-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O RogalTsT
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Starachowice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dokladnie takie same objawy mam co kolega H3llGat3e też mam multi. Spojrzenie na przeguby i lewa wewnętrzna osłona pęknięta i sprawca drgań najprawdopodobniej odnaleziony. Jupi?
-
Prośba o ocenę logów 1,8t BFB po "remoncie" motoru i regeneracji turbo
RogalTsT odpowiedział(a) na RogalTsT temat w Audi A4 B6/B7
Tak też starałem się zrobić ale mimo 3 biegu w manualu po wciśnięciu gazu w podłogę skrzynia redukowała do 1. Chyba jednak 2 osoba będzie mi do tego potrzebna. -
Link do ostatnich logów. Pozdro
-
Prośba o ocenę logów 1,8t BFB po "remoncie" motoru i regeneracji turbo
RogalTsT opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Proszę o ocenę logów jak w tytule po "remoncie" motoru i regeneracji turbo. Troszkę zaczyna brakować mocy i tak się zastanawiam nad virusem . Z góry dziękuje i pozdrawiam. http://vaglogi.pl/log-003_020_115_5J60C.html http://vaglogi.pl/log-002_033_118_8F312E.html http://vaglogi.pl/log-014_115_118_3zOs2y.html -
Witam po dłuższej przerwie. Dodam że ten temat traktuję jako coś w rodzaju dziennika. A wiec po kolei... Minęło ponad pół roku od moich kłopotach z serduchem w audi. No i jak każdy sie spodziewał czapka poleciała w góre. Głowica do szlifowania, wyszło ze na 2 garku byl krzywy zawór? ale to pikuś przy tym co wyszło a dokladnie okazało się że głowica była spawana i to tak że zaspawali kanał olejowy. No dramat? O perypetiach ze sprzedającym rozpisywał się nie będę bo szkoda strzepić ryja? ale powiem wam że po 1 telefonie do chłopa wiedział po co dzwonie. No i co.... no i wszystko z głowicą zostało zrobione jak się należy. Kanał odtwożony, szlif,zawory itd.. Fotki jakie mam/dostalem z firmy robiącej głowice poniżej ?. Cała reszta prócz głowicy git malina. Profilaktycznie zdenerwowałem turbo.. Obecnie ciśnienie jest na każdym garku w okolicy 11,5 -12. Tak że mimo wszystko zadowolony jak narazie jestem wypadania zapłonu brak, wszystko bangla jak należy, oliwy wyciągnął od remontu może ze 2setki a zrobione już 8 tyś km. Teraz tylko zaczyna mocy brakować powoli. Później dorzucę logi dynamiczne co by sobie mądrzejsi i bardziej doświadczeni popatrzyli i się wypowiadali. Narazie chyba tyle. Dzieki za poświęcenie czasu na czytanie tych wypocin. Pozdro
-
Też nie mam FB. Messengera tylko używam. Takowej strony z typowa oferta chyba nie mają jeszcze chodź miała powstać. Mam jeszcze linka do nich na Instagram (to ro dopiero czarna magia dla mnie) https://www.instagram.com/promotorlightdevices/?hl=pl Jak coś to mogę napisać o nr telefonu do gościa. Pozdrawiam
-
Www.facebook.com/promotorlightdevices Sorki ze tak długo to trwalo? Ja się z fb z nimi kontaktowałem.
-
RogalTsT zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Moja wiedza jest nie za duża jeśli chodzi o mechanikę przez duże M. Większość ekspertów twierdzi że to jedyna opcja która mi została. Cała reszta wygląda wzorowo. Próba olejowa zrobiona i ciśnienie poleciało +2 na cylindrach. Więc każdy zgodnie twierdzi że to pewnie kwestia głowicy I zaworów. Padła też opinia że olej który wlałem tj. RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 jest jak by to ująć za dobry bo na bazach pao chodź to raczej bzdura. I takie są diagnozy co do wypadania zapłonu. Założyłem ten temat żebyście popatrzyli na logi bo nóż widelec ktoś coś dojrzy. Pozdro
-
Jak się zapewne wszyscy domyślają nie daje mi spokoju temat tego nieszczęsnego wypadania zapłonu na tym cylindrze o mniejszej kompresji i tak się zastanawiam czy jest sens zalewania cylindrów płukanką.. Oleju od wymiany nie ubyło mi nawet grama a już ponad 3 tyś. zrobione więc pierścienie nie powinny być zapieczone. Mogę się oczywiście mylić . Tak czy owak jak zaleje płukankę na cylindry później oliwę wymienić trzeba bo z płukanką jeździć raczej słaby pomysł. Jak akcja z zalewaniem nic nie da to czapka w górę i do tego znów by wypadało zalać świeżą oliwe a zalałem raz RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 i mam zamiar się go trzymać bo cena do jakości chyba najrozsądniejsza. Jak by nie patrzeć i tak d*pa z tyłu Takie moje głośne myślenie.
-
Generalnie myślałem o plukance na dzień dobry ogólnie. Ale wczoraj akura obejrzałem Michałka z m4k i o zalewaniu cylindra. Plukanka LM pro line stoi na półce już jakiś czas więc użytek się zrobi napewno w ten sposób. Stracić nic nie stracę a mogę zyskać jedynie. ?
-
Może nie dokładnie znam budowę tego wtryskiwacza ale jak dla mnie on jest w poziomie zamontowany. I czy zamiana miejscami wtrysków cokolwiek zmieni skoro u 2 różnych Gazownik ów wszystko było wzorowo... Tj ciśnienia, dawkowanie itd...
-
Wszystkie kombinacje już przerobione. Efekt zawsze ten sam jak wyżej. Kopresja na 1,3,4 po 11 a na 2-9? (tak wiem szału nie ma ogólnie a na 2 lipa fest) Oswojony już jestem z myślą o ściąganiu i robocie głowicy logi poprosiłem o ocenę bo może ktoś coś znajdzie extra bo znam przypadki że głowica zrobiona a zaplon dalej szalał. Chodź jak mówię rozwiązanie chyba tylko jedno jest.
-
Zrobione logi na LPG. Wrzucone do tematu o moim aucie. Link niżej Pozdro
-
Dziś i wczoraj zrobione logi. Głównie statyczne bo problemy tylko na jałowych obrotach :/ Zaliczyłem też wizytę u innego gazownika który też stwierdził ze w instalacji jest wszystko wzorowo wiec zapewne czapka poleci prędzej niż później. Logi tak czy siak wrzucam do oceny może ktoś coś znajdzie oczywiście poza wypadającym zapłonem Statyczne na PB: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statyczne na LPG przed skasowaniem błędów: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statyczne po skasowaniu błędów: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Życzę miłej lektury:)
-
Na ciepłym jak już złapie 90stopni. Jak jest zimny mam wrażenie że jest oki. Na Pb raz na 100 wypadnie i to mam wrażenie że tylko i wyłącznie po przerzuceniu z lpg... Na lpg przez jakiś czas jest oki a później czuje jak auto zaczyna bardziej drgać na jałowym. A już już wyłącze ogrzewanie czyli obciążenie spadnie to się robi dramatycznie odczuwalne. Jak pisałem od a wyczyszczona zaworek odpowietrzenia nowy... Trochę mnie to wszystko zaskakuje? bo niby Oki a nie Oki.