Skocz do zawartości

bangel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bangel

Osiągnięcia bangel

0

Reputacja

  1. Ja u siebie w BKE miałem od czasu do czasu dudnienia jak wybiło 300tys ale od razu to zauważyłem i znalazłem tutaj że to te broki i faktycznie 1 wypadł. Zaspawałem na amen te 4 i przy okazji zerknąłem na wałek to krzywki wydają się okej żadnych przebarwień aczkolwiek po 2 minutach na wolnych obrotach potrafi zadudnić i wtedy trzeba lekko dodać gazu do 2tys i ustępuje od razu. Wydaję mi się że po prostu któraś szklanka na mniejszym ciśnieniu oleju ma większy luz i jak się depnie to od razu go kasuje. Szkoda że nie można zerknąć na panewki czy też na szklanki bez zwalania pół auta ale póki ma moc nie ma co się tym przejmować a jak stuknie 400 tys to wymienię wałek panewki szklanki i tak, więc bez znaczenia. Olej leje 5w40 motula z tą normą więc chyba lepszego na te wałki nie ma lecz nie wiem co tam lał wcześniej niemiec.
  2. Witam posiadam a4 b7 1.9 o oznaczeniu BKE. Na jednym z forum vw znalazłem wzmiankę o podmiance map sensora z końcówką B na ten mocniejszy z końcówką C (ponoć turbo ładuje o 0.3bara więcej). Od razu wspomnę że gdy padło mi seryjne turbo zakupiłem mocniejsze od AWX bo pasują p&p. Wiem wiem każdy napiszę że lepiej wgrać mapę ale czy jeżeli podleję trochę paliwa przez opornik na potencjometrze w czujniku temp paliwa tak by nie kopcił to ma prawo działać nie licząc już innych negatywnych stron? W b6 taty zauważyłem że ma czujnik z końcówką C w AWX.
  3. bangel

    Jakie turbo do BKE

    Witam forumowiczów. Posiadam a4 b7 1.9 (BKE)bez dpf w, którym turbo już prawie się skończyło. Z racji że w planie mam chipa (koło 150)chciałbym wsadzić większe turbo które bd pasowało jak seryjne bez przeróbek. Doradzicie coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...