Skocz do zawartości

mazur_1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mazur_1987

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Nysa opolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mazur_1987

0

Reputacja

  1. Tez mi sie tak wydawalo ale gregor10 powiedzial ze lepiej bedzie jakk sie ustawi waste gate i nie bedzie przeladowywac
  2. No wlasnie skontaktuje sie z gregorem10 zobaczymy co powie bo nie chcialbym sobie zrobic wycieczki blisko 400km w jedna strone hehe
  3. http://www.vaglogi.pl/log-115_7T67BkN.html Witam. Prosze powiedziec czy lekkie przeladowanie nie wyklucza auta do zrobienia softu na ok 190km
  4. tak szczelność sprawdzana kompresorem przy ok 1ba dziwne jest to ze dzisiaj ani razu nie wpadl mi w tryb awaryjny a przy takim przeladowaniu chyba powinien. sztanga otwiera się przy 0,45 czyli trzeba było by ustawić na 0,3ba? N75 nowy zapomniałem dodac...
  5. Witam. Szczelność sprawdzona- jest ok, dv-ka popuszcza tzn. jak wcisne tłoczek zatkam krociec z góry to po chwili tłoczek opada. zrobiłem logi tak jak prosiles z odpieta wtyczka od n75 tutaj log Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Po zrobieniu loga obserwowałem Cisnienie ale juz z podpieta wtyczka do n75 i ciśnienie na wolnych obrotach wynosilo 970 czyli atmosferyczne a po depnieciu dochodzilo do 1850 natomiast po zmianie biegu z 3ciego na 4 ty ciśnienie pokazalo 2070 cos dużo...
  6. Dzieki Przem8 za odpowiedz. Postaram sie to co napisales ogarnac w krotkim czasie i wtedy wrzuce loga. Zastanawiam sie czy problem przeladowania nie jest zwiazany z wastegate poniewaz mialem wymieniana gruszke a klapka byla ustawiana w ten sposob zeby zaczynala sie otwierac przy cisnieniu 0,45bara
  7. Witam koledzy. Mam do was prośbę. Pomóżcie zdiagnozować mi przyczynę nietypowego zachowania. Otóż auto raz jedzie a raz jakby coś go dławiło. Zrobiłem logi które to potwierdzają ale nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy dlatego zwracam się do was o pomoc. Wstawie logi z momentu kiedy auto moim zdaniem było przydławione i logi po usunieciu bledow których tak naprawdę nie było (wchodzę w bledy silnika nie ma zadnych a mimo to daje kasuj bledy). Zauważylem ze auto wtedy odżywa. LOGI PRZED SKASOWANIEM "BLEDOW" Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LOGI PO SKASOWANIU BLEDOW Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  8. Czesc jestem z wojewodztwa Opolskiego a dokladnie z Nysy i zaczynam swoja przygode z audi a4b6 1.8t bfb a was koledzy chcialem serdecznie powitac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...