Skocz do zawartości

maxflex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maxflex

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maxflex

0

Reputacja

  1. Informacyjnie do wszystkich ciekawych rozwojem sytuacji. W moim przypadku przyczyną błędu był uszkodzony lewy tylni czujnik przy hamulcu. Aluminiowa część nie wytrzymała czasu. Obecnie po wymianie czujnika, problem nie występuje.
  2. To jest pelny stan jaki udało mi się wyciągnąć po OBD. Niestety z powodu braku dostępu do kabelka VAG, mam tylko to: Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Audi ============1============== P2004 Raw code: 2004 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 1 - actuator stuck open ============2============== P2008 Raw code: 2008 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 1 - open circuit ============3============== 3705 Raw code: 0E79 ECU: 19. CAN Gateway Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna ============4============== 0290 Raw code: 0122 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Audi: C1027F0: All wheel drive control module Low temperature Audi: C10CDF1: Level control system sensor Short circuit to each other left front Audi: Rear Left Wheel Speed Sensor-G46; Rear left speed sensor-G46; Throttle valve potentiometer-G69 signal too small ============5============== 0473 Raw code: 01D9 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: C107701: ABS return flow pump Electrical error Audi: Electromechanical parking brake control unit-J540; Electric parking / handbrake control unit-J540 ============6============== 4698 Raw code: 00125A ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============7============== 4699 Raw code: 00125B ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============8============== 5340 Raw code: 0014DC ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P200800: Intake Manifold Runner Bank 1 Control Circuit/Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392985 km Data, godzina: 2020.08.26 19:20:01 ============9============== 9120 Raw code: 0023A0 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P046C00: EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance ============10============== 9130 Raw code: 0023AA ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi: P200400: Intake Manifold Runner Control Bank 1 Stuck Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392088 km Data, godzina: 2020.08.17 15:30:34 ============11============== 1316 Raw code: 0524 ECU: 16. Steering column Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Brake control unit ============12============== 1519 Raw code: 05EF ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: Right Reversing Lamp-M17; Right-hand reversing light bulb-M17
  3. Witajcie forumowicze W piątek zaparkowałem normalnie samochód (napisze - może jest to mało istotne, ale we wtorek wymieniałem opony). W poniedziałek odpalając samochód, na desce rozdzielczej pojawiły się komunikaty ESP/ABS Fault + Parking brake malfunction! Ręczny zaciąga się bez zmian, odblokowuje bez zmian. Hamowanie również wygląda identycznie. Nie zauważyłem żadnych odstępstw od normalnego zachowania samochodu. Podpiałem się OBD2 pod samochód i wyszły mi takie błędy (wnoszę, że to błąd pod numerem 5, powoduje wszystko - jestem laikiem i mogę się mylić ): ============3============== 3705 Raw code: 0E79 ECU: 19. CAN Gateway Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna ============4============== 0290 Raw code: 0122 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Audi: C1027F0: All wheel drive control module Low temperature Audi: C10CDF1: Level control system sensor Short circuit to each other left front Audi: Rear Left Wheel Speed Sensor-G46; Rear left speed sensor-G46; Throttle valve potentiometer-G69 signal too small ============5============== 0473 Raw code: 01D9 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: C107701: ABS return flow pump Electrical error Audi: Electromechanical parking brake control unit-J540; Electric parking / handbrake control unit-J540 ============6============== 4698 Raw code: 00125A ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============7============== 4699 Raw code: 00125B ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============8============== 5340 Raw code: 0014DC ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P200800: Intake Manifold Runner Bank 1 Control Circuit/Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392985 km Data, godzina: 2020.08.26 19:20:01 ============9============== 9120 Raw code: 0023A0 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P046C00: EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance ============10============== 9130 Raw code: 0023AA ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi: P200400: Intake Manifold Runner Control Bank 1 Stuck Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392088 km Data, godzina: 2020.08.17 15:30:34 ============11============== 1316 Raw code: 0524 ECU: 16. Steering column Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Brake control unit ============12============== 1519 Raw code: 05EF ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: Right Reversing Lamp-M17; Right-hand reversing light bulb-M17 Czy mogę prosić Was o pomoc? Jakie kroki wykonać najpierw - czy uda się to naprawić samemu, bez wizyty w warsztacie? Z góry dziękuje
  4. bin85 i wrclaguna - dziękuje za pomoc i wyczerpujące informacje. Napewno przydadzą się w dalszych przygodach z akumulatorem
  5. bin85 - dziękuje za odpowiedź Czyli mogę ją normalnie odpiąć? tzn wysunąć z akumulatora? Czy robi się to w jakiś specjalny sposób?
  6. Drodzy, przepraszam jeśli to banalne pytanie - ale nie jestem mechanikem i ekspertem w samochodach, a AUDI A4 B8 posiadam od kilku miesięcy. Niestety dziś jadąc po trasie pokazał się komunikat, że akumulator nie jest ładowany. Udało mi się zjechać bezpiecznie autem ( niestety połowa systemów już została odłączona ABS, trakcja etc.) - myślę, że to problem z alternatorem. W poniedziałek chcę podjechać autem do elektryka aby zweryfikował problem, najpierw muszę podładować akumulator. Chcę podpiąć akumulator pod prostownik i podczas wymontowania pojawił się problem - magiczny "przewód", który nie wiem czym jest. Bardzo proszę was o pomoc. Czym jest ten magiczny "przewód" i jak mogę go odpiąć? Z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...