Skocz do zawartości

Strycha

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Strycha

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lubelszczyzna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Strycha

0

Reputacja

  1. Cześć. Również proszę jakąś miłą osobę o wyczarowanie kodu lakieru z numeru VIN: WAUZZZ8DZXA228130 Dodam że ani naklejki ani książeczki nie posiadam. A na raport VINa już kasę wydałem, a kodu lakieru jak nie było tak nie ma Z góry dziękuję uprzejmie
  2. Witam. To mój pierwszy temat na forum. Ale do rzeczy. Otóż mam padnięty, albo padający alternator. Sprawa wygląda w taki sposób, że przy włączonym klimatroniku (nawiew trochę ponad połowę), włączonych światłach napięcie ładowania spada do ok 13V, a jak odpalę podgrzewanie tylej szyby to napięcie jest ok 12,2V. Kiedy wszystko jest wyłączone a silnik włączony to ładowanie jest ok 14,3V (na zaciskach aku). Sprawdziłem też nic mi nie kradnie prądu i nie, wszystko jest ok. Teraz pytanie jest następujące jaki alternator - regenerowany będzie pasował do mojego auta? Silnik o kodzie APU. Obecnie mam Valeo
  3. Wypada się przywitać Witam wszystkich użytkowników Audi i forumowiczów. Jestem świeżo upieczonym nabywcą pierwszego swojego auta, czyli Audi A4 B5 1.8T z roku 1999. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...