Skocz do zawartości

plater1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O plater1991

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    AWA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia plater1991

0

Reputacja

  1. Czy wiesz może w jaki sposób mogę zdiagnozować czy to wina klap w kolekrorze? Albo co jest odpowiedzialne za sterowanie tymi klapami? Może być to wina że auto przechodzi w stan awaryjny gaśnie i nie chce odpalić? Czy raczej będzie powiązane to z porannym zapalaniem?
  2. Tak masz rację zacząłem od złej strony ale zależało mi na czasie. Przepraszam przywitałem się z kolegami z forum jak również uzupełnieniem swój profil. Co do błędu, szukałem patrzyłem lecz nie znalazłem nic w sieci dotyczącego mojego auta. Druga sprawa to chciałem żeby ktoś zerknąć na to świeżym okiem ponieważ ja już próbowałem wszystkiego i brakuje mi pomysłów. Wydaje mi się że forum jest od tego żeby sobie pomagać dlatego też napisałem tego posta. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc bardzo proszę będę bardzo wdzięczny.
  3. Witajcie koledzy i koleżanki! Jestem z Tarnobrzega. Zawitałem na forum w celu uzyskania pomocy, informacji na temat bolączek prześladujących mojej A4 B6 2.0 FSI . Mam nadzieję, że znajdę tu czego szukam. Pozdrawiam serdecznie.
  4. Witajcie, Grupowicze zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Zaczyna brakować mi sił do mojej audi A4 B6 2.0 fsi AWA. Od pewnego czasu auto zaczęło falować na wolnych obrotach, wyciągnąłem cały dolot, wyczyściłem egr, przepustnice, cały kolektor ssący, wymieniłem rurkę łącząca egr z katalizatorem (była uszkodzona a ktoś zaślepił kawałkiem blachy egr) kolejno wymienione zostały przepływomierz i czujnik ciśnienia w kolektorze. Objawy ustały okazało się że były złamane kable przy wtyczce od czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Pojawiła się za to Nowa usterka na zimnym silniku po odpaleniu, silnik szatkuje nie może wejść na obroty, kopci, a spaliny śmierdzą paliwem, wszystko ustaje gdy silnik zejdzie że ssania( po około 30 sek). Jest jeden błąd stały którego nie da się skasować (19594 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation P3138 - 008 - Implausible Signal). W dodatku teraz po około 3 tyg użytkowania podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC i koniec jazdy max 1200 obrotów i gaśnie i nie da się to odpalić. Brak nowych błędów, kasowanie tego starego nic nie pomaga, zdejmowanie klemy również. Auto musi postać chwilę i samo się naprawia natomiast po chwili jazdy wraca wszystko. Ktoś ma jakiś pomysł? Może jakiegoś dobrego magika w okolicy Tarnobrzega Stalowej Woli czy Sandomierza? Wstawiam fotkę rozebranej przepustnicy, powiedzcie proszę czy te ścieżki powinny tak wyglądać? Pewnie nie ma to znaczenia ale napiszę w ostatnim czasie dodatkowo wymienione amortyzatory, cały wielowahacz, oraz regenerowana była maglownica. Z góry dziękuje z wszystkie odpowiedzi!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...