Skocz do zawartości

monia12

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O monia12

Informacje

  • Imię
    Monika
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1064 wyświetleń profilu

Osiągnięcia monia12

0

Reputacja

  1. No tak. Ale,tak jak już napisałam kilka postów powyżej. Cala zawiecha jest nowa razem z amortyzatorami i sprężynami.. Została tylko ta jedna poduszka silnika zapocona olejem,maglownica i ten łącznik krzyżak kolumny kierowniczej który na wyłączonym silniku stuka przy ruszaniu kierownicą .Tyle kasy już poszło na audi że chciała bym trafić z diagnozą i nie brnąć w dalszą wymianą części które nie muszą być w tym momencie akurat odpowiedzialnie za to co się teraz dzieje.
  2. Ok powiedzmy że to łożysko będzie odpowiadało za odgłos stukania. Co więc powoduje przenoszenie na karoserie wyraźnie czuć pod nogami
  3. Drążki końcowki drażków są nowe tak samo jak wachacze. Wszystko nowe. Coś ewidentnie i wyraznie przenosi uderzenia na podłogę i czuć to pod nogami.Tuleja w zwrotnicy przenosi uderzenia na podłogę? Wspomnę o tym mechanikowi.Twarde zawieszenie pewnie też do tego się przyczynia ale amorki sprężyny i poduszki amortyzatorów też są nowe
  4. Co w tej zwrotnicy może być nie tak. Co tam może być takiego do wymiany?.Kiedy drgania są przenoszone na karoserie i czuć je pod nogami a stukanie jest slyszalne na najdelikatniejszych nierównosciach typu kostka brukowa która wykłada się np. podwórka..Albo poduszka pod silnikiem bo widać że jest mokra od oleju albo magiel bo jest przykrecany bezpisrednio do budy .Więc te dwie rzeczy mogą przenosić drgania. Krzyżak kolumny też stuka na postoju ale on raczej drgań nie przenosi na karoserie.
  5. Nie ma co sprawdzać wszystko nowe dwa tyg temu wymienione do tego nowe amorki sprężyny. Mechanior mówi że jest prawa poducha silnika mokra wyciekł olej może dla tego stuka i przenosi na podłogę
  6. U mnie wszystko nowe i stuka dalej z tym że na nierownosciach czuje drgania pod nogami. Może to być poduszka pod silnikiem albo skrzyni biegów
  7. U mnie też stuka nawet jadąc na wprost.Najlepiej słychać to na kostce brukowej. Do tego strasznie czuć drgania na kierownicy. Krzyżak też dość mocno słychać na postoju. Myślę że trzeba kupić używkę magiel i drugi krzyżak.
  8. Witam ponownie. Problem rozwiazany?Winowajcą okazał się pęknięty wąż łączący dolot z przepusnica z czwórnika wąż w kształcie S teraz jest założony dłuższy w kształcie U.jest to lepsze rozwiazanie bez żadnych naprężeń. Oprócz węża nazbierało się trochę usterek nachodzacych na siebie o podobnych objawach nierównej pracy silnika i błędu ubogiej mieszanki. Wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze spowodowany niesprawnymi cewkami i błąd ubogiej mieszanki sonda lambda przed katem i wspomniany powyżej pekniety przewód podciśnienia. Przyszły 4nowe świece i 4 nowe cewki zapłonowe nowa sonda. Po tym zabiegu nie poznaję swojego auta. Dostało mocy reaguje na gaz silnik pracuje równo. Brak kontrolki check engi. Dziękuję wszystkim za porady i próbę pomocy w rozwiazaniu problemu. Pozdrawiam.?
  9. To fakt muszę się zaopatrzyć w lepszy sprzęt. Dziś jadę na wymianę tej sondy. Ciekawi mnie finał.
  10. Udało mi się dziś przyspieszyć wizytę u elektryka. Definitywnie stwierdził że winowajcą jest sonda lambda pierwsza przed katalizatorem która w ogóle nie działa i cały czas wywala błąd za uboga mieszanka. A to że praca silnika poprawia się po odpieciu przepływki to dla tego że komputer usiłuje zadać dawkę która będzie wlasciwa do poprawnej pracy. Tak to wytłumaczył mi po chlopsku.
  11. Najbliższy termin do elektryka mam na czwartek także do tej pory muszę się wstrzymać z kupnem przeplywomierza. Kolega zrobił mi taki test od trzeciego biegu gaz do końca prawie do odcinki. Można coś z tego odczytać. Czujnik przeplywu powietrza wskazuje76g/s to jest wskazanie przepływki?? Jeśli tak to powinna przy tych obrotach pokazać 100g/s.Jest to zwykła aplikacja piston. Błędy które pokazuje to uboga mieszanka i wskazuje na sonde lambda przed katalizatorem. Z tym błędem jeżdżę dwa lata bez żadnych dziwnych oznak ale sondę już kupiłam
  12. Ok dzięki. Już myślałam że coś nie tak wtyczką. Dziś jadę sprawdzić szczelność dolotu przed kupnem rzeplywki
  13. Witam. Ile powinno być blaszek w tej wtyczce przeplywomierza 2.0alt wtyczka ma 5pinow ale są w niej 4 blaszki. Przepływomierz ma 5 pinów
  14. Lipa dalej . Cztery nowe świece cztery nowe cewki i dalej to samo silnik szarpie przerywa odepne wtyczkę przeplywki wszystko zaczyna normalnie chodzić. W poniedziałek podmienie przepływki kolega ma alta zobaczymy co się zmieni
  15. Gazu nie mam. Logi robione na3 biegu bodajże od 1500 obrotów do końca. No czytałam o Ngk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...