Skocz do zawartości

skillz0rd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skillz0rd

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Libiąż

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia skillz0rd

0

Reputacja

  1. skillz0rd

    Potrzebuje pomocy A4 B8

    Witam. Chce zmienić felgi tylko nie mam pojęcia jak je dobrać dlatego proszę o pomoc. Obecnie mam standardowe 17' ET45 7,5 bodajże a chce zmienić na Japan Racing JR21 których parametry to 18' ET 40 8.5cala nie wiem czy będą pasować. A jak będą to jakie jeszcze opony do nich kupić? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Problem rozwiązany dzięki KIXI4 fachowiec z najwyższej półki jeszcze raz wielkie dzięki! :)
  3. Daj jakiś kontakt wyślę Ci jakie mam może znajdziesz
  4. Dobrze mówisz też mi się wydaje że może to z pod tego wtrysku co załatwiłem jakiś używany, i czy jak to rozbiore znów to czy wystarczy same uszczelki czy inny wtrysk bo na Internecie szukałem to nie ma gdzie kupić takiego nowego.
  5. Właśnie że nie bo wtrysk mi padł przy wyprzedzaniu od razu zjechałem a auto odchowaliśmy. Później sprawdzenie itp i wszystko było ok wymiana wtrysku samochód chodził chwile dziwnie później zaczął normalnie pracował tak ze 2 dni ok 50km lecz z dźwiękiem takim cykaniem powietrza a dziś już całkiem to powietrze było słyszalne w okolicach 4 cylindra tam gdzie wypadł zapłon. cewki sprawne bo sprawdzaliśmy wtrysk też świece też nowe, a kompresji brak. ;/
  6. Uszczelniałem razem z nim polegało to tylko na wymianie oringa. Czystość zachowalismy napewno. Tylko ze ta pompe sprawdziliśmy bo niewiedzielismy że padł wtrysk a wtrysk był padnięty już przed uszczelnianie pompy. Jak wymieniliśmy wtrysk na dobry to tak jak pisałem chodził normalnie bo było zimno wczoraj dziś upał i zaczęło gdzieś przypuszczać powietrze. Kompresji na 4 nie było a pierwszy pomiar kompresji był na zimnym silniku nie wiem czy to ma znaczenie.
  7. dziwne dźwięki powietrza to z pod głowicy... sprawdzałem kompresje i na 1 2 3 po 11 a na 4 gdzie wypadał zapłon i robiłem wtrysk do 8 nie mógł nabić. Ciekawi mnie czy ten typ co mi sprzedał mógł to w jakiś sposób uszczelnić tak żeby tylko sprzedać czy mi to się stało?
  8. Witam. Zacznę od początku auto kupiłem w maju, mamy sierpień przejechałem zaledwie 1000km niestety. Auto to Audi 2.0 TFSI CDNC Quattro Automat. Problem był taki że jak go kupowałem to wiedziałem o nie równej pracy silnika mój mechanik powiedział ze jest to odma i tanio można to zrobić, tak więc to zrobiliśmy, później jak jeździłem zobaczyłem ze jest wyciek paliwa i oleju, to też dało się zrobić bo olej był z uszczelki z pod odmy a paliwo z uszczelki pompy wysokiego ciśnienia czy jakoś tak mechanikiem nie jestem podkreślam. Dziwne dla mnie było to dlaczego w nowej odmie pojawia się olej i czy stara nie specjalnie była przedziurawiona żeby ten olej schodził. Za niedługo po tych naprawach gdy wyprzedzałem, wyskoczył mi check engine i zaczał dziwnie pracować silnik, okazało się wypadanie zapłonu na 4 cylindrze po sprawdzeniu wtrysk zalewał świece i temu ten błąd wyskoczył ale za nim do tego doszedłem to sprawdziłem kompresje na wszystkich cylindrach wyeliminowując gorsze usterki typu uszczelka itp. Przez niedziałający wtrysk część paliwa dostała się do oleju i nadmiar nie spalonego paliwa z olejem wywaliło kolo kolektora wydechowego a katalizatora tak mi sie wydaje. Gdy wymieniłem wtrysk i uszczelkę na kolektorze dolotowym, oraz olej na nowy, silnik odpalił normalnie chodził chwile później zaczął słabnąć i dziwnie falować ale już żaden błąd nie wyskakiwał. Poddałem się poszedłem do domu po jakimś czasie spróbowałem ponownie odpalił i żadnego słabnięcia już nie było tylko dziwne pierdzenie tak jak by gdzieś uchodziło powietrze ale z tym jeździł dwa dni normalnie nie falował wczoraj zrobiłem z 50km i było ok dziś po umyciu auta znów zaczał słabnąc i falować kreci do 4tys tylko i słychać jak by gdzieś znaczna część powietrza wlatywała. Proszę kogoś o pomoc dlaczego w nowej odmie gromadzi się część oleju, czy kolektor wydechowy wraz z katalizatorem mógł po zepsutym wtrysku się zalać i zepsuć? Czy mam gdzieś indziej szukać przyczyn tych dziwnych rzeczy. Z góry dziękuje za pomoc
  9. Cześć. Jacek 2.0 TFSI CDNC. Małopolska. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...