
Ebel
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ebel

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wielkopolskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Radio jest oryginalne. Ok połącze te przewody i zobaczymy czy zagra tył.a jeśli ten przewód to zasilanie to subwoofer też powinien zagrać jak dostanie prądu
-
Ebel obserwuje zawartość Regulacja instalacji LPG i Tylne głośniki + subwoofer
-
Witam. Mam problem z głośnikami z tyłu i subwooferem. Grają tylko przednie głośniki. Patrzyłem do wzmacniacza to okazało się że jest jeden przewód przecięty. Zastanowiam się dlaczego ktoś przeciął przewód czy auto pobieralo prąd czy po prostu jakieś zwarcie było i poprzedni właściciel poszedł na łatwiznę. Co w tym wypadku mogę zrobić żeby audio grało jak trzeba? Bo nawet nw gdzie jest druga część przewodu tak jak na zdjęciu widać. Czy samemu mogę coś sprawdzić czy lepiej do elektronika jechać?
-
Witam. Chciałem Was zapytać o porady w kwestii regulacji gazu. Widać na screen, że przy średnim i pełnym obciążeniu jest bogato i chce w tych miejscach mu zubożyć tylko nie wiem dokładnie w jaki sposób. Wiem że patrzy się na korekty długo i krótkoterminowe tylko przy bucie jest na -25 i nie mam jak się odnieść do tego. No i czy bawić się mnożnikiem czy po korektach obrotów coś pozmieniać. Na screen korekta długoterminowa po jeździe na trasie ale tak po mieście to wiadomo idzie na -4 . Chciałbym się dowiedzieć na co patrzeć i jak w miarę to wyregulować bo na gazowników to ja już nie liczę...
-
Witam. Niedawno robiłem diagnostykę klimatyzacji i wykazało 5 błędów z czego 4 da się skasować ale jeden pozostaje cały czas. Wszystkie 5 silniczków po stronie pasażera wymontowałem , rozebrałem i wyczyściłem plus nasmarowałem. Następnie zamontowałem je i podłączyłem kompa usunąłem błędy ale nadal ten sam co wcześniej został i nie da się go usunąć. Próbowałem na odpalonym silniku grzebałem przy klimie włączyłem wszystkie opcje w klimatroniku ale nadal błąd pozostaje. Kupiłem inny używany silniczek zamieniłem i nadal to samo. Co jeszcze może być nie tak ? Mowa o silniczku z zieloną dźwignią Błąd 00727 - chodzi o silnik nastawczy klapy rozmrażania (G135) V107 zielony. Limit adaptacji przekrodziny. Może ktoś z was miał podobny problem. Z góry dzięki za odpowiedzi. Dodam jeszcze że na starym jak i na innym używanym dźwignia wcale się nie porusza. Nie działa silniczek
-
Aa okej będę patrzył przepływkę
-
Ok sprawdzę a co sądzisz o sondzie Lambda ? Bo mi się wydaje że te wartości co mam są niepoprawne ale nie jestem pewien.
-
Witam. Od miesiąca mam problemy z 2 błędami,które wywalają check engine. Auto nie idzie tak jak powinno. Po skasowaniu błędów i przejechaniu 30km check engine powraca. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne. Może ktoś spotkał się z takim problemem. Z góry dzięki za pomoc Audi A4 B6 1.8t BFB Logi robione na PB Audi posiada LPG Błędy które wywala to : 17535 i 17545 mieszanka paliwa Dynamiczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Okej będę sprawdzał...
-
Ogólnie kupiłem Audi i po 2 tygodniach pojawił sie check engin z błędem 17705. Po skasowaniu znowu sie pojawił i po 2 skasowaniu była cisza ale samochod nie jedzie tak jak powinien Dopiero co zacząłem się interesować tym błędem i szukam przyczyny od niedawna. Logi robiłem na PB.
-
OK dzięki za info
-
Właśnie jak robiłem pierwszego loga to skasowałem błąd 17705 czyli o spadku ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą i wtedy samochód wcale nie idzie a na wolnych przygasa. Patrząc na log 115 do góry tak jakby tryb awaryjny a teraz jak robiłem logi to zostawiłem ten błąd nie kasowałem go i jak go nie kasuje to po jakimś czasie jak przejadę 50km to nabiera mocy. I dopóki go nie kasuje to w miarę jedzie ale to nie jest to co powinno być bo wcześniej miał o wiele większą moc.
-
Zrobiłem komplet logów. http://vaglogi.pl/log-115_118_gQKm7.html http://vaglogi.pl/log-003_020_qihCEu.html http://vaglogi.pl/log-002_033_3IBn563.html Co o tym sądzicie ?
-
Forum służy do zadawania pytań i dzielenia się informacjami, więc nie rozumiem po co ta spina. Nie każdy jest obcykany we wszystkim tym bardziej że dopiero zaczynam się interesować diagnostyką i jestem zielony w tych tematach. Jestem nowy na forum więc dopiero co ogarniam te stronkę
-
Szukałem i różnie ludzie interpretują te logi każdy ma Swoje zdanie jak robić czy razem czy osobno i jakie grupy łączyć dlatego pytam.