Skocz do zawartości

Dead_Universe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dead_Universe

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Dead_Universe

0

Reputacja

  1. Witam, Mam pewien problem. Pacjent A4 B7 1,8T 2005 Avant. Padł mi akumulator, po wymianie akumulatora zaświeciły się kontrolki ABS oraz ESP i zaraz zniknęły (wiem, czujnik musi się skalibrować itp), lecz po przejechaniu kilku kolejnych metrów znów się zaświeciły i już tak zostało. Cała procedura powtarza się zawsze po odpaleniu auta. Po podpięciu pojawia się błąd 00285 - ABS Speed Sensor, Front Right. Co najdziwniejsze czujnik widzi prędkość. Myślę co z tym fantem zrobić.
  2. Witam, Mam pewien problem. Pacjent A4 B7 1,8T 2005 Avant. Padł mi akumulator, po wymianie akumulatora zaświeciły się kontrolki ABS oraz ESP i zaraz zniknęły (wiem, czujnik musi się skalibrować itp), lecz po przejechaniu kilku kolejnych metrów znów się zaświeciły i już tak zostało. Cała procedura powtarza się zawsze po odpaleniu auta. Po podpięciu pojawia się błąd 00285 - ABS Speed Sensor, Front Right. Co najdziwniejsze czujnik widzi prędkość. Myślę co z tym fantem zrobić.
  3. Temp. silnika idealna. Przynajmniej na desce rozdzielczej.
  4. Masz może numer lub zdjęcie tego zaworku ? możliwe że go wymieniłem. Jeśli to numer 035103245G to wymieniłem i kupiłem przy okazji w ASO.
  5. Dead_Universe

    Falowanie obrotów.

    Cześć, wiem że temat się może powtarza, ale nie mam już pomysłu co może jeszcze być nie tak. Więc na start opiszę co się dzieje. Na wolnych obrotach auto co jakiś czas ma "pik" i podbija obroty do około 1000. Na włączonej klimatyzacji są wyższe podbicia, na wyłączonej niższe. Podbicia zauważyłem tylko jak jest bardzo gorąco na dworze. Wszystko zaczęło się jak wróciłem około Maja z krótkiej trasy, zjechałem z autostrady i po zatrzymaniu na światłach zaczęły się podbicia pod 3000 obr oraz zapalił sie check engine. Pojechałem do warsztatu i zrobiliśmy smoke test. Wyszło nieszczelność grzybka odmy, po wymianie obroty spadły lecz trzymały się na około 1100-1200. Więc kolejny raz smoke test i wyszły kolejne nieszczelności. Ogólnie wymieniłem: - Rura odpowietrzająca Odmę 06A103213F - śrubę odpowietrzającą 035103245G - ezektor 058133753B - zawór odcinający 06A145710P Plus przy okazji, świece, gumki na wtryskach, gniazda wtrysków, uszczelka pod kolektorem dolotowym oraz rozrusznik. Obroty teraz są ok, lecz występuje to podbicie co jakiś czas. Dodatkowo po nabiciu klimatyzacji i wymianie czujnika wysokiego ciśnienia 8E0959126. Raz na jakiś czas rozłącza klimatyzację. Wystarczy zgasić silnik i wraca do normy. Proszę o pomoc bo już zgłupiałem co może być nie tak. Zapomniałem dodać silnik 1.8T BFB 2005 rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...