Skocz do zawartości

cxyoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cxyoo

Informacje

  • Imię
    Eryk
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cxyoo

0

Reputacja

  1. Witam, mam zatary silnik dołem (+ prawdopodobnie rozwalony blok lub miska) Każdy warsztat doradza mi zrobienie przeczepu całego silnika BPW wraz z osprzętem. (nawiasem mówiąc moim zdaniem to lenistwo dzisiejszych warsztatów...) Koszt BRE 4-5tyś zł NIE REGENEROWANEGO!!! Pytam się warsztatów jaki ma sens wkładanie kota w worku w miejsce starej jednostki. - Nie bo to drożej wyjdzie taki remont - a ile? - no nie wiemy - a co będzie trzeba zrobić - no też nie wiemy bo to nie ma sensu żeby zaglądać. Silnik z klucza nie kręci olej wyciekł Panie kaplica.... - grrrrr Ja wolałbym wyremontować stary silnik kupująć np. regenorowany słupek. Koszt podobny: 1. kot w worku 4-5tyś + 1,5 przekładka = około 6tyś zł 2. regenerowany słupek 2 tyś + przekładka 1,5 tyś zostaje 2,5 tyś na remont, ale wiadomo co było zrobione Natomiast zwracam się do szanownych klubowiczów o pordę: czy w miejsce silnika BPW można bez większych komplkiacji przeszczepić np. BRE (ponoć lepsze) jeżeli nie to czy jakikolwiek inny? I z czym wiązać będzie się taka zamiana (np. wymiana komputera?) Tak wiem BPW to 8V a BRE 16V ale czytałem na formum że dużo bardziej niezawodny. Pozdrawiam PS a może znacie warsztat godny polecenia w Mazowieckim?
  2. Eryk z Warszawy, od 4 tygodni szczęśliwy posiadacz A4 cabrio '06 nieszczęście w szczęściu zatarł mi się silnik dołem po przejechaniu 1000 km. Auto kupiłem od prywaciarza. Nie chcę walczyć, biegać po sądach i płakać nad losem. Wkręcił mnie - trudno. I tak wątpię żebym coś wskórał. W auto tak się wkręciłem że już połowę wymieniłem, żeby nie było najmniejszych śladów zużycia. Forum polecił mi kolega członek stowarzyszenia. Będę chciał uzyskać odpowiedzi na parę pytań np. 1. czy w miejsce 2.0 TDI BPW 8V można wstawić inną jednostkę (np. 2.0 BRE 16V lub BRD) czy to zbyt problematyczna operacja PS proszę się nie śmiać z bociego gniazda w cabrio ja lubię naturę 2. gdzie warto remontować silnik lub gdzie warto pozyskać silnik 3. który silnik właściwie był udany Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...