Jump to content

RogalTsT

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About RogalTsT

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Starachowice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokladnie takie same objawy mam co kolega H3llGat3e też mam multi. Spojrzenie na przeguby i lewa wewnętrzna osłona pęknięta i sprawca drgań najprawdopodobniej odnaleziony. Jupi🤪
  2. Tak też starałem się zrobić ale mimo 3 biegu w manualu po wciśnięciu gazu w podłogę skrzynia redukowała do 1. Chyba jednak 2 osoba będzie mi do tego potrzebna.
  3. Witam. Proszę o ocenę logów jak w tytule po "remoncie" motoru i regeneracji turbo. Troszkę zaczyna brakować mocy i tak się zastanawiam nad virusem . Z góry dziękuje i pozdrawiam. http://vaglogi.pl/log-003_020_115_5J60C.html http://vaglogi.pl/log-002_033_118_8F312E.html http://vaglogi.pl/log-014_115_118_3zOs2y.html
  4. Też nie mam FB. Messengera tylko używam. Takowej strony z typowa oferta chyba nie mają jeszcze chodź miała powstać. Mam jeszcze linka do nich na Instagram (to ro dopiero czarna magia dla mnie) https://www.instagram.com/promotorlightdevices/?hl=pl Jak coś to mogę napisać o nr telefonu do gościa. Pozdrawiam
  5. Www.facebook.com/promotorlightdevices Sorki ze tak długo to trwalo? Ja się z fb z nimi kontaktowałem.
  6. Moja wiedza jest nie za duża jeśli chodzi o mechanikę przez duże M. Większość ekspertów twierdzi że to jedyna opcja która mi została. Cała reszta wygląda wzorowo. Próba olejowa zrobiona i ciśnienie poleciało +2 na cylindrach. Więc każdy zgodnie twierdzi że to pewnie kwestia głowicy I zaworów. Padła też opinia że olej który wlałem tj. RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 jest jak by to ująć za dobry bo na bazach pao chodź to raczej bzdura. I takie są diagnozy co do wypadania zapłonu. Założyłem ten temat żebyście popatrzyli na logi bo nóż widelec ktoś coś dojrzy. Pozdro
  7. Jak się zapewne wszyscy domyślają nie daje mi spokoju temat tego nieszczęsnego wypadania zapłonu na tym cylindrze o mniejszej kompresji i tak się zastanawiam czy jest sens zalewania cylindrów płukanką.. Oleju od wymiany nie ubyło mi nawet grama a już ponad 3 tyś. zrobione więc pierścienie nie powinny być zapieczone. Mogę się oczywiście mylić . Tak czy owak jak zaleje płukankę na cylindry później oliwę wymienić trzeba bo z płukanką jeździć raczej słaby pomysł. Jak akcja z zalewaniem nic nie da to czapka w górę i do tego znów by wypadało zalać świeżą oliwe a zalałem raz RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 i mam zamiar się go trzymać bo cena do jakości chyba najrozsądniejsza. Jak by nie patrzeć i tak d*pa z tyłu Takie moje głośne myślenie.
  8. Generalnie myślałem o plukance na dzień dobry ogólnie. Ale wczoraj akura obejrzałem Michałka z m4k i o zalewaniu cylindra. Plukanka LM pro line stoi na półce już jakiś czas więc użytek się zrobi napewno w ten sposób. Stracić nic nie stracę a mogę zyskać jedynie. ?
  9. Wszystkie kombinacje już przerobione. Efekt zawsze ten sam jak wyżej. Kopresja na 1,3,4 po 11 a na 2-9? (tak wiem szału nie ma ogólnie a na 2 lipa fest) Oswojony już jestem z myślą o ściąganiu i robocie głowicy logi poprosiłem o ocenę bo może ktoś coś znajdzie extra bo znam przypadki że głowica zrobiona a zaplon dalej szalał. Chodź jak mówię rozwiązanie chyba tylko jedno jest.
  10. Zrobione logi na LPG. Wrzucone do tematu o moim aucie. Link niżej Pozdro
  11. Na ciepłym jak już złapie 90stopni. Jak jest zimny mam wrażenie że jest oki. Na Pb raz na 100 wypadnie i to mam wrażenie że tylko i wyłącznie po przerzuceniu z lpg... Na lpg przez jakiś czas jest oki a później czuje jak auto zaczyna bardziej drgać na jałowym. A już już wyłącze ogrzewanie czyli obciążenie spadnie to się robi dramatycznie odczuwalne. Jak pisałem od a wyczyszczona zaworek odpowietrzenia nowy... Trochę mnie to wszystko zaskakuje? bo niby Oki a nie Oki.
  12. Witam. Proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych mojego wozidełka 1,8t BFB Multitronic Mam nadzieję że jako to moje 1 logi wykonywane samodzielnie są wykonane poprawnie. Logi jak narazie tylko na PB gdyż po przełączeniu na LPG wywala mnie z VCSa. Logi robiłem z myślą że może ktoś coś znajdzie co jest nie tak bo zapłon wypada na jałowym Więcej opisane w temacie o moim aucie link do tematu: Logi statyczne : http://vaglogi.pl/log-001_032_033_A868wDX.html http://vaglogi.pl/log-002_032_033_MsXF93.html http://vaglogi.pl/log-090_093_a70Tam.html http://vaglogi.pl/log-015_016_002_t1m6nMp.html Dynamiczne : http://vaglogi.pl/log-002_033_o1681.html http://vaglogi.pl/log-003_020_yxdzd8.html http://vaglogi.pl/log-115_118_hLJQ2.html Wszystkim z góry dziękuje i pozdrawiam
  13. Witam. Ja dziś też wrzuciłem ledy u siebie do drl. Żarówki p2p może nie najtańsze bo 80zł szt. ale zależało mi na tym by było bez żadnych kasownikó i innych cudów, zachować pełna szczelność lampy itd. Z zakupu jestem mega zadowolony? Kupione z tej strony po poleceniu: Www.facebook.com/promotorlightdevices Zero błędów, a świecą niesamowicie. Mogę polecić jeśli ktoś chce coś pewnego bez ryzyka jak to bywa z Ali. Foto w trakcie wymiany.
  14. Witaj. Może nie w audi ale w moim obecnym paseratti ? po serwisie klimy(nabiciu była pusta) też było słychać coś ala świst i okazało się że to nie wina klimy ani osprzętu a łożysko alternatora dawało taki odgłos. pozdro
  15. Witam wszystkich pasjonatów A4. Z tej strony Łukasz ze Starachowic. Bardzo dużo was czytałem i powiem szczerze moim zdaniem najbardziej poukładana społeczność tu się wypowiada zazwyczaj. Aktualne auto Passeratti b6 1.9tdi Ale sprawa rozwojowa bo posiadaczem A4 jeszcze nie byłem chodź często takowe użytkuje. I uwiodła mnie A4 więc dość intensywnie rozglądam się za a4b7 1.8t oczywiście. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Create New...