Skocz do zawartości

Johnu

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Johnu

Informacje

  • Imię
    John
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli jednostka nie czyta karty SiM po konwersji trzeba w 5F poszukać odpowiedniej opcji o połączeniu danych z karty SIM i dać aktywne
  2. Nie wiem na jakim etapie jesteś z Connect. Żeby zadziałało połączenie aplikacji z pojazdem. Musisz mieć założone konto w aplikacji ale w wersji USA (logowanie przez wersję angielską) Login, hasło, ustawiasz auto po VIN i wtedy będzie miał alternatywny PIN który powinien połączyć APK z autem. Przynajmniej u mnie tak było niestety w wersji EU jak próbowałem przez ten PIN to nie szło . Dopiero tą metoda połączyło za 1 razem. Dodatkowo w jednostce musi być karta z SIM aktywna. To da Ci takie możliwości jak internetowe radio w Audi Connect, jakiś tam kalendarz audi etc. Żeby zadziałały takie funkcje jak otwieranie/ status pojazdu/ stan paliwa musisz być użytkownikiem głównym pojazdu w tym celu trzeba dzwonić do dealera w USA i przebrnąć wiele rozmów, a w szczególności trafić na pomocnych ludzi tam.
  3. Żeby sprawdzić układ dolotowy czy jest szczelny w 1.9 TDI zatykam turbo i którędy wpuszczać powietrze żeby sprawdzić obieg ?ktoś podpowie
  4. Auto z USA?
  5. No przeszukałem wszystkie wężyki wokół filtra, puszkę rezonansowa dolotu nie wiedziałem że istnieje takie coś i jest wszystko ok. Pozostaje sprawdzić mi co jest pod pokrywą ? Czy pod pokrywę idzie specjalna uszczelka ? I czy muszę dokręcać jakaś specjalna siła później ?
  6. Sprawdziłem jeszcze raz wszystko filtr siedzi, dobrze, obudowa również. Objawy to dudnienie w puszce filtra powietrza, poza tym auto pracuje równo, nie wydaje metalicznych dźwięków. Udało mi się ustalić że dudnienie ustępuje po przymknięciu klapki przy Zaworze EGR? Jest to jednoznaczne z uszkodzonym wałkiem i szklankami ?w tym kierunku uderzać? VID_20240630_145057403.mp4
  7. Panowie silnik 1.9 TDI AVF podpowie ktoś czy tak ma być, generalnie wydech sprawdzony na szczelność i pleciona niby ok, dalej zamocowana puszka filtra bo nie była przykręcona do błotnika. Po zabiegu puszki jakby ustało wszystko na wolnych obrotach nic nie dudni i nie stuka, problem w tym że jak jadę to buczy z niewiadomo jakich przyczyn i pytanie co dalej sprawdzać ? Czy w przypadku zdjęcia górnej rury od obudowy filtra na buczeć głośniej, to normalne?
  8. Ok, jeżeli chodzi o mapki to chyba lipa rzeczywiście ale może ktoś się orientuje jak zrobić tak jak ty w tym linku
  9. Głównie zależało mi na mapkach czyli powiecie że nawet z SD się nic nie wgra nowszego niż 2020, macie namiary gdzie można to zakupic lub ewentualnie może ktoś to robi
  10. Johnu

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Muskel1, czy te mapki wgram bez problemu do VW Caravelle T6 radio Discover duży wyświetlacz?
  11. Robiłem tylko łapmy resztę tzn. radio, język, mapy oddałem do elektronika
  12. Zmienili zderzak, ale grill, lampy, linia boczna etc jest przedliftowa. Całe audi
  13. Never mind😏 , polift to polift mój się do oficjalnego polifta nie kwalifikuje nadal wygląda jak przedlift.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...