Skocz do zawartości

andrzej-pts

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzej-pts

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    DZA

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrzej-pts

0

Reputacja

  1. greg dzięki za odpowiedź ok nowe łączniki i nowe gumy na stabilizatorze mam już założone po prostu zmylił mnie ten kont na starych łącznikach a nie chciałem robić czegoś na silę temat zakończony i do wywalenia tak żeby nie zaśmiecał forum
  2. Wita wszystkich. Dzisiaj w swoim aucie chciałem założyć nowe świeżo zakupione łączniki Po wymontowaniu starych moim oczom ukazał się taki widok W nowych te dolne łapki pod śrubki są prostopadle do łącznika a w starych są pod kontem 35 stopni Moje pytanie jest takie Czy te łapki przez lata eksploatacji mogły się przekręcić do takiego kąta (dodam że siedzą w gumie bardzo mocno) czy to jakiś specjalny rodzaj tego łącznika ??? Przeszukałem dzisiaj bardzo dużo sklepów i wszędzie są te co mają łapki prostopadle do łącznika, nawet po VIN-ie pokazuje też te prostopadłe a ja tych nowych za cholerę nie mogłem założyć, brakuje miejsca i wygląda na to że muszą byś pod kątem i do tego jeszcze prawy i lewy Pomoże ktoś rozwiązać ten problem ? Może numery na gumach i łączniki coś wam powiedzą ?
  3. Dev Ty nie wiesz jak ? To Ci wyjaśnię - po prostu zakładasz gumę na instrument i i i a tak na marginesie tow czerwcu robiłem kompletną regeneracje tylnych zacisków , tam jest wszystko o wiele bardziej skomplikowane i dałem radę, wszystko śmiga aż miło przód to dla mnie bajka ?
  4. haha bayer dobry masz bajer wiem że nie zrobiłem interesu życia ale dla mnie to dobra cena i uj nie pieniądze nie martw się nie będę ich malował jakimś krzykliwym kolorem po prostu będą czarne lub szare bo przezroczystego nie znalazłem a reperaturki autofrena zamówiłem już we wtorek
  5. dzięki koledzy w końcu doczekałem się jasnej odpowiedzi zaraz zamawiam tarcze i klocki i wkrótce będę cieszył się nowymi lepszymi hamulcami
  6. george wiem że zacisk jest ten sam ale u siebie muszę też wymienić zaciski bo mam urwane odpowietrzniki , dlatego kupiłem zestaw jarzma i zaciski jw. napisałem dawcą jest A4 B7 1.8T w którym były tarcze 312, koleś przymnie wykręcał je z auta Proste pytanie i oczekuje prostej odpowiedzi i nic więcej... Pokazana prze zemnie tarcza będzie pasowała pod te zaciski i jarzma ? TAK czy NIE ?
  7. Witam Panowie podepnę się pod temat Robie mały swapik z 288 na 312 w swojej B7, zamierzam tam założy zaciski i jarzma z A4 B6 1.8T Numery wybite na zaciskach to 886 i 885/ 57 a na jarzmach 569 Moje pytanie to czy takie wymiary tarczy będą ok pod te zaciski ?
  8. mam już jarzma i zaciski komplet P+L za 180 zeta i myślę że jest to dobra cena bo są w dobrym stanie mimo wszystko i tak je dokładnie wyczyszczę i pomaluje bo lubię taką robotę koleś przy mnie demontował je z auta w którym siedziały tarczę 312 tak że mam pewność że będą pasowały Teraz pozostaje mi tylko zakup nwych tarcz i klocków i jadę z tematem haa hm cały czas chodzi mi po głowie zestaw Textara bo w sumie to dobra firma co o tym myślicie ?
  9. jak byś miał jeszcze jarzma do tego to na pewno byśmy się dogadali a tak to troszkę lipa
  10. 320 nie wejdą mi w stalowe zimówki szukam części pod 312 bo w zupełności mi wystarczą ma ktoś może taki zestaw jarzma zaciski tarcze i klocki ?
  11. No i postanowione zaczynam szukać części i robię swapa na 312 Może mi ktoś powiedzieć jaki numer jest wybity na jarzmie pod zaciski Ate 886,885/57 tak żeby weszła tam tarcza 312 mm ? 451 czy 569 ? Czy może jakiś inny ?
  12. pierwsze zdjęcie to około 1,5 roku temu jak zmieniałem klocki a drugie to stan obecny
  13. Zmierzyłem tarczę i ma dokładnie 284 mm średnicy (zapewne wcześniej jakiś baran je przetaczał} i 21,5 mm grubości na górnym rancie a tam gdzie chodzi klocek to jest około milimetr cieńsza. Jest też 5 mm luzu między górą tarczy a jarzmem. Bayer nie mam nic przeciwko swapowi ale mam stalowe zimówki 16 cali 6J z ET50 i myślę że zacisk pod tarcze 320 mógłby tam nie wejść, poza tym załóżmy ze miał bym już te 320 z przodu to pasowało by też tył powiększyć no i zapodać nowe przewody elastyczne na tył i przód. Teraz to już bardziej skłaniał bym się na zmianę tylko przodu na 312. hm biorąc pod uwagę stan moich tarcz to po zmianie na nowe 288 różnica w hamowaniu była by wielka a już po zmianie na 312 to pewnie była by masakra haha
  14. ok zaraz podjadę do kolegi i zmierzę te cholerne tarcze Dev a po numerach zacisków nie możesz mi powiedzieć czy ten zestaw będzie pasował ???
  15. Bayer nie chcę robić swapa i pchać się w dodatkowe koszta bo i tak w przyszłym roku zmieniam autko na B8, po prostu chcę bezpiecznie pojeździć do wiosny. Powtórzę jeszcze raz - mam zaciski z wybitymi numerami 885/57 i 886/57 - na jarzmie jest numer 569 Interesuje mnie tylko jedna sprawa czy w te moje zaciski i jarzma wejdzie ten zestaw textara TARCZE KLOCKI TEXTAR PRZÓD VW PASSAT B5 B5FL 288MM 7932924750 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 357 zł - TARCZE KLOCKI TEXTAR PRZÓD VW PASSAT B5 B5FL 288MM (7932924750). Allegro.pl - Radość zakupów i... Oczekuje jasnej odpowiedzi TAK czy NIE Ps. A że teraz mam założone tarcze 280/20 to pewnie poprzedni właściciel założył je z oszczędności tak przynajmniej mi się wydaje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...