Skocz do zawartości

adrian.adrian93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrian.adrian93

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CYRC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adrian.adrian93

0

Reputacja

  1. ODIS to program diagnostyczny do interfejsu VAS. Zrobiłem to sam. Szarpał na płaskim też. Teraz moge stanąć pod górke a on stoi w miejscu po puszczeniu hamulca, dodaje gazu i rusza jak jak samochód powinien ruszać
  2. Witam, rok czasu jeżdziłem z tymi wszystkimi objawami typowymi dla Multitronica czyli zastanawianie się podczas ruszania, nie można było dać więcej gazu bo jak już się zastanowił czy ruszyć to szarpał, pod górke ruszanie to też operowanie gazem 'na dwa razy' (przygazować, puścić i dodać gazu zeby ruszyć płynnie) W końcu problem rozwiązałem. ODIS i aktualizacja programu sterownika skrzyni (żaden tuning, oryginalny soft w najnowszej możliwej wersji) do tego adaptacje i teraz gdy auto stoi mogę dać gaz w podłoge i rusza normalnie tak jak powinno bez zastanowienia i szarpania
  3. Witam, żadnym programem, VCDS, ODIS, Autocom nie mogę przeprowadzić procedury adaptacji ponieważ temperatura oleju po rozgrzaniu auta do 90C to jakieś 60-65C a przy procedurze wymagane jest 80 przez co nie mogę jej niczym przeprowadzić. W czym może być problem? Dodam, że termostaty silnika są nowe, oryginał ASO, trzymają równo 90C na liczniku
  4. Witam, poszukuję najnowszego dostępnego softu do skrzyni, nr sterownika 8K0927155C, najnowsza to bodajże 0012
  5. Mogę prosić o więcej informacji? Jakie oznaczenie sterownika LWR wybrał i o co dokładniej chodzi z tymi kablami?
  6. Wróciłem, to nie pomaga. Coś uległo uszkodzeniu albo przekodowało się w zły sposób przez tego 'VCDS'a
  7. Witam, sprawa dotyczy samochodu Audi A5 z 2007 roku. Auto fabrycznie miało xenony z led. Po przeróbce na polift były światła dzienne które wyłączały się podczas zapalania xenonów, oczywiście błędy żarówki na liczniku były. Użyłem '*VCDSa*', wszedłem w 09-cent. elek. > Kodowanie > tam próbowałem zmienić, zapisałem kodowanie, jednak teraz mam totalną wariacje ze światłami. Brak reakcji na włącznik od świateł, światła cały czas świecą nawet po zamnięciu auta pilotem świecą się tylne światła 'neon' oraz podświetlenie tablicy i wnętrza. Próbowałem interfejsem VCP później to przywróciłem jedynie długie światła. Teraz auto stoi z odłączonym akumulatorem. Jak poradzić sobie z tym problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...