Skocz do zawartości

Przemo1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Przemo1989

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedź Muskel1. Pozdrawiam 💪
  2. Tego właśnie się boje. Wolałbym uniknąc sytuacji straconych pieniędzy i nie uzyskania rezultatu.
  3. Myślicie ze opłaca się robić remont czy od razu szukać używanego silnika? Było kilka tematów ale żaden nie dał jasnej odpowiedzi, kilka kończyło się nawet ze po remoncie nadal brał olej Ktoś podołał z tym problemem na 100%? Tu raczej wpływ ma odpowiednia eksploatacja , wiec ten silnik to loteria. Znajomy tez ma CGLC z podobnym przebiegiem lecz na pobor oleju nie narzeka
  4. Witam forumowiczów. Czy ktoś podołał z problemem żarcia oleju przez cglc? Przebieg 280tys. Po zakupie wystąpił problem z DPF. Był zawalony popiołem w wartości maksymalnej, lecz teoretycznie mógł sie skończyć z racji przebiegu. Został wymieniony na nowy zamiennik JMJ. Teraz zużywa olej -trasa około 500ml na 1000km, miasto trochę więcej (jeżdzi głównie trasy więc cieżko stwierdzić). DPF wypala co 300-400 km trasa, 200 km miasto. Po procedurze wypalania kominy czarne od sadzy. Po dłuższym postoju , po odpaleniu i odczekaniu aż złapie trochę temperatury potrafi dymić na szaro-niebiesko lecz po chwili jazdy to ustaje. Na początku procedury wypalania filtra kopci tak że świata z tylu nie widać (wydaje mi się że podczas rozgrzewania do procedury i dotrysku paliwa). Silnik suchy, w przewodzie przed turbo mała plamka oleju, w przewodzie przed przepustnicą pojawił się olej i zapocenie na łączeniu. Ilość oleju w intercoolerze będzie dopiero sprawdzana. Przygotowuje się na najgorsze czyli remont lub wymiana silnika. Jak u Was zakończyl się ten temat ?
  5. Odświeżę temat.Kolego Trejk poradzileś sobie z tym problemem? Pozdrawiam
  6. Ja wymieniłem na JMJ i okazało sie że auto ma problem z poborem oleju. Teraz normalnie konczy procedurę i nie dolewa ropy. JMJ jako zamiennik sprawuje się dobrze, nie ma z nim problemów. W trasie wypala co 400km , lecz myśle ze ma to zwiazek z poborem oleju i wiecej syfu sie do niego dostaje. Pozdro
  7. Przebieg 88 tys , olej zmieniany przy 70. Moze nowa adaptacja by pomogła ?
  8. Witam forumowiczów. Posiadam Audi A4 b8 2015 rok Quattro. Skrzynia tip tronic 8 biegów. Zauważyłem ,że na niskich biegach potrafi ona szarpnąć przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu go. Tak jakby jadąc na drugim biegu , odpuszczając gaz troszeczkę szarpało budą. Objaw ten nie występuje zawsze, lecz co jakiś czas się powtarza. Jadąc po mieście i nagle dodając trochę gazu potrafi chwile pomyśleć a następnie wystrzelić jak rakieta. Czy któryś z użytkowników spotkał się z takim czymś ? Pozdrawiam ?
  9. Witam Panowie :) czy ktoś z forumowiczów zna odpowiedz na pytanie czy klapa bagażnika w b8 polift otwierana z pilota powinna odskakiwać do góry ( do pozycji maksymalnie otwartej) ? W moim przypadku jest tak , ze po wciśnięciu przycisku na pilocie odskakuje ona tylko na centymetr. Zaznaczam ze jestem nowym posiadaczem tej cudownej maszyny jak i nowym forumowiczem :) pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...