-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O H3llGat3e
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
H3llGat3e obserwuje zawartość Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7 , Dyfer multitronic , Wgranie serii i 3 innych
-
Witam, Zapytano mam do grona. Jaki luz może być na dyfrze czy w ogóle powinien być?? U mnie jak auto mam w górze podczas ruszania jednym kołem czuć i słychać luz. Czy to normalne czy brać się za to żeby nie było luzu.
-
Na razie walczę ze złączką bo pokazuje mi zwarcie na linii k do +12 a po wymianie tranzystorów wskazuje zwarcie na +12 na obu liniach.
-
Witam, Pytanie mam czy ktoś z Łodzi albo okolicy pomógłby zgrać aktualna mapę (soft sterownika) i wgrał serie?? Powód to zapalający się check na LPG i średnio mi się podoba praca silnika z skrzynią multi. Chce potwierdzić czy podniesienie mocy silnika powinno odbyć się ze zestrojeniem skrzyni. Pozdrawiam.
-
H3llGat3e zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Sirma, Mam problem z kablem HEX-V2. Problem polega że podczas testu połączenia wywala mi zwarcie kline do +12. Sprawdziłem opornikiem 1kohm i napięcie spada do poziomu 0.5v. Napięcie na pinach 4 i 7 wynosi w granicach 11v. Od razu mówię że radio nie było zmieniane jest fabryczne. Z modułami po CAN da się połączyć ale nie po kline. Co ciekawe to posiadam jeszcze starszy kabel KKL i na nim łącze z modułami silnika itp a na hex-v2 nie łączę się z silnikiem. Ktoś coś?? A i jeszcze jedno o dziwo nie działa mi światło w bagażniku po otwarciu klapy i jak włączam z przełącznika. Dodatkowo mam problem z czujnikami cofania jak włączam światła pozycyjne i mijania to zaczynają świrować czujniki a jak odepnę jedna lampę w klapie to problem ustaje i jest ok jak dwie lampy są podłączone to świrują czujniki.
-
Witam, Zwracam się z pytaniem o mapy do nawigacji BNS 4.2 H05 BN0060 jakie są najnowsze bądź na którym roku się to zatrzymało. Czy jest szansa skądś pobrać czy tylko na chomiku są. Z góry dzięki za odpowiedź
-
Witam, Czy ktoś używał tego oto skanera?? Z góry dzięki za info co on potrafi czy porównywalny do VCDS?? Najtańszy skaner VAG 505 PL K+CAN, org. od dealera 4981772768 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 116,59 zł - Najtańszy skaner VAG 505 PL K+CAN, org. od dealera (4981772768). Allegro.pl - Radość zakupów i...
-
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
H3llGat3e odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Chyba ze ma ktoś sam wyświetlacz na zbyciu. -
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
H3llGat3e odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Tak pewnie zrobię. Chciałem być tylko bogatszy o wiedzę. -
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
H3llGat3e odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
No to lipton. A do zrobienia kluczyków co potrzeba? -
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
H3llGat3e odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za odpowiedz. Wieczorem będę w domu to podłącze się i odczytam co tam jest. Czy do wymiany potrzebuje jakiś specjalistycznych przewodów, programów, umiejętności?? Przeczytałem wątek o zmianie zegarów ale były RB4 czy mocno różni się ta procedura?? Ogólnie mam odczytane co mam w aucie. Zrobiłem sobie listę. Od zegarów mam takie coś: Address 17: Instruments Protocol: KWP2000 Controller: 8E0 920 901 C Component: KOMBI+WFS 3 H12 0110 Coding: 0006041 Shop #: WSC 11111 Chodzi o WFS3?? czyli immo 3?? -
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
H3llGat3e odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Padł mi wyświetlacz i potrzebuje zegarów i pytanie co mogę wsadzić jak mam zegarki o numerze 8e0920901c RB8 da się to zamienić na kolorowy, a jak to jaki mogę wsadzić czy szukać o takim samym numerze. Drugie pytanie czy da się to ogarnąć samemu? -
Siema, U mnie był problem przy przyśpieszaniu w prędkościach 40-70 i 90-120. Problem diagnozy i znalezienia przyczyny i informacji na ten temat komplikował się bo mam Multitronic. Mniejsza że multi tez sprawdzałem luzy i ogólnie były ale bardzo małe. Już myślałem ze naprawdę to będzie skrzynia ale koszt przegubów był kilka razy mniejszy niż skrzynia wiec można było spróbować. Przy wymianie się okazało ze to były oryginały (2005) ale po wymianie problem zniknął bynajmniej wibracje karoserii i drgania przy przyspieszaniu. Wymieniane oba przeguby. Objawy podobne do twoich ale brak drgania drążka (Multitronic).
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
H3llGat3e odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Efekt szarpania jest tylko przy puszeniu gazu i wygląda jakbym trafił w zmianę biegu i sterownik chciał od razu zbić bieg i czuć szarpnięcie. Wszystko dzieje podczas jazdy. Podczas jazdy na D gdy wciskam gaz i następuje redukcja czuć zmianę w dół i pytanie czy multi tak się zachowuje. Jak przyśpieszam to jazda jak elektrykiem przyśpiesza gładko. -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
H3llGat3e odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Mam takie pytanie czy po mapowaniu silnika 1.8T warto zrobić adaptację skrzyni?? Czasami ma objaw szarpnięcia podczas zbijania biegów (wybierak S) i czuć zmianę biegów w dół gdy potrzeba mocy podczas "wyprzedzania" (wybierak D). Autko ma 140tys przebiegu. Problem w tym ze nie wiem jak z olejem było ale z papierów od poprzedniego właściciela wynika że był wymieniany przy 120 tys. Pozdrawiam.