Jump to content

Sobieszowska

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Sobieszowska

Informacje

  • First name
    X
  • Location
    X

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Juz po zmianie wyglada mega dobrze
  2. Wyglada pieknie pozazdroscic! Tu sa same sprezyny eibacha ze zdjecia o numerze 111501101HA?? I amorki z zawieszenia komfort 1BA zostawione tak? Mam avanta z 2012 2.0TDI 143km CJCA zawieszenie 1BA myslisz ze śmiało moge zakladac do siebie ten sam zestaw sprezyn i zostawic amorki z 1BA? Dla mojego modelu podają nr katalogowy E10150110122 orientujesz sie czy to te same sprezyny ?? Dzieki
  3. Kolego ktore wsadziles u siebie? E10-15-011-01-22?
  4. A4 B8 2.0 TDI CJCA 143 km 2012 AVANT zawieszenie 1BA. Witam Panowie bede staral sie zmienic kola na 19 obecnie 16/7,5/et45 chcialbym uzyskac informacji jakie parametry i jakie opony byly by odpowiednie do tego modelu przy zawieszeni 1BA wyzej wymienionych 19stek moze ktos cos podpowie przesledzilem forum ale żadnej konkretnej informacji nie znalazlem z gory bardzo dziękuję
  5. Sobieszowska

    Witam

    A4 B8 2.0 TDI CJCA 143 km 2012 AVANT 1BA bede staral sie zmienic kola na 19 obecnie 16/7,5/et45 chcialbym uzyskac informacji jakie parametry i jakie opony byly by odpowiednie do tego modelu wyzej wymienionych 19stek moze ktos cos podpowie przesledzilem forum ale żadnej konkretnej informacji nie znalazlem gory dzieki
×
×
  • Create New...