Skocz do zawartości

k1mag

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k1mag

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia k1mag

0

Reputacja

  1. Witam, Padł mi panel odpowiedzialny za nawiew, klimatyzację, podgrzewanie szyb etc. (wyłączył się i nie reaguję na przyciski). Niestety jestem po 3-4 tygodniach dzwonienia po serwisach w Krakowie i nikt się tym praktycznie nie zajmuję. Czy mógłby mnie ktoś nakierować gdzie może leżeć problem ? bezpieczniki ? etc?. Dzięki! Dodatkowo kupiłem Car Scanner + OBD2 i wyrzuciło mi następujące błędy: ============1============== 1320 Raw code: 0528 ECU: 19. CAN Gateway Status: Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Climatronic control unit-J255 ============2============== 5456 Raw code: 001550 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi VAG other; A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016; R8 2015: P06E900: Engine Starter Performance Audi: P305400: Starter does not turn Mechanically blocked or electrical malfunction Audi: Boost pressure control difference ============3============== 4708 Raw code: 001264 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: U016400: Lost Communication With HVAC Control Module Audi: Valve for pump / nozzle cylinder 2-N241 control limit exceeded Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 255 Indeks: 255 Drogomierz: 333644 km Data, godzina: 2022.06.09 10:34:31 ============4============== 3157 Raw code: 0C55 ECU: 07. Head unit controller (VW TP2.0) Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna ============5============== 1320 Raw code: 0528 ECU: 42. Driver door electronic equipment Status: Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Climatronic control unit-J255 ============6============== 2615 Raw code: 0A37 ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Lock the fuel tank cap; Lock the fuel filler flap ============7============== 2616 Raw code: 0A38 ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Unlock the fuel tank cap; Unlock the fuel filler flap ============8============== 3123 Raw code: 0C33 ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Oczekiwana usterka obecna, Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci ============9============== 1503 Raw code: 05DF ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Audi: Top Brake Light Lamp-M25; Lamp for raised brake light-M25 ============10============== 1320 Raw code: 0528 ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Climatronic control unit-J255 ============11============== 0446 Raw code: 01BE ECU: 47. Acoustic system Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: B105000: Function limitation due to excessive temperature Audi: Work restriction due to insufficient voltage; Functional restriction due to undervoltage ============12============== 1320 Raw code: 0528 ECU: 52. Front passenger door electronics Status: Warunki testowe są spełnione, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Climatronic control unit-J255 ============13============== 0446 Raw code: 01BE ECU: 56. Head unit (MMI) (VW TP2.0) Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: B105000: Function limitation due to excessive temperature Audi: Work restriction due to insufficient voltage; Functional restriction due to undervoltage
  2. Dzień dobry, Przestał mi działać panel odpowiadający za nawiew, podgrzewanie foteli, klimatyzację itp. Audi A4 B8 2009 TDI 2.0 Przeczuwam, że to kwestia bezpiecznika. Gdzie szukać bezpiecznika odpowiedzialnego za ten panel?. W załączniku wideo. Bardzo dziękuję za pomoc. received_582238006653996.mp4
  3. k1mag

    Spalanie i olej

    VID_20191216_175835.mp4
  4. k1mag

    Spalanie i olej

    1) Tak TDI (błąd z tym TFI) 2) muszę podjechać gdzieś sprawdzić 3) Dolałem 1 litr i teraz poziom na bagnecie jest ok, ale tak dolewac co chwilę....Tak przebieg prawdziwy. 4) Płyn również znikł - dolałem około 1 litr. Był sporo poniżej minimum. W załączniku dzisiaj jak ruszyłem i stanąłem. Poziom spalania rośnie co kilka sekund.... Mam wrażenie że ciężko się zbiera z 1 biegu. Trzeba większych obrotów. Moje odczucie jest takie że bardzo dużo pobiera na samym starcie. VID_20191216_165308.mp4
  5. k1mag

    Spalanie i olej

    Witam, Od kilku miesięcy jeżdżę Audi A4 8 143KM 2.0 TDI z 2008 r. Zastanawia mnie fakt, jakie powinno być średnie spalanie w mieście oraz ile powinno się robic km na pełnym baku?. Obecnie na baku 55l robię 540-570km. Chociaż kilka miesięcy temu mogłem zrobić ponad 630km (taki sam tryb jazdy). Z góry przepraszam, jeżeli podobny temat gdzieś już był poruszany, ale znalazłem jedynie opinie o średnim spalaniu około 7-8 l a nawet poniżej 7. Moje spalanie jest dość dziwne i zaznaczę że liczyłem ręcznie wg kilometrów/zatankowania oraz korzystając z wyświetlacza w aucie. Średnie spalanie 11-12l w mieście ( normalna jazda) 60-80 km/h. Ostatnio nawet spalanie pokazuje 13-16l /100km. 3 Msc temu na baku mogłem przejechać około Od wymiany filtrów i oleju przyjechałem około 4k km, efekt olej na bagnecie ledwo widoczny oraz Płyn do chłodnicy poniżej minimum. Jak czesto dolewacie olej? Ora czy obecne zachowanie auta oraz spalanie jest w normie?
  6. Witam, Od tygodnia mam a4 b8 2008/2009, jest to moje pierwsze audi oraz kontakt z MMI. Aby włączyć AUX/BLUETOOTH muszę wejść do ukrytego (zielonego) menu. Korzystałem z funkcji CAR+SETUP (poniżej instrukcja) - jednak u mnie nic się nie dzieje. Proszę o pomoc w jaki sposób mogę włączyć wejście AUX oraz BLUETOOTH ? Jaka jest teraz najnowsza wersja PL do mojego MMI? Dane z MMI: Interfacebox: SW-Number:8T0035729N SW-Index:5170 (to jest wersja MMI ????) SW-Date:08.10.07 HW-Number:4E0035729 HW-Index:H43 (szukałem na forum podobnego tematu, ale nie znalazłem) Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...