Skocz do zawartości

Milosz92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Milosz92

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Milosz92

0

Reputacja

  1. Cześć, wymienilem dzisiaj przekaznik pompy paliwa (mialem pewne problemy bo sruba od wycieraczki sie zapiekla, a sciagacz mi sie zlamal). i dodatkowo wymienilem ten czujnik temperatury. Ale powiem wam ze po wymianie sterownika lpg, nie mialem poki co problemu z odpaleniem - jednak temperatura na dworze zawsze gdy chcialem odpalic byla wysoka, nie padal w ogole deszcz wiec chce to badac dalej. Jezeli nie bedzie problemu do polowy miesiaca to dam wam znac. Tak czy siak poki co wymienilem: - czujnik polozenia walu korbowego - czujnik polozenia walka rozrzadu - cewke - swiece - przewody - przekaznik pompy paliwa - pome paliwa (cala z koszem) - regulator cisnienia paliwa - sonde za katalizatorem - sterownik LPG - filtr paliwa Jezeli ten problem dalej bedzie wystepowac to ja juz serio nie bede mial pomyslow, ale miejmy nadzieje ze to byl ten sterownik lub przekaznik. bede obserwowac i dam znac.
  2. Robilem to juz i wiem ze problem jest na pb. Bardziej juz mysle czy sterownik komputera nie jest padniety i moze on podaje boedne odczyty.
  3. Nie reduktor sprawdzony, odpiwlem na noc wezyk i rano taka sama sytuacjw bylw.
  4. Czesc, o jakim czujniku dokladnie mowisz? Temperatury czego? Wczoraj podmienilem jeszcze sterownik LPG, i dzisiaj wymienie przekaznik pompy. Moze to co pomoze.
  5. Witam, mam taka sama sytuacje w Audi A4 B7 1.6 lpg. Wymirnilem juz wszystko co moglem a problem jest taki sam. Roznica jest taka ze problem z odpaleniem jest na PB samochod chcac zapalic trzyma 400~ obrotow praktycznie nie kreci. Gdy chce go wtedy odpalic awaryjnie na LPG odpala od pierwszego razu. Wymienilem juz; Pompe paliwa, regulator cisnienia paliwa, cewke, przewody, swiece, filtr paliwa, czujnik polozenia walu, czujnik polozenia rozrzadu. Dodam ze mam identyczny blad jak kolega wyzej z katalizatorem. Jakies pomysly?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...