
shelby97
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O shelby97

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
shelby97 obserwuje zawartość [B5 AJM] Wylewa płyn ze zbiorniczka. , Sprężyny obniżające , Demontaż rozrusznika w A4 B5 1.9TDI 110KM - fotorelacja i 2 innych
-
Witam, masz zdjęcia jak to siadło? Bo też się zastanawiam nad -40
-
Witam, chcę zaprezentować poradnik dla początkujących szperaczy jak zdemontować rozrusznik. Demontowałem go leżąc pod autem, a auto wepchnięte jedną stroną na prowizoryczny najazd... Więc tak, da się to zrobić bez kanału. Dokładnego oznaczenia silnika nie znam bo to nie mój samochód a naklejka na osłonie rozrządu nieczytelna. Będą potrzebne klucze nasadowe: 10, 13, 16, 17, (torx chyba t40), i chyba 8 do odkręcenia śruby nr.12 (przyda się też płaska 13). Zanim zabierzemy się za robotę, odpinamy akumulator! Odkręcamy śrubę 1, a 2 (klucz nr. 13) tylko poluzować żeby napinacz puścił i ściągnąć pasek w stronę chłodnicy. Następnie odkręcamy 3,4,5,6 (klucz nr 13 i torx t40?) i opuszczamy sprężarkę na dół (trochę waży więc uważać) UWAGA!: odpiąć kostkę od sprzęgiełka sprężarki klimatyzacji, lub wypiąć z mocowania tak jak ja. Wcześniej chyba ktoś nie odpiął i sprężarka pod swoim ciężarem urwała go i teraz jest izolowany kabel. 7 (klucz nr. 16) i 8 (klucz nr 10) odkręcić (zaznaczona kostka, która idzie do sprężarki) mocowanie tej kostki jest przy wentylatorze i lepszy jest do niej dostęp od góry. 9 (klucz nr 13) wystarczy poluzować tak, żeby odsunąć to mocowanie turbiny na bok. Odkręcamy te przewody (klucz nr 13) i odpinamy kostkę lub pomijamy robimy to później przy odkręconym rozruszniku i wtedy będzie większy manewr o ile przewody pozwolą. Teraz kolej na ostatnie śruby 10, 11 (klucz nr 16) i rozrusznik powinien nam już wyjść bez problemu. Tutaj jeszcze widok z góry, żeby lepiej zlokalizować schowaną 11 (klucz nr.16) . 12 (klucz nr. 8/10?) można odkręcić dla lepszego manewru przewodami. I montaż w odwrotnej kolejności plus do naciągnięcia napinacza zakładamy tutaj (klucz nr 17) i naciągamy równocześnie dokręcając napinacz. Mam nadzieję, że poradnik jest prosty, czytelny i pomocny. Pozdrawiam!
-
Okej, dzięki za odpowiedź W międzyczasie padł n75 i zaczęło przeładowywać 0.3 bara a później na logach te wykresy wyglądały jak fale Dunaju a bez podpinania kompa to sztanga gruszki na wolnych obrotach skakała i również przy maksymalnym zaciąganiu gruchy (BS grupy 11). No i dziura (wielkość 2-ch główek od szpilki) w Intercoolerze będzie przyczyną niedoładowania w górnym zakresie obrotów (od ok. 3000)?
-
Jak ogarnia ktoś logi to proszę o analizę czy jest dobrze czy coś do regulacji jeszcze. http://vaglogger.apphb.com/log/5f1c150d701dd6632c1ba5ac
-
Właśnie to ogarnąłem po wyciągnięciu turbo, ale przynajmniej sprawdziłem czy geometria się nie zacina. Dokładnie.
-
Witam, proszę o analizę logów po wymianie gruszki w 1.9 TDI PD AJM. (Grupa 11) Jak na moje niefachowe oko początek wykresu w 1800-2500 coś nieprawidłowego chyba ale prosiłbym o wypowiedzenie się fachowca. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
-
Wymieniłem i bez demontażu całej turbiny się nie obejdzie (nie ma jak ściągnąć tej zawleczki na dole sztangi). No chyba że nie ma kompresora od klimy to prawdopodobnie da się bez ściągania całej turbiny.
-
Witam, mam pytanie czy da się wymienić gruszkę od turbiny na samochodzie bez demontażu całej turbosprężarki? AJM
-
Niestety u mnie była głowica pęknięta... (takiego bubla kupiłem ale trzeba było zrobić). Jak ktoś się zastanawia nad kosztami takiej zabawy to wychodzi w moim przypadku 4k ale cała góra regenerowana, nowe wszytskie uszczelki, nowe świece, nowy rozrząd. Przy samodzielnej robocie pewnie połowę mniej by wyszło ale jak się nie ma gdzie i czym to trzeba płacić . POZDARWIAM !
-
Błąd 955 (kluczyk1 przekroczona wartość adaptacji)
shelby97 odpowiedział(a) na shelby97 temat w Audi A4 B5
Problem rozwiązałem, trzeba było zakodować od nowa kluczyk (jeden w stacyjke, drugi w drzwi). Problem miałem taki, że musiałem zmienić wkładkę w zamku bo była zniszczona. -
Witam! Od razu przejdę do problemu. Dziś rano otworzyłem samochód pojechałem do pracy i już nie dało się zamknąć samochodu z pilota i w vagu pokazuje błąd jak w tytule. Od razu mówię że jestem zielony w VAGu (tylko odczytywałem błędy), niby próbowałem adaptować kluczyk (z jakiś innych forów stare tematy) ale się nie dało bo wyskakuje informacja "ta funkcja jest niedozwolona albo wprowadzona liczba jest nieprawidłowa". Nie mam pojęcia w czym leży problem więc zwracam się z pomocą do Was. Pozdrawiam! Ps. Może jest tu jakiś magik z Rzeszowa co by to ogarnął?
-
Witam. Problem jak w tytule, jak jeżdżę spokojnie po mieście to nic się nie dzieje ale jak wyjadę w trasę i trochę przycisnę (prędkość 140+ km/h) to płyn wyrzuca przez zbiorniczek wyrównawczy. Gdy odkręcam korek zbiorniczka to poziom płynu podnosi się ok. 2-3cm chyba nie powinno tak być. Temperatura silnika w normie, nie wrosła powyżej 90st.C. Węże nie są twarde jak kamień i da się je ścisnąć bez problemu. Wymieniłem korek od zbiorniczka bo wyglądał nieciekawie ale to nie pomogło.
-
Witam i pozdrawiam wszystkich!