Skocz do zawartości

RogalTsT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O RogalTsT

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokladnie takie same objawy mam co kolega H3llGat3e też mam multi. Spojrzenie na przeguby i lewa wewnętrzna osłona pęknięta i sprawca drgań najprawdopodobniej odnaleziony. Jupi?
  2. Tak też starałem się zrobić ale mimo 3 biegu w manualu po wciśnięciu gazu w podłogę skrzynia redukowała do 1. Chyba jednak 2 osoba będzie mi do tego potrzebna.
  3. Witam. Proszę o ocenę logów jak w tytule po "remoncie" motoru i regeneracji turbo. Troszkę zaczyna brakować mocy i tak się zastanawiam nad virusem . Z góry dziękuje i pozdrawiam. http://vaglogi.pl/log-003_020_115_5J60C.html http://vaglogi.pl/log-002_033_118_8F312E.html http://vaglogi.pl/log-014_115_118_3zOs2y.html
  4. Witam po dłuższej przerwie. Dodam że ten temat traktuję jako coś w rodzaju dziennika. A wiec po kolei... Minęło ponad pół roku od moich kłopotach z serduchem w audi. No i jak każdy sie spodziewał czapka poleciała w góre. Głowica do szlifowania, wyszło ze na 2 garku byl krzywy zawór? ale to pikuś przy tym co wyszło a dokladnie okazało się że głowica była spawana i to tak że zaspawali kanał olejowy. No dramat? O perypetiach ze sprzedającym rozpisywał się nie będę bo szkoda strzepić ryja? ale powiem wam że po 1 telefonie do chłopa wiedział po co dzwonie. No i co.... no i wszystko z głowicą zostało zrobione jak się należy. Kanał odtwożony, szlif,zawory itd.. Fotki jakie mam/dostalem z firmy robiącej głowice poniżej ?. Cała reszta prócz głowicy git malina. Profilaktycznie zdenerwowałem turbo.. Obecnie ciśnienie jest na każdym garku w okolicy 11,5 -12. Tak że mimo wszystko zadowolony jak narazie jestem wypadania zapłonu brak, wszystko bangla jak należy, oliwy wyciągnął od remontu może ze 2setki a zrobione już 8 tyś km. Teraz tylko zaczyna mocy brakować powoli. Później dorzucę logi dynamiczne co by sobie mądrzejsi i bardziej doświadczeni popatrzyli i się wypowiadali. Narazie chyba tyle. Dzieki za poświęcenie czasu na czytanie tych wypocin. Pozdro
  5. Też nie mam FB. Messengera tylko używam. Takowej strony z typowa oferta chyba nie mają jeszcze chodź miała powstać. Mam jeszcze linka do nich na Instagram (to ro dopiero czarna magia dla mnie) https://www.instagram.com/promotorlightdevices/?hl=pl Jak coś to mogę napisać o nr telefonu do gościa. Pozdrawiam
  6. Www.facebook.com/promotorlightdevices Sorki ze tak długo to trwalo? Ja się z fb z nimi kontaktowałem.
  7. Moja wiedza jest nie za duża jeśli chodzi o mechanikę przez duże M. Większość ekspertów twierdzi że to jedyna opcja która mi została. Cała reszta wygląda wzorowo. Próba olejowa zrobiona i ciśnienie poleciało +2 na cylindrach. Więc każdy zgodnie twierdzi że to pewnie kwestia głowicy I zaworów. Padła też opinia że olej który wlałem tj. RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 jest jak by to ująć za dobry bo na bazach pao chodź to raczej bzdura. I takie są diagnozy co do wypadania zapłonu. Założyłem ten temat żebyście popatrzyli na logi bo nóż widelec ktoś coś dojrzy. Pozdro
  8. Jak się zapewne wszyscy domyślają nie daje mi spokoju temat tego nieszczęsnego wypadania zapłonu na tym cylindrze o mniejszej kompresji i tak się zastanawiam czy jest sens zalewania cylindrów płukanką.. Oleju od wymiany nie ubyło mi nawet grama a już ponad 3 tyś. zrobione więc pierścienie nie powinny być zapieczone. Mogę się oczywiście mylić . Tak czy owak jak zaleje płukankę na cylindry później oliwę wymienić trzeba bo z płukanką jeździć raczej słaby pomysł. Jak akcja z zalewaniem nic nie da to czapka w górę i do tego znów by wypadało zalać świeżą oliwe a zalałem raz RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 i mam zamiar się go trzymać bo cena do jakości chyba najrozsądniejsza. Jak by nie patrzeć i tak d*pa z tyłu Takie moje głośne myślenie.
  9. Generalnie myślałem o plukance na dzień dobry ogólnie. Ale wczoraj akura obejrzałem Michałka z m4k i o zalewaniu cylindra. Plukanka LM pro line stoi na półce już jakiś czas więc użytek się zrobi napewno w ten sposób. Stracić nic nie stracę a mogę zyskać jedynie. ?
  10. Może nie dokładnie znam budowę tego wtryskiwacza ale jak dla mnie on jest w poziomie zamontowany. I czy zamiana miejscami wtrysków cokolwiek zmieni skoro u 2 różnych Gazownik ów wszystko było wzorowo... Tj ciśnienia, dawkowanie itd...
  11. Wszystkie kombinacje już przerobione. Efekt zawsze ten sam jak wyżej. Kopresja na 1,3,4 po 11 a na 2-9? (tak wiem szału nie ma ogólnie a na 2 lipa fest) Oswojony już jestem z myślą o ściąganiu i robocie głowicy logi poprosiłem o ocenę bo może ktoś coś znajdzie extra bo znam przypadki że głowica zrobiona a zaplon dalej szalał. Chodź jak mówię rozwiązanie chyba tylko jedno jest.
  12. Zrobione logi na LPG. Wrzucone do tematu o moim aucie. Link niżej Pozdro
  13. Dziś i wczoraj zrobione logi. Głównie statyczne bo problemy tylko na jałowych obrotach :/ Zaliczyłem też wizytę u innego gazownika który też stwierdził ze w instalacji jest wszystko wzorowo wiec zapewne czapka poleci prędzej niż później. Logi tak czy siak wrzucam do oceny może ktoś coś znajdzie oczywiście poza wypadającym zapłonem Statyczne na PB: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statyczne na LPG przed skasowaniem błędów: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statyczne po skasowaniu błędów: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Życzę miłej lektury:)
  14. Na ciepłym jak już złapie 90stopni. Jak jest zimny mam wrażenie że jest oki. Na Pb raz na 100 wypadnie i to mam wrażenie że tylko i wyłącznie po przerzuceniu z lpg... Na lpg przez jakiś czas jest oki a później czuje jak auto zaczyna bardziej drgać na jałowym. A już już wyłącze ogrzewanie czyli obciążenie spadnie to się robi dramatycznie odczuwalne. Jak pisałem od a wyczyszczona zaworek odpowietrzenia nowy... Trochę mnie to wszystko zaskakuje? bo niby Oki a nie Oki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...