ze nie moga zalozyc elektronicznej blokady na naped w ultra zeby sie dalo spiac naped na stale, bo spalanie wzrosnie i norm nie spelni. ???:)
  10. To jeszcze pytanie czy te rozne sytuacje mialy miejsce na rynku PL (gdzie przeszlo lekkie tornado przez centralne serwisy i przez chwile nie mial kto zarzadzac wprowadzaniem modeli, cennikami itd) czy takze w DE?:)
  11. Ekran można było ograć konfigiem softu, a nie hardware'u:-) Co do silników - nie dają rady z WLTP, a nie czarujmy się - VW to przecież grupa z Audi, więc rykoszetem wzięli się za analizę spalania (rzeczywistą) i okrakiem wychodzą z silników, które normy nie spełniały lub np. w określonych konfiguracjach przestawały ją spełniać.
  12. Jeszcze chwila i będzie można dzielić się opiniami z poziomu fotela kierowcy:-) Fakt, zaskakujący, że firmy premium zatrudniają idiotów do projektowania ergonomii, którzy na dodatek nie potrafią podglądnąć konkurencji. Swoją drogą chciałbym zobaczyć wewnętrzną informację Audi z uzasadnieniem dlaczego pokrętło nagle stało się be i dlaczego ekran chowamy jedynie w A3... Takich kwiatków pewnie jest więcej. A omawiamy auto tylko z z perspektywy użytkownika. Ciekawe co powie nam mechanik o dostępach, łatwości wymiany elementów itd. Stale otwarty temat ustawienia quattro na sztywno (bez odpinania tyłu). Na dziś informacji, co zrobić aby taka sztuka się udała - nie ma.
  13. No dobra, a kto zadał sobie trud sprawdzenia jak to działa z poziomu kierownicy? Oczywiście pokrętło w przedlifcie super, ergonomia poliftowa do bani - gratulacje dla iżynierstwa audi bo rzeczywiście zawalanka. Ekran - brak opcji chowania + estetyka, też można lepiej. W ogóle środek w standardzie można było oczko wyżej zrobić (konkurencja nie śpi). Natomiast odpowiedzmy sobie uczciwie, co aż tak strasznie ustawiamy w trakcie jazdy? Radio? Kierownica. Nastawy trybu jazdy? Jest panel pod klimą. Nawigacja? Przed trasą. Coś istotnego pominąłem?;-) Jak zauważono można było iść w stronę A6 i pewnie księgowi poszli - ten sam soft itd. Co do wyglądu, też zgoda, można było lepiej, nawet nowy Peugeot 308 albo Volvo V60 budzi więcej emocji niż standardowa buda A4 bez pakietów... Ale przynajmniej jeżeli o mnie chodzi, większość czasu spędzam w fotelu kierowcy, a nie podziwiając ilość otworów w grillu czy linię auta i zobaczymy jak się w tym siedzi i jak to jeździ:-) Wstępne przeczucie podpowiada, że objedziemy wszystko w swojej klasie:-) Kiedy macie odbiory swoich poliftów? Ja muszę chwilę poczekać, więc pierwsze wrażenia dopiero styczeń. Jakkolwiek ostatnio miałem okazję "mrugnąć" się wiadomą Kią... I trochę wstyd albo prędzej trochę wyzwanie: Merc, Audi, BMW, Volvo już też - mają nad czym się zastanawiać:-)
×
×
  • Create New...