Witajcie,
Grupowicze zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Zaczyna brakować mi sił do mojej audi A4 B6 2.0 fsi AWA.
Od pewnego czasu auto zaczęło falować na wolnych obrotach, wyciągnąłem cały dolot, wyczyściłem egr, przepustnice, cały kolektor ssący, wymieniłem rurkę łącząca egr z katalizatorem (była uszkodzona a ktoś zaślepił kawałkiem blachy egr) kolejno wymienione zostały przepływomierz i czujnik ciśnienia w kolektorze. Objawy ustały okazało się że były złamane kable przy wtyczce od czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Pojawiła się za to Nowa usterka na zimnym silniku po odpaleniu, silnik szatkuje nie może wejść na obroty, kopci, a spaliny śmierdzą paliwem, wszystko ustaje gdy silnik zejdzie że ssania( po około 30 sek). Jest jeden błąd stały którego nie da się skasować (19594 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation
P3138 - 008 - Implausible Signal).
W dodatku teraz po około 3 tyg użytkowania podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC i koniec jazdy max 1200 obrotów i gaśnie i nie da się to odpalić. Brak nowych błędów, kasowanie tego starego nic nie pomaga, zdejmowanie klemy również. Auto musi postać chwilę i samo się naprawia natomiast po chwili jazdy wraca wszystko.
Ktoś ma jakiś pomysł? Może jakiegoś dobrego magika w okolicy Tarnobrzega Stalowej Woli czy Sandomierza?
Wstawiam fotkę rozebranej przepustnicy, powiedzcie proszę czy te ścieżki powinny tak wyglądać?
Pewnie nie ma to znaczenia ale napiszę w ostatnim czasie dodatkowo wymienione amortyzatory, cały wielowahacz, oraz regenerowana była maglownica.
Z góry dziękuje z wszystkie odpowiedzi!!