Skocz do zawartości

Adam_Ś

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam_Ś

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Adam_Ś

0

Reputacja

  1. Dołączam się do problemu. Niedawno kupiłem A4-ę i ostatnio zauważyłem że skrzynia w pozycji D powoduje drgania puszczam hamulec (auto zaczyna się toczyć) uspokaja się. Po dobrym rozgrzaniu problem znika tak jak i po przełączeniu na P. Silnik na wolnych obrotach pracuje równo. Czytałem, że to mogą być również poduszki pod silnikiem. Poza tymi drganiami skrzynia działa ok. Czy udało się wam rozwiązać wcześniej opisane problemy?
  2. Wielkie dzięki za pomoc. Pewnie do nich pojadę bo ten mój majster celował w "zimnego VAG-a". Filtry wymieniałem jakieś 600km temu więc są świeże.
  3. Emejcz a korekty jak robiłeś to ujmowałeś czy dodawałeś gazu? U mnie to jest dziwna sprawa ponieważ, od momentu założenia gazu przez jakies 15 tys.km nie miałem takich objawów. Dopiero później zaczęło się poszarpywanie na nie w pełni rozgrzanym silniku. Myślałem że to może "zimny VAG" ale to bym mi od samego początku występowało chyba, że się mylę.
  4. Wtryski mają 30 tys km więc chyba jeszcze powinny śmigać. Myślisz że termostat albo ten czujnik mogą mieć jakiś wpływ na obecne zachowanie samochodu? Wydaje mi się że nie.
  5. Hej, Mam problem ze swoim autkiem po przełączeniu na LPG. Problem polega na tym, że przez jakieś 2-3 min po mocniejszym wciśnięciu pedału gazy auto zachowuje się jakby nie dostawało paliwa (3-4 bieg czasami na 2-m). Kilka razy naciskam pedał i nic. Redukuję auto zaczyna przyspieszać. Jak auto się wygrzeje problemu nie ma wszystko śmiga jak trzeba. Dzisiaj temp. na zegarach pokazywała prawie 90 stopni przełączyłem na gaz i też był ten objaw tylko krócej. Wcześniej miałem rozjechana mapę od gazu pojechałem (co skutkowało błędem o za bogatej mieszance i przechodzenie auta w tryb awaryjny) do gazownika zrobił korektę i od tego czasu mam te objawy. Proszę was o pomoc. W weekend będę wymieniał termostat i czujnik temp. płynu chłodzącego. Te elementy nie powinny mieć wpływu na takie zachowanie samochodu tym bardziej, że na kompie mam te błędy już jakiś czas. Założone graty: Parownik KME TUR Sterownik Auto--Gaz Centrum BlueBOX rev-4 Wtryski HANA H2000 Przełączenie gazu ustawione na 40 stropni Mój wcześniejszy problem z checkiem i trybem awaryjnym (https://a4-klub.pl/topic/446469-check-engine-i-brak-mocy-tryb-awaryjny/?tab=comments#comment-5441303)
  6. Problem rozwiązany tak jak pisałem problemem była rozjechana mapa lpg. Wielkie dzięki za pomoc:-)
  7. Jak wczoraj robiłem logi i sprawdziłem odczyty z Silnika to miałem Blok 001 94 stopnie Blok 004 93 stopnie Z licznika 99 Po korekcie mapy lpg logów nie robiłem
  8. A jakiej firmy polecasz? Z tego co widzę to Behr chyba w oryginale wychodził.
  9. Byłem u gazownika i faktycznie mapa od gazu była totalnie rozjechana. Jest to bardzo dziwne ponieważ, była korygowana zimą. No nic teraz będę sprawdzał czy problem nie wróci. Wielkie dzięki za pomoc. Odnośnie wymiany termostatu. Mam wymienić sam termostat czy termostat wraz z obudową?
  10. Przemek8 odnośnie cewki to już zamieniłem i błąd z cewką się nie pokazuje. W logarch też nie widzę problemu (prędzej na 3 cylindrze bo jeśli dobrze rozumiem logi to tam jest odchyłka) ale średnio się orientuję. Co do LPG to pierwszy raz mam takie problem od paru lat. Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów jak obecnie.
  11. Dzięki za rady. Dzisiaj postaram się pojechać do swojego gazownika. Obecnie właśnie robię test i od wczoraj jeżdżę na PB żeby zobaczyć czy będzie to samo. Trochę zmyliły mnie poranne drgania silnika bo przecież odpalany jest na PB. Parownik KME TUR Sterownik Auto--Gaz Centrum BlueBOX rev-4 Wtryski HANA H2000
  12. Witam wszystkich. Proszę o pomoc od pary dni mam problem ze swoją Audiolą. A4 B7 1.8 t LPG W paru słowach co się dzieje. Rano (lub dłuższym postoju) po odpalaniu auto zaczyna drgać. Obroty 1250 rpm gdy zaczyna drgać spadają do 1200 rpm Po chwili lub prze gazowaniu drgania ustępują. Później jest ok. Po przejechaniu kilku kilometrów (z tym różnie. Raz zrobiłem trasę 200 km i było ok. Po mieście wystarczy parę km) zapala mi check angin i auto łapie mega muła (podejrzewam tryb awaryjny). Podłączyłem VAG-a i dostałem takie błędy 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Z czego 16684, 16685 pojawiły się raz. Natomiast 17700, 17535 jest często (tutaj będę wymieniał termostat tylko nie wiem czy sam termostat czy cała obudowę też) 17698 sporadycznie. (do wymiany czujnik zrobię to dla świętego spokoju) Po wykasowaniu błędów auto wraca do żywych. Ciekawe jest to że po przejechaniu 200 km miałem błędy 17700, 17535 oraz 17698 ale check się nie zapalił. W pierwszej kolejności wymieniłem świece ale nic nie pomogło. Wczoraj zrobiłem logi i prosiłbym o ich analizę. Z tego co zauważyłem sona dziwnie zachowuje się na LPG oraz cewka na 3 cylindrze ma odchyłkę od pozostałych. Logi statyczne PB 001 + 003 002 + 033 032 + 093 090 + 093 Logi statyczne LPG 001 + 002 003 + 004 032 Logi dynamiczne PB 002 + 033 003 + 020 115 + 118 Logi dynamiczne LPG 002 + 011 002 + 033 Bardzo proszę o pomoc!!!! LOG_STAT-01-001-003-PB.xlsx LOG_STAT-01-002-033-PB.xlsx LOG_STAT-01-032-093-PB.xlsx LOG_STAT-01-090-093-PB.xlsx LOG_STAT-01-001-002-LPG.xlsx LOG_STAT-01-032-xxx-LPG.xlsx LOG_STAT-003-004-LPG.xlsx LOG_DYN-01-002-033-PB.xlsx LOG_DYN-01-003-020-PB.xlsx LOG_DYN-01-115-118-PB.xlsx LOG_DYN-01-002-011-LPG.xlsx LOG_DYN-01-002-033-LPG.xlsx
  13. Witam serdecznie od paru lat jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b7 1.8 t. Mam nadzieję, że będę mógł wam pomóc oraz sam otrzymam dobre rady z waszej strony Siema
×
×
  • Dodaj nową pozycję...