mazur_1987
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mazur_1987
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Nysa opolskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mazur_1987
0
Reputacja
-
Tez mi sie tak wydawalo ale gregor10 powiedzial ze lepiej bedzie jakk sie ustawi waste gate i nie bedzie przeladowywac
-
No wlasnie skontaktuje sie z gregorem10 zobaczymy co powie bo nie chcialbym sobie zrobic wycieczki blisko 400km w jedna strone hehe
-
http://www.vaglogi.pl/log-115_7T67BkN.html Witam. Prosze powiedziec czy lekkie przeladowanie nie wyklucza auta do zrobienia softu na ok 190km
-
tak szczelność sprawdzana kompresorem przy ok 1ba dziwne jest to ze dzisiaj ani razu nie wpadl mi w tryb awaryjny a przy takim przeladowaniu chyba powinien. sztanga otwiera się przy 0,45 czyli trzeba było by ustawić na 0,3ba? N75 nowy zapomniałem dodac...
-
Witam. Szczelność sprawdzona- jest ok, dv-ka popuszcza tzn. jak wcisne tłoczek zatkam krociec z góry to po chwili tłoczek opada. zrobiłem logi tak jak prosiles z odpieta wtyczka od n75 tutaj log Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Po zrobieniu loga obserwowałem Cisnienie ale juz z podpieta wtyczka do n75 i ciśnienie na wolnych obrotach wynosilo 970 czyli atmosferyczne a po depnieciu dochodzilo do 1850 natomiast po zmianie biegu z 3ciego na 4 ty ciśnienie pokazalo 2070 cos dużo...
-
Dzieki Przem8 za odpowiedz. Postaram sie to co napisales ogarnac w krotkim czasie i wtedy wrzuce loga. Zastanawiam sie czy problem przeladowania nie jest zwiazany z wastegate poniewaz mialem wymieniana gruszke a klapka byla ustawiana w ten sposob zeby zaczynala sie otwierac przy cisnieniu 0,45bara
-
Ok, poprawiłem.
-
Witam koledzy. Mam do was prośbę. Pomóżcie zdiagnozować mi przyczynę nietypowego zachowania. Otóż auto raz jedzie a raz jakby coś go dławiło. Zrobiłem logi które to potwierdzają ale nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy dlatego zwracam się do was o pomoc. Wstawie logi z momentu kiedy auto moim zdaniem było przydławione i logi po usunieciu bledow których tak naprawdę nie było (wchodzę w bledy silnika nie ma zadnych a mimo to daje kasuj bledy). Zauważylem ze auto wtedy odżywa. LOGI PRZED SKASOWANIEM "BLEDOW" Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LOGI PO SKASOWANIU BLEDOW Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Czesc jestem z wojewodztwa Opolskiego a dokladnie z Nysy i zaczynam swoja przygode z audi a4b6 1.8t bfb a was koledzy chcialem serdecznie powitac