-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O cxyoo
Informacje
-
Imię
Eryk
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia cxyoo
0
Reputacja
-
Witam, mam zatary silnik dołem (+ prawdopodobnie rozwalony blok lub miska) Każdy warsztat doradza mi zrobienie przeczepu całego silnika BPW wraz z osprzętem. (nawiasem mówiąc moim zdaniem to lenistwo dzisiejszych warsztatów...) Koszt BRE 4-5tyś zł NIE REGENEROWANEGO!!! Pytam się warsztatów jaki ma sens wkładanie kota w worku w miejsce starej jednostki. - Nie bo to drożej wyjdzie taki remont - a ile? - no nie wiemy - a co będzie trzeba zrobić - no też nie wiemy bo to nie ma sensu żeby zaglądać. Silnik z klucza nie kręci olej wyciekł Panie kaplica.... - grrrrr Ja wolałbym wyremontować stary silnik kupująć np. regenorowany słupek. Koszt podobny: 1. kot w worku 4-5tyś + 1,5 przekładka = około 6tyś zł 2. regenerowany słupek 2 tyś + przekładka 1,5 tyś zostaje 2,5 tyś na remont, ale wiadomo co było zrobione Natomiast zwracam się do szanownych klubowiczów o pordę: czy w miejsce silnika BPW można bez większych komplkiacji przeszczepić np. BRE (ponoć lepsze) jeżeli nie to czy jakikolwiek inny? I z czym wiązać będzie się taka zamiana (np. wymiana komputera?) Tak wiem BPW to 8V a BRE 16V ale czytałem na formum że dużo bardziej niezawodny. Pozdrawiam PS a może znacie warsztat godny polecenia w Mazowieckim?
-
cxyoo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Eryk z Warszawy, od 4 tygodni szczęśliwy posiadacz A4 cabrio '06 nieszczęście w szczęściu zatarł mi się silnik dołem po przejechaniu 1000 km. Auto kupiłem od prywaciarza. Nie chcę walczyć, biegać po sądach i płakać nad losem. Wkręcił mnie - trudno. I tak wątpię żebym coś wskórał. W auto tak się wkręciłem że już połowę wymieniłem, żeby nie było najmniejszych śladów zużycia. Forum polecił mi kolega członek stowarzyszenia. Będę chciał uzyskać odpowiedzi na parę pytań np. 1. czy w miejsce 2.0 TDI BPW 8V można wstawić inną jednostkę (np. 2.0 BRE 16V lub BRD) czy to zbyt problematyczna operacja PS proszę się nie śmiać z bociego gniazda w cabrio ja lubię naturę 2. gdzie warto remontować silnik lub gdzie warto pozyskać silnik 3. który silnik właściwie był udany Pozdrawiam