
Malyszeek
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Malyszeek

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Elblag
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Poprzedni mechanik sprawdzał i coś tam mówił, że jest nie tak (nie pamiętam dobrze co mówił) - osobiście nie sprawdzałem, ale na dniach sprawdze. Jakie wartości powinny być odpowiednie? Cieszę się i to bardzol! Zastanawiam się tylko jak to możliwe. W sumie akurat przepływki nie wymineniałem w tym aucie jeszcze odkąd je mam, bo wszystko było ok. Poprzedni właściciel (drugi wlaściciel mojego małysza - mój znajomooy) wałczył długo z czekiem na fisie i usunął w końcu błąd vagiem, ale check engine nadal się świecił. Aż tu nagle przypadek: zakładam nowy przepływomierz, identyczny jaki był - ori audi, bosh'a i odpalam auto, żeby zobaczyć jak silnik teraz będzie pracował po wpięciu wtyczki - check engine ciągle się świecił, Na drugi dzień przejechałem z 30km (cały czas z czekiem na fisie, wrócilem do domu, zaparkowałem auto i na drugi dzień rano odpalam auto i ku moim oczom 0 błędów na fisie. Ani jednego! Taki widok, jak ciągle jakiś błąd był to coś pięknego hehe. Póżniej raz się zapalił jeszcze na chwile ale zniknął po kilkunastu minutach i już troche dni jest cisza... I mam nadzieje, że już się nie zapali hehe Naprawde przez zmiane mieszanki mógł zniknąć check? Dzięki wielkie za odpowiedź Pozdrawiam!
-
Wielkie dzięk Panowie - ogromne Dzięki Wam zaoszczędziłem. PAsek 60zł robocizna = 0zł Od razu jest różnica w pracy silnika jak wcześnij był założony w ogóle jakiś nieodpowiedni - 5PK zamiast 6PK. Od razu przy okazji jednego wymieniłem w końcu przepływomierz, który mi padł i jestem przeszczesliwy, bo jak po wymianie filtrow w tym paliwa, czyszczeniu przepustnicy palil jakies 12-13Lw mieście a w trasie przy prędkości praktycznie ciągle 180-200km/h okokoło 13-13,8L a teraz 9,5-10,5 przy normalnych prędkościach i w miare oszczędnym, ale dynamicznym stylu jazdy. W trasie jeszcze nie byłem od wymiany, ale na dniach będę miał okazję sprawdzić ile pali - nie przekraczając tym razem 140-160km/h, starając się jechać 110km/h i ciekawe ile spali Jestem zadowolony bo czuć naprawdę bardzo dużą różnice. Ciekawostka***** - Wiecie może dlaczego (i jakim cudem), o co chodzi {?!) - po wymianie przepływomierza na ori AUDI Bosha i podłączeniu czujnika (bo mialem rozwalony i jezdziłem jakis czas z wyjetka kostka od przepływki) - zniknęły mi wszystkie blędy z fisu. Miałem non stop check engine zapalone, przy prędk,ości powyżej 140hm/6 i wyższych przy odpuszczaniu gazu -check migał pare sekund i przepustnica była jakby zblokowana. Wtryski nie pompowały paliwa - tak jakby silnik się dławil (brak przyśpieszenia) - wtedy wystarczyło odpuścić lekko gaz i poczekać te pare sekund i przestało migać, oprocz tego ikonke kontroli trakcji (jakoby ESP było niby włączone cały czas) - a wyłączyć się nie dało, no i "oldruck" cos z olejem, mimo dolewki. {o czyszczeniu przepustnicy i filtra paliwa problem dławienia się zniknął na amen. A po wymianie przepływomierza... Wszystkie błędy zniknęły na drugi dzień, jak rozjeździłem auto i przeplywka zdążyła się zaadaptować! (no oprocz oldruck, ktory zapala się bez ostrzeżenia i tak samo gaśniee). Nawet odwieczny check engine się pali ani nie zapalił ani razu! Przy okazji błąd "min poziom oleju": zniknął. Jak to możliwe po wymianie samej przepływki i podłączeniudo niej czujnika? Pozdrawiam!
-
Jest ok! Wielkie dziękuję Ci szanowny przyjacielu! Mógłbyś mi dorysować na tym zdjęciu jak ten pasek dalej idzie? (niebiekska linia)? Chodzi mi w ktorym miejscu się łączy bo na tym zdjęciu zostaje "rozerwany" od prawej strony Mimo wszystko ogromnie mi pomogłeś Ty i koledzy wyżej. Wielkie dziękuje! JEstem bardzo wdzięczny. A jeszcze ten klucz 17 - w ktorym miejscu trzeba poluzować i jaki to ma byc klucz/?
-
Wielkie dzięki panowie!! Postawiłbym piwo jakbym miał blisko Szczególnie wielkie dzięki za zdjęcie. A jeszcze jedno pytanko. Może jestem jakiś ślepy, ale mogłbys mi nakreślic na tym screenie jak ten pasek idzie, bo nie mogę się połapać :/
-
Witam! Od wczoraj przeszukuje interenet w poszukiwaniu informacji na temat wymiany a dokladnie założenia paska wielorowkowego w mojej B6. Otóż wczoraj zerwal mi się pasek, z tego co wiem mechanik założył zly i po 3 msc zerwał się wczoraj wieczrem. Niestety mechanicy znajomi mają zajęte ręce a ja potrzebuje auto na cito i chciałbym spróbować założyć go samemu. Niestety nie znalazłem w internecie żadnych informacji/instrukcji jak założyć pasek w moim autku. Jeśli ktoś wie jak to zrobić i mógłby mi napisać krok po kroku co trzeba zrobić po kolei i jak go założyć, ew. co będzie mi do tego potrzebne - dodam, że kanałem nie dysponuje a auto jest unieruchomione na parkingu. Zerwany pasek zdjałem cały - brak na nim było jakichkolwiek oznaczeń niestety. Dowiedziałem się, że do tego modelu są 2 rodzaje z końcowką 1573 i 1590. Zakupilem 1590, bo 1573 nie było - mam nadzieje, że będzie dobry. Szerokością pasuje. Swoją drogą czym one się różnią? Bardzo proszę o wszelkie porady. Z góry ogromne dziękuje! Pozdrawiam serdecznie kolegów!
-
a skad moze byc taka rozbieznosc w cenach? Za lewa bodajze jedynie cos ok. 30zl, za nastepne dwie po 160zl. (Oznaczenia moge podac pozniej) zakupione w autolandzie zamienniki, bo na ori kasy nie mialem. Patrzac na faktury to sie strasznie zdziwilem. 30 a 160zl?? Pozdrawiam
-
Witam! Ile w A4 B6 takim jak moj jest poduszek silnika? BO skrzyni biegow jest jedna, ale silnika 2, czy 3? Dziekuje za odpowiedzi, Pozdrawiam!
-
Witam wszystkich, Mam dziwny problem ze swoim malyszem. Otoz od jakiegos czasu po wymianie łapy i poduszki skrzyni pojawil sie dziwny problem. "Na luzie, podczas postoju, oraz przy schodzeniu z obrotów podczas jazdy, a także na niskich obrotach na wyższych biegach słychać w kabinie dość głośne "chrobotanie" - na początku myślałem, że to znów skrzynia biegów, ale przyglądając się dokładniej zauważyłem, że te "chrobotanie" dobiega tak jakby od schowka pasażera - gdzieś koło nagrzewnicy. Ten sam odgłos słychać przyr kręceniu kierownicą na postoju na luzie. W pewnej pozycji kierownicy dźwięk ten niemalże zanika. Słychać go szczególnie na niskich obrotach. Np kiedy na 5 biegu chcę rozbujać auto przy prędkości 40km/h. Ma ktos moze pomysły co to może być? Druga sprawa to "turbulencje"/wibracje dośc mocno odczuwalne przy prędkościach powyżej 150km/h - dochodząc do 200km/h robi się lepiej, ale nadal czuć - natomiast powyżej tych 140-150km/h zwiększając prędkość te wibracje/trzęsienie uprzykrza znacznie jazde, 0 komfortu. Wahacze? Oby nie.. ? Z zawieszenia miałem wymieniane 2 msc temu poduszki silnika, skrzyni biegów razem z łapą, łączniki stabilizatora. Swoją drogą offtopem: ile jest poduszek w B6? Silnika? Bo skrzyni 1 oczywiscie. ? Pozdrawiam!
-
Wymiana wiazki drzwi kierowcy - uszczelka "harmonijka" a wilgoc w aucie
Malyszeek odpowiedział(a) na Malyszeek temat w Audi A4 B6/B7
Problem rozwiązany - Zrobiłem wszystko wg. Twoich wskazówek + kilka innych swoich koncepcji sprawdziłęm w praktyce: zakupiłem duży worek żwirku silikonowego, posiadam odkurzacz wodny, więc kupiłęm środki do czyszczenia tapicerki (wilgoć spowodowała rozpuszczenie się drobinek brudu na fotelach i wyglądają tragicznie w tej chwili) i najpierw pianką wyszorowałem fotel pasażera, resztę wilgoci z piany wyciągnąłem odkurzaczem i posypałem fotel żwirkiem silikonowym (probowalem wczesniej z bentonitem, ale narobic sobie biedy można - NIE POLECAM, a wręcz STANOWCZO ODRADZAM BENTONIT!! - chłonie bardzo dobrze wilgoć, choć z silikonem przegrywa na starcie, za to po wchłonięciu małej ilości wody rozpuszcza się tworząc glinkę - maź, która wnika wgłąb struktury materialu i bardzo ciężko jest się jej pozbyć - w dodatku można nie tyle zepsuć, co narobić sobie niezłego, bardzo czasochłonnego problemu przy wciąganiu tego odkurzaczem wodnym - ze względu na rozpuszczanie się i tworzenie glinki przez bentonit po związaniu z wodą zbiornik na brud był tak zaczopowany i wysmarowany gęsta gliną, że usuwanie przyklejonego bentonitu i doczyszczanie pojemnika na wodę zajeło mi ponad 30 minut... Rzuciłem najpierw okiem na obudowę filtra kabinowego - oprócz urwanego zaczepu mocującego obudowę z pokrywą zauważyłem, że obudowa jest luźna; stojąc przed maską -po prawej stronie. Zdemontowałem więc całość i faktycznie uszczelka pozostawiałą wiele do życzenia. Uszczelniłem ją silikonem i pomalowałem szkłem wodnym. Dalej od prawej strony zauważyłem też różne inne uszczelki/zaślepki gumowe - jedna z nich odkleja się z jednej strony delikatnie, ale nie wiem od czego jest, więc nie ruszałem. Kolejnym i drugim pod względem problematyczności związanej z wilgocią problemem była uszczelka "harmonijka" w przednich drzwiach w której idą przewody do kostki - naprawiając wiązkę zdjąłęm je i zapomniałem założyć. Po założeniu dalej był problem, tutaj olśnienie - zapomniałęm, że przeciągając dodatkowy kabel i wyciągając wiązkę, przy rozpinaniu wtyczek zdjąłem gumowo-styropianowo-materiałową uszczelkę - otwór, gdzie wychodzi kostka wiązki drzwi kierowcy na zewnątrz (wygląda jak okrągła pianka). Założyłem spowrotem, podkleiłęm klejem na gorąco - problem zażegnany jak na razie chyba całkowicie (i oby na długo ) Klimatronic osuszyłem - działa, jednak gdzieś ma zwarcie, bo bo nie działa przycisk off - po naciśnięciu restartuje climatronic. Wyłączyć można jedynie minimalizujac siłe nadmuchu do 0. Zostało mi jeszcze wyregulowanie drzwi kierwcy i klapy bagażnika - nie sprawdzałem czujnikiem temperatury wycieków ciepła, ale podejrzewam, że tu tez może być minimalny problem, poza tym estetyka. Jak tylko dowiem się jak to spasować, kompletuje narzędzia i biore się do roboty. Pozdrawiam! PS: Od pewnego czasu ciągle świeci mi się ESP na fisie i nie da się go wyłączyć - nie mam niestety aktualnie dostępu do vaga -
Wymiana ori głośników na niefabryczne i podłaczenie radia po stacyjce
Malyszeek opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Jak w temacie: Chcę wymienić głośniki ori w dystansach (to chyba ta obudowa, w której jest "uwięziony głośnik?) głównie z przodu po prawej i lewej stronie, gdyż delikatnie popiardują. Wygrzebałem z szafy nowe, jeszcze nierozpakowane głośniki Pioneer 280Wmax (17cm/6 i 3/4) TS-G1710F Dual Cone. Dokładnie takie: Pioneer TS-G1710F ( TSG 1710 F ) 17cm 2-stożkowe głośniki | 280W | 2 szt. WWW.AUDIOPIONEER.PL Odkryj odnowioną serię głośników "G". Ulepszona seria G, została stworzona aby zapewnić doskonałe brzmienie w rozsądnej cenie. Wytrzymała konstrukcja została zoptymalizowana, aby instalacja głośni Widzę staniały bardzo od kiedy je kupowałem kawałek czasu temu. Znalazłem też radio Pioneer, które już podłączyłem tak, jak chciałem - tzn żeby było również włączone po wyjęciu kluczyka ( zlutowałem 2 kabelki razem - bodaj żółty z jakimś i wszystko). Teraz chciałbym, żeby radio grało dopiero po włączeniu kluczyka do stacyjki i wyłączało się po jego wyjęciu (nie na zapłonie - po prostu w pozycji 0) - mam jeszcze pare innych pytań odnośnie elektryki, więc utworze osobny temat w dziale elektryka, ale o to zapytałem juz tutaj przy okazji. Bardzo proszę tych, którzy już to robili o jakieś wskazówki/opis poprawnego podłączenia. Wracając do głośników - gdyby mógł mi ktoś w prosty sposób opisać co muszę zrobić i ewentualnie dokupić, żeby te głośniki zamontować w przednich drzwiach (i czy się tam nadają? - nie mam pojęcia zielonego w temacie nagłośnienia w aucie, więc proszę o wyrozumiałość Czytałem o jakichś dystansach - czy będą one potrzebne? czy da się w jakiś sposób zamontować je bez tego, używając elementów dołączonych do montażu w zestawie? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiś opis wraz z elementami w które ewentualnie będę musiał się wyposażyć. Pozdrawiam! PS: Jeszcze jedno pytanie: po czym poznać jaki rodzaj nagłośnienia mam? Jak wspominałem jestem zielony - wiem tylko, że jest jakieś zwykłe, bose czy coś takiego itp. Mam po 2 głośniki (zwykły i wysokotonowy / każde drzwi (4+4), z przodu przy kratce nawiewu przedniej szyby, oraz sobwoofer zamontowany chyba przez poprzedniego właściciela w bagażniku na górze (nie widać go praktycznie). Z tyłu przy tylniej szybie jest podłużna maskownica - stamtąd wydobywa się sam bass (chyba, że ori mają też subbassy) Pozdrawiam! -
Wymiana wiazki drzwi kierowcy - uszczelka "harmonijka" a wilgoc w aucie
Malyszeek odpowiedział(a) na Malyszeek temat w Audi A4 B6/B7
Wielkie dzięki Tobie za odpowiedź - i u mnie obudowa filtra niesczelna Co do odpływów i i innych połączeń, które trzeba przeczyscic - mogłbyś mi dac link do jakieegos obrazka zaznaczonych miejsc, ktore nalezy przeczyscic? - jesli oczywisci3e posiadasz. Ewentualnie jakbys mial chwileczke czasu, zeby zrobic zdjecia, bylbym bardzo wdzieczny Jezeli chodzi o błędy nie mam w tym momencie vaga - moze wieczorem bede mial, jak nie to na dniach wrzuce. A poki co: Wszzystko polutowalem, wiazke w harmonijke wlozylem, podlaczylem wszystko - glosnik drzwi kierowcy dziala, ale nic poza nim,... ele szyby, lusterka, podswietlenie przyciskow drzwi kierowcy, lampki podsufitowki (czujnik otwarcia i centralny (nie zamyka z pilota drzwi kierowcy, lampka w drzwiach po otwarciu tez nie swieci); - Stawialbym raczej wiec na modul komfortu? Tutaj tez bylbym wdzieczny o instrukcje, jak go wyjąć, ew. jakie narzedzia będą potrzebne. Podswietlenine przełącznika el. szyby w drzwiach pasazera natomiast działa, ale dzis zauwazylem, ze nie działa w nim tweeterek - dzis juz sie sciemnia, a nie mam garazu teraz, chyba znajomy mi udostepni dzis, jesli nie jutro rozbiore boczek drzwi pasazera i tam pomierze ciaglosc obwodow i sprawdze wiazke. Moze posiadasz i podzielilbys sie schematem elektryki w b6, lub ktos z forumowych kolegów? Szczegolnie komfort I wiazki drzwi kierowcy, pasazera, etc, wraz z opisami połączeń poszczegolnych przewodow (kolorami) - za co sa odpowiedzialne i z czym się łączą , opisy kostek, cokolwiek. (Tak, jak np. ciensze od masowych (ale nie cieniutkie jak sygnalowe): brazowo-zielony i niebiesko-żółty odpowiadają za nagłośnienie; wpina się je do głośnika dolnego oba i jeden taki sam do tweetera) Pozdrawiam i wielkie dzięki Ci przyjacielu! Edit: Wlaczylem nagrzewnice, osuszylem roznymi sposobami auto, przeczyscilem wszystkie styki, oprocz modulu komfortu (jednak to nie on jest przyczyna) Po tych operacjach, polutowaniu i zabezpieczeniu wiazki, przeczyszczeniu stykow centralny dziala jak wczesniej, lampka razem z nim"auto mode" - el. szyby pasazera przelacznikiem od strony kierowcy (od pasazera w przelaczniku el. szyby dziala podswietlenie dla odmiany, za to nie dziala w ogole w drzwiach kierowcy (lacznie z lampka otwarcia drzwi) - fis za to pokazuje w koncu wszystkie drzwi - otwarte/zamkniete. Nada; jednak nie dziala regulacja lusterek i el. szyby kierowcy - jutro jeszcze raz przejrze wiazke w boczku - moze tam cos przeoczylem - bo co innego? Odplywy przeczyscilem - byly prawie czyste, za to obudowa filtra kabinowego do wymiany - zaczepy urwalem, choc cala reszta wyglada na szczela, procz zaczepow laczacych "Wieczko" z obudowa filtra. PS: zauwazylem, ze duzo wilgoci osadza sie na tylnej szybie - widac to szczegolnie podczas mrozow - od srodka szyba potrafi byc oblodzona - dodam, ze mam zle spasowana klape bagaznika. Podejrzewam, ze szyba w ktoryms miejscu laczenia jest nieszczelna. Czym to moge uszczelnic? Myslalem, zeby rozprowadzic cienka warstwe silikonu od zewnatrz wokol szyby na uszczelke. -
Wymiana wiazki drzwi kierowcy - uszczelka "harmonijka" a wilgoc w aucie
Malyszeek opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam wszystkich! Mam nastepujacy problem: Potrzebuje porady od kolegów, ktorzy naprawiali samodzielnie wiazki elektryczne: w tym wypadku chodzi mi o wiazke drzwi kierowcy. Jakies niecale 2 miesiace temu zaczal odmawiac mi centralny zamek, el szyby, glosnik w drzwiach kierowcy, wiec:postanowilem sprawdzic co jest powodem tego feleru. Zaczalem oczywiscie od zdemontowania boczku, porozpinalem wszystkie kostki, odpialem linke od klamki i zdemontowalem glosnik, zeby miec pelen dostep do calej wiazki, ktora odpialem, zdjalem uszczelke "harmnijke" laczaca karoserie z drzwiami" i odpialem kostke wchdzaca przez nią do karoserii. To co ujrzalem po odpieciu harmonijki az mnie zamurowalo, jak mozna tak bezmyslnie sparttaczyc robote - kable (wszystkie 8) w tym miejscu wczesniej widocznie musialy byc poprzerywane, bo.... .... byly SKRĘĆONE ze sobą i owinięte tasma izolacyjna - poprzedni wlasciciel lubil rozne urozmaicenia i DIY - ale czym jest lutownica najwidoczniej nie mial pojecia. Dodatkowo taka izolacja.... Koniec koncow porozcinalm wszystkie przewody, zdjalem harmonijke, zaslepki i wiazke zabralem dzis do domu do polutowania i dolutowania nowych do kostki wchodzaceej w drzwi - bo musialem przyciac dosc dliugie odcinki przewodow, poniewaz byly cale zasniedziale/skorodowane (nic dzi9wnego, bez zabezpieczenia. Polurowalem ladnie, wczesniej wszystkie styki spryskalem kontaktem do czyszczenia stykow elektrycznych, zabezpieczylem smarem wszystko w koszulkach termokurczliwych i jutro bede podlaczal wszystko. Przy okazji powymieniam tez w pozostalych drzwiach wiazki i glosniki na pioneery 16" Auto miesiac bylo u mechanika na dworzu, zauwazylem straszna wilgoc, pewnego razu nawet w srodku oblodzone szyby mialem. Walki pochlaniaczami, krzemionka koloidalna i sola drogową w materialowych woreczkach i inne metody osuszania wnetrza (choc odplywy czyste, filtr kabinowy wymieniany 2 msc temu;. Dzisiaj po szwankowaniu elektryki myjac auto na myjce olsnilo mnie.... i moja fglupota.Uszcelka caly ten czas byla zdjeta.. Po umyciu auta zauwazylem zupelnie przypadkiem, ze w drzwoacj pomiedzy blachami zebralo sie sporo wody - no nic dziwnego. Klimatronic a raczej wyswietlacz jego wariuje, ESP jest ciagle wlaczonee na fisie - nie da sie wylaczyc. Jak moge to osuszyc? Bardzo prosze powiedzcie mi jak mozna w prosty sposob sprawdzic szczelnosc auta? Stan uszczelek itp? KToredy wilgoc/woda moze sie dostawac do auta?, wiem, ze gdzies na podszybiu jest odplyw (gdzie sa jeszcze umiejscowione??) i jak je przeczyscic - i najwazniejsze - sa jakies srodki.., metody, jak zabezpieczyc auto przeed wilgocia? I czy macie jakis patent na te przecierajacee sie kable? Pozdrawiam! -
naprawa elektryki, wymiana wiązk,i prawe przednie drzwi audi a4 b6 2002r 1.9 awx
Malyszeek odpowiedział(a) na drdala temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Mam pytanko - mam ten sam problem z wiazka drzwi kierowcy. Sciagnalem boczek, ale calej wiazki nie da sie wyjąć. Poodpinałem wszystkie kostki - w srodku karoserii w drzwiach wiazka jest "zblokowana" czyms. A wszystkie 8 przewodow miałem jak sie okazalo skrecone na "Warkoczyk" i zaizolowane tasma.. Nie wypowiadajcie sie nawet na ten temat, bo jak to zobaczylem, to az zbladlem. Mam lutownice gazowke poreczna, moglbym polutowac sobie to, ale problem jest taki; stracilem juz przez to tyle czasu i mocy - odcinajac po kawalku kazdego kabelka okazalo sie, ze sa tak zasniedziale przewody, ze gdyby nie brak elektryki, centralnego, oswietlenia, lusterek i el. szyb przeez ladny stan izolacji - w zyciu bym nie wpadl, ze cos tam nie lączy. Odcialem wiec cala kostke wchodzaca w drzwi w tej harmonijce gumowej, Oczyscilem styki, bo masakra byla - dolutowalem nowe przewody i teraz mam problem - bo skasowalem przez przypadek zdjecie jak to bylo połączone. Bylo to 6 przewodów: 2 grube brazowy i czerwony z czarnym paskiem, 2 troche ciensze, brazowo-zielony i niebiesko-żółty, oraz 4 cienkie sygnały: czerwono-zolty, czerwono-szary, pomaranczowo-zielony i pomaranczowo-niebieski. Ma ktoś moze zdjecie przewodow bez parcianki co ida w tej harmonijce do tej kostki z rozowa blokada? Nie mam pomyslu juz ponad miesiac jak wyjac cala ta wiazke z drzwi - wtedy byloby latwo polutowac, 5 min i po robocie, a tutaj nie dosc, ze problem z kostka mialem, to jeszcze przewody poucinalem za dlugo - tak, ze kawaleczek doslownie wystaje z drzwi i ciezko to zrobic bedzie - podejrzewam ze stan przewodu dalej nie jest lepszy niz fragmenty, ktore odcialem.. Pozdrawiam! -
Wymiana poduszki skrzyni 2.0 alt manual
Malyszeek odpowiedział(a) na Malyszeek temat w Audi A4 B6/B7
Poducha wymieniona razem z całą ławą i dłuzszymi srubami skrzyni biegow - dramat byl, jak zajrzalem pod spod... Ława ledwo co trzymała zawieche (ktora jest w dobrym stanie) - kilkaset km ostrej jazdy w stanie sprzed naprawy i skrzynia mogłaby poleciec w dol.... Za lawę dałem 150, pomoc ziomka robocizna - 200zl, uszczelka glowicy, czujnik cisnienia oleju (przy okazji) i poduszka Topran (tymczasowo zalozona) - z powodu braku pieniedzy na ori - efekt: śmiga pięknie, jak na początku :)) Jesli ktos u siebie zauwazy podobne objawy odradzam kategorycznie dalsza jazde w trasy z taka usterka, gdyz moze to sie skonczyc kosztami rzedu kilku tysiecy - a mozna zrobic w kilkanascie godzin maksymalnie (u mnie tyle zajelo, bo sruby skrzyni byly pourywane, wiec trzeba bylo wspawywac nakretki, odkrecenie lawy tez bylo nie lada problemem, ale teraz biegi wskakuja idealnie i cisza w aucie, az milo :)) Pozdrawiam!!! PS: U mnie olejozarlocznosc i lekkie ubytki plynu chlodniczego byly spowodowane wyrobionymi uszczelkami - glowicy, oraz tej przy klimie (tedy plyn chlodnicy wyciekal delikatnie) Zostala jutro do wyczyszczenia przepustnica jeszcze i pospawanie wydechu na ori złączu, ktore mam juz na miejscu i bedzie igla Pozdrawiam! -
Troszke odkopie: Moglbym prosic o reup linkow nt eksploatacji a4 ogolnie i a4b6 sam naprawiam? Pozdrawiam!