Skocz do zawartości

Bihon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bihon

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Tuchów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bihon

4

Reputacja

  1. Niwet, taki był zamysł samochodu. Buda niemiecka, ale mody trochę jednak idące w stronę Japonii. A co do spasów to preferuje ten kiedy błotnik wchodzi między rant a oponę. Co do tego kółka, to 270 zł 4szt ori bbs 17 więc chyba nie ma co wybrzydzac. Na zimę w sam raz, na lato za wąskie zdecydowanie. Pod tym względem to mam już chorą głowę ? Mój pierwszy samochód:
  2. Tak to wygląda na zimówkach, niektórzy znajomi twierdzą że lepiej niż na 19 ?
  3. I w dodatku jeszcze spoko brzmi Przez zimę może uda się jakiś dyfuzor wyrzezbic
  4. Witam po małej przerwie. Audi dostało nareszcie nowe końcówki oraz zostały usunięte tłumiki (dokładka jest już pomalowana na czarny połysk) Następnie pozbylem się tylnej wycieraczki i jest wklejona zaślepka. Udało mi się też kupić felgi bbs 17' w dobrej cenie do lekkiego odświeżenia. Czekam na opony i Audi gotowe na zimę
  5. Tak, lx7z. Gwint przód bez helperow, a tył sama sprężyna bez regulacji. Pytanie teraz: ma ktoś jakiś film czy coś z full przelotem? Downpipe plus potem puste rury? Czy będzie tragedia?
  6. Z policją różnie, zależy na kogo się trafi, ale póki co na koncie jedynie mandat za 'brak dowodu' bo to było jeszcze w dobrych czasach kiedy nie wzięli dowodu jeśli go nie miałeś ?
  7. Witam Chciałbym przedstawić na forum moją a4 z 2006r którą mam od 2017r. Aktualny przebieg: 322 000 km A4 przyjechało do mnie z Belgii, wersja wyposażenia jak i silnik szału nie robi ale trzeba coś działać zeby było lepiej ? Mechanicznie zrobiłem: -pierwsze co po zakupie wymiana imbusa na pompie -nowy akumulator -nowe tarcze klocki przód i tył Optycznie -gwint AP -felgi Amistad V 19x9/10 z oponami 215/35 i 225/35 -przyciemnione szyby -włączenie kierunków US -żarniki hid (czekam na hejt ?) -czarne wnętrza lamp -czarny grill -dokładki progowe -splitter Silnik: 2.0 TDI BRF Audi po zjechaniu z lawety wyglądało prawie tak: (koła miałem 17 z s line, a nie te co na zdjeciu) Plan na samochód od początku był jeden - jak najniżej z dobrym spasem więc jasną sprawą było, że wpada gwint i jakieś koło. Wybór padł na gwint AP, ponieważ w poprzednim samochodzie miałem budżetowe FK i nie byłem do końca zadowolony tutaj wolałem dołożyc pare zł i wziąć coś troszke lepszego. Co do koła udało się kupic japońskie, kute 3tlg Amistad V złożone w 9 i 10j. 19 cali Tak jeździło jakiś czas,ale nadal czegoś brakowało więc wpadły hamluce 320 z zaciskiem z a6 (już żałuje, że nie jest to 345 czy 360 no ale cóż) Na tył nowe tarcze (tutaj niestety zostawiłem serie a było wkładac coś wiekszego) Gdzieś tam międzyczasie ogarnąłem malowanie wnętrz lamp na czarno, włączylem funkcje kierunków US I całkiem niedawno grill został polakierowany na czarno, dołożony splitter i dokładki progowe (w planie jest jeszcze dyfuzor na tył) Plany na najbliższy czas to konserwacja, a z takich ciekawszych to kompletuje graty do zrobienia podwójnego wydechu Później jak wszystko będzie po mojej myśli chce zwiększyć troche moc i celuje w 200+ i tutaj pytania do Was (bardziej ogarniętych w temacie tdi) Moj plan jest taki: turbo z BRD, dsmic, downpipe (jaka średnica?) i program czy lepiej wziąć turbo z caha i dopiero wtedy program? Fajny dźwięk (o ile w 2.0 tdi można mówić o takim) jest dodatkowym atutem Pozdrawiam
  8. Cześć Jestem Maciek, jeżdżę b7 z 2006r które jakoś tam się staram modyfikować Forum przeglądam od dłuższego czasu, ale dopiero niedawno postanowiłem założyc konto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...