Skocz do zawartości

Michal_Kg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal_Kg

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Sarbinowo

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Michal_Kg

0

Reputacja

  1. Trochę to potrwa jestem aktualnie w Norwegi i zmierzam na północ także wrócę na przyszły weekend ale jak wcześniej napisałem serce mnie już za bardzo boli także biorę się za wyleczenie silnika i na pewno zrobię te logi, które podałeś. Czujnik położenia wału oczywiście BOSCH żaden zamiennik.
  2. Wiesz co jestem, że tak powiem początkujący w sprawach komputer, logi i inne z tym związane do tego jestem kierowcą nie ma mnie na co dzień w domu i nie zawsze mam czas zajrzeć na forum ale coś we mnie pękło i chcę zająć się tym autem, bo stoi już ponad 4 miesiące ale nadmienię tylko w czym mam problem, bo cały charakter i szczegóły założę w osobnym temacie może ktoś spotkał się z podobną sprawą. Otóż od 4000 rpm silnik zaczyna przerywać i szarpie. Nie mam gazu i nigdy nie miałem padł mi CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU, bo auto gasło ( a ja totalny debi..... próbowałem go odpalać jak diesla czyli ktoś mnie pociągnął a ja kręciłem żeby załapał szkoda słów na moją tamtejszą głupotę... ) i za trzecim chyba razem jak załapał włączyłem dwójkę i powoli chciałem ruszyć auto się potężnie zadławiło szarpnęło ale pojechało dalej. Ja zamówiłem lawetę od razu na serwis Bosch'a akurat taki był najbliżej wymienili czujnik auto odpala jak trzeba ALE od 4000 zaczyna szarpać.... Nie wiem czy rozrząd łańcuszek przeskoczył, czy napinacz siadł nie wiem..... Błędy jak zaczyna szarpać za każdym razem zapalają się : 16705 i 16395
  3. Witam gorąco wszystkich. Chciałbym poprosić kogoś o przeanalizowanie moich logów z Passata 1.8 T AWT ponieważ mam ogromny problem z silnikiem. Zaczynam od logów ponieważ najpierw chciałbym uzyskać wasze opnie na ten temat co myślicie o kondycji tego motoru, a problem opiszę w osobnym temacie. Statyczny: Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html Dynamiczny: Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html
  4. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem Michał i pochodzę z małej nadmorskiej miejscowości Sarbinowo w województwie Zachodniopomorskim. Auto jakie posiadam to jak by inaczej grupa VAG Volkswagen Passat B5 FL 1.8 T AWT. Mam nadzieję, że znajdę fajny kontakt z wami oraz wszelką potrzebną pomoc, a także jeżeli będzie potrzeba sam pomogę jak potrafię. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...