swiety1337
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O swiety1337
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Pruszcz Gdański
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
swiety1337 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZF41MA061558 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
swiety1337 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZF42MA005452 -
Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7
swiety1337 odpowiedział(a) na Wąski temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki -
Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7
swiety1337 odpowiedział(a) na Wąski temat w Audi A4 B6/B7
Siema, Czy ktoś z Was może montował zestaw od H&R? Podejdzie on do B6 avant w FWD? Wydaje mi się, że tak... https://coilovers.pl/index.php/produkt/stabilizatory-sportowe-hr-audi-rs4-avant-2/ -
Dla pewności przejadę. Zajmie to chwilę, a przynajmniej później nie będzie problemu. Dzięki.
-
Czy pod biedrony 16" trzeba frezować zaciski? Jeżeli tak, to jak rozumiem najlepiej do płaszczyzny zaznaczonej na czerwono?
-
Wszystko masz opisane w pierwszym poście. W skrócie podchodzą - z tyłu do wymiany też osłony tarcz.
-
Podejdą te na swapa? Zacisk hamulcowy przód P/L AUDI A6 C6 2.0-2.7-3.0 TDI 320mm 973 974 Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu paczki!! Prosimy o przemyślane zakupy!! Zwrot tylko... Zacisk hamulcowy tył P/L AUDI A6 C6 2.0 2.7 3.0 TDI 2.0 3.2 TFSI Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu...
-
Dzięki. Coś słabo szukałem.
-
Cześć, Szukam części zamiennej/kodu handlowego. Ewentualnie sposobu w jaki szukać uszkodzonego, "pustego" przycisku, jak na załączonym zdjęciu. Z góry dzięki za pomoc.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
swiety1337 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć Dev, Proszę o rozkodowanie WAUZZZ4B84N042130 -
Ja podejdę do tematu w listopadzie, także dam znać. Wstępnie spróbuję również bez rezania.
-
Nadal trzeba przy nich rezać otwór?
-
Czy te podejdą? DYSZE SPRYSKIWACZA MGIEŁKA AUDI A6 C6 A4 B6 B7 A8 8213177952 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 125 zł - DYSZE SPRYSKIWACZA MGIEŁKA AUDI A6 C6 A4 B6 B7 A8 (8213177952). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Oryginalne z ASO, powinno być git. Opis też się zgadza. Jednak kody zgoła inne od tych w tutorialu.
-
1.9 TDI AVF - Przeładowanee turbo + logi
swiety1337 odpowiedział(a) na swiety1337 temat w Audi A4 B6/B7
Jakieś podciśnienie do turbiny dochodzi. Jutro sprawdzę dokładnie wartości wakuometrem, przy odpalonych BS w 011. Z tego co wyczytałem wartości maksymalne powinni wynosić ~ -0,6bar. Druga sprawa to powiedzmy pozycja domyślna turbiny, bez podciśnienia. U mnie, tak jak napisał Kamil, turbo cały czas jest przeładowane, tzn. łopatki dają maks. ciśnienie. Opis - uproszczony. O ile dobrze rozumiem, przy prawidłowej pracy, w momencie wyłączenia silnika, czy generalnie zrzuceniu nogi z gazu, podciśnienie/ciśnienie na gruszce powinno wynosić 0, co by się wiązało z przestawieniem łopatek w tryb "najniższego doładowania" (coś na zasadzie zaworu NC - normally closed). W momencie depnięcia na pedał gazu, podciśnienie rośnie, gruszka wymusza ruch łopatek, które z kolei ustawiają się w pozycji generowania większego ciśnienia. Wraz ze wzrostem podciśnienia ich pozycja się zmienia, celem generowania wyższego ciśnienia na wyjściu. Teraz o ile rozumiem, zakładając że to co napisałem powyżej jest prawdziwe, u mnie łopatki zablokowały się w skrajnej pozycji najwyższego ciśnienia, i w związku z zapieczeniem nie mogą wrócić do swojej właściwej pozycji przy zerowym podciśnieniu. UPDATE Niestety to jednak geometria. Ciśnienie z N75 na wakuometrze dochodziło do -0,8 bara.