Skocz do zawartości

Foxxx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Foxxx

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łaskarzew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Foxxx

0

Reputacja

  1. Wiem, że stary temat. Ale czy mógłbyś poradzić jak to zrobić? Za nic nie mogę tego otworzyć, boję się żeby nie narobić więcej problemów.
  2. Potrzebuję kupić klocki hamulcowe przód/tył do Audi A4B6. Mój nr VIN: WAUZZZ8E22A105263. Myślałem nad klockami Ferodo, FDB 1717 na przód będą pasować? A na tył jakie będą odpowiednie? Edit: po wysłaniu zapytania do sklepu otrzymałem informację, że odpowiedni będzie zestaw FDB1323/FDB1788 mają rację? Dzięki z góry!
  3. No dobra, od czegoś trzeba zacząć. Jak tego szukać? Próbowałem wyszukać ale jedyny silniczek jaki znajduje to od klap nagrzewnicy. Czy to jest to samo?
  4. Generalnie sprzęgiełko wydaje się w porządku, nie kręci się. Po podpięciu komputera wyskoczył mi błąd - 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to Plus Czy ten błąd może w jakiś sposób być powiązany z moim problemem?
  5. Na razie musiałem odpuścić sprawę (mimo że człowiek się topi po wejściu do auta?) , myślę że w przyszłym tygodniu bądź w weekend się tym zajmę. Podjadę na jakiś warsztat i sprawdzimy co się tam mogło wydarzyć. Jak już coś będę wiedział napisze co się stało. Swoją drogą, czy to o czym mówisz da radę sprawdzić nie wyjmując całego kompresora?
  6. W alternatorze winne były szczotki regulatora napięcia, wymieniłem regulator i zaczął działać poprawnie. Klima przestała działać w kilka minut po pojawieniu się kontrolki ładowania akumulatora.
  7. Cześć, Mam problem z klimatyzacją, padł mi alternator i w tym samym momencie z nawiewów zaczęło mi lecieć gorące powietrze. (nie wiem czy to może mieć jakieś powiązanie) Po załatwieniu sprawy z alternatorem postanowiłem zabrać się za klime. Pojechałem do mechanika ale ten "na oko" stwierdził że kompresor do wymiany. Wentylator się załącza, econ się nie świeci. Błędów nie mogę sprawdzić, ale już czekam na interfejs. Myślicie że to rzeczywiście kompresor? Jakieś porady co mogę sprawdzić? Z góry dzięki za każdą odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...