Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana lamp skrętnych na nie skrętne


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wygląda zmiana lamp skrętnych przedliftowych na nie skrętne poliftowe, ledowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w polifcie nie ma juz sterownika xenon 55 wszystko przeniesli własnie do MCE 09"

Jak to się ma do tego co wyżej?

Na forum jest temat dokładnia bixenonu poliftowego, led do auta bez bixenonu. Ja chcę założyć bixenon led do auta przedliftowego z bixenonem skrętnym

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-zmiana-przodu-na-poliftowy-2012-2015/

Tu nic nie ma o MCE.

Czy zmiana MCE tylko jak chce się mieć skrętne bixenony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-zmiana-przodu-na-poliftowy-2012-2015/

Tu nic nie ma o MCE.

Czy zmiana MCE tylko jak chce się mieć skrętne bixenony?

W polifcie nie ma sterownika zasięgu reflektorów 55, jego funkcję przejmuje MCE to jak stary to obsłuży jak nie tej funkcji?

chyba że stary mce obsłuży nowe lampy to sie mylę i można podłączyć tak samo

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje audi a4 b8 2011

Lampy przednie:

8K0 941 004 P

8K0 941 004 S

Moje pytanie czy są to skrętne czy nie?

Po VIN-nie sprawdziłem:

Kod: 8Q5 Regulacja zakresu świateł przednich automatyczna/dynamiczna z dynamiczną regulacją światła skręcania (AFS 1) / LWR

Edytowane przez Afro2016
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Czy montując światła po liftowe

nie skrętne będzie mi wywalal błąd jeśli wcześniej miałem skrętne ale przed liftem?

Kolega wyżej pytał o odwrotna sytuacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Czy montując światła po liftowe

nie skrętne będzie mi wywalal błąd jeśli wcześniej miałem skrętne ale przed liftem?

Błedów bedzie mnóstwo

Do wymiany moduł 55 Xenon oraz okablowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Czy montując światła po liftowe

nie skrętne będzie mi wywalal błąd jeśli wcześniej miałem skrętne ale przed liftem?

Błedów bedzie mnóstwo

Do wymiany moduł 55 Xenon oraz okablowanie

kupić lampy po liftowe skrętne a zostawiać sterowniki ze starych przed liftowy czy to będzie funkcjonować czy trzeba wymienić moduł 55 Xenon? Edytowane przez Afro2016
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dalej nie rozumiem.

Przy robieniu liftu zawsze trzeba zmienić MCE?

A skad takie info ?

Na pewno nie trzeba zmieniac przy przejsciu z lamp nieskretnych przedlift na nieskretne polift

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-zmiana-przodu-na-poliftowy-2012-2015/

Tu nic nie ma o MCE.

Czy zmiana MCE tylko jak chce się mieć skrętne bixenony?

Beda takie błedy :

Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: AKP\8K0-907-063.clb
Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 D HW: 8K0 907 063 D
Komponent: BCM1 1.0 H26 0253
Weryfikacja: 05026001 Numer seryjny: 00000000240994
Kodowanie: 2600D0914174AF311701000300001D0D0F9CC74800010141000000
Kod serwisu: WSC 06335 123 12345
VCID: 306F21CC6391D5BEC0-8064
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: WWS 260309 H06 0070
Kodowanie: 00FD11
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Plik etykiet: AKP\8K0-955-559.CLB
Komponent: RLS H04 0003
Kodowanie: 035028
Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AA HW: 8K0 941 531 AA
Komponent: E1 - LDS H07 0090
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02895 - napięcie zasilania mod.diod LED światła do jazdy w dzień i ś.pozycyjnego; lewy
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 86
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 07:23:00
02897 - napięcie zasilania mod.diod LED światła do jazdy w dzień i ś.pozycyjnego; prawy
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 43
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 07:23:00
00978 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 43
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 19:41:00
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 8T0-907-357.clb
Oznaczenie elementu SW: 8H0 907 357 A HW: 8H0 907 357
Komponent: AFS 1 H01 0020
Weryfikacja: 00000001 Numer seryjny:
Kodowanie: 0000255
Kod serwisu: WSC 06334 000 00000
VCID: 306F21CCA391D5BEC0-8064
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 941 329 A
Komponent: AFS-Modul links H06 0007
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1T0 941 329 A
Komponent: AFS-Modul rechtsH06 0009
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Wskaźnik czasu: 0
01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Wskaźnik czasu: 0
02658 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora nieprawidłowo zakodowana
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175151 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.29
Czas: 06:46:08
02659 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; nieprawidłowo zakodowana
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175141 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.28
Czas: 20:09:49
01771 - Sterownik regulacji zasięgu świateł (J431)
008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175141 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.28
Czas: 20:09:49
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze skrętnych przedlift na nieskrętne polift chyba też można się obejść bez zmiany MCE?

Po prostu rezygnujemy z bajeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze skrętnych przedlift na nieskrętne polift chyba też można się obejść bez zmiany MCE?

Po prostu rezygnujemy z bajeru.

Nie jestem pewien czy okablowanie do wymiany,

czy do a4 b8 przed liftowe skrętne zamontowal ktoś poliftowe nie skrętne i oprócz braku doświetlania zakrętów wszystko działało i czy tylko wymiana lamp czy coś jeszcze? ?

Edytowane przez Afro2016
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dalej nie rozumiem.

Przy robieniu liftu zawsze trzeba zmienić MCE?

A skad takie info ?

Na pewno nie trzeba zmieniac przy przejsciu z lamp nieskretnych przedlift na nieskretne polift

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-zmiana-przodu-na-poliftowy-2012-2015/

Tu nic nie ma o MCE.

Czy zmiana MCE tylko jak chce się mieć skrętne bixenony?

Beda takie błedy :

Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: AKP\8K0-907-063.clb
Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 D HW: 8K0 907 063 D
Komponent: BCM1 1.0 H26 0253
Weryfikacja: 05026001 Numer seryjny: 00000000240994
Kodowanie: 2600D0914174AF311701000300001D0D0F9CC74800010141000000
Kod serwisu: WSC 06335 123 12345
VCID: 306F21CC6391D5BEC0-8064
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: WWS 260309 H06 0070
Kodowanie: 00FD11
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Plik etykiet: AKP\8K0-955-559.CLB
Komponent: RLS H04 0003
Kodowanie: 035028
Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AA HW: 8K0 941 531 AA
Komponent: E1 - LDS H07 0090
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02895 - napięcie zasilania mod.diod LED światła do jazdy w dzień i ś.pozycyjnego; lewy
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 86
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 07:23:00
02897 - napięcie zasilania mod.diod LED światła do jazdy w dzień i ś.pozycyjnego; prawy
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 43
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 07:23:00
00978 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 43
Przebieg: 174956 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.27
Czas: 19:41:00
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 8T0-907-357.clb
Oznaczenie elementu SW: 8H0 907 357 A HW: 8H0 907 357
Komponent: AFS 1 H01 0020
Weryfikacja: 00000001 Numer seryjny:
Kodowanie: 0000255
Kod serwisu: WSC 06334 000 00000
VCID: 306F21CCA391D5BEC0-8064
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 941 329 A
Komponent: AFS-Modul links H06 0007
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1T0 941 329 A
Komponent: AFS-Modul rechtsH06 0009
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Wskaźnik czasu: 0
01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Wskaźnik czasu: 0
02658 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora nieprawidłowo zakodowana
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175151 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.29
Czas: 06:46:08
02659 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; nieprawidłowo zakodowana
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175141 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.28
Czas: 20:09:49
01771 - Sterownik regulacji zasięgu świateł (J431)
008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 175141 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.04.28
Czas: 20:09:49

Ok, błędy będą, ale wszystko będzie działać jak należy?

Z rezygnacją ze skrętności idzie się pogodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze skrętnych przedlift na nieskrętne polift chyba też można się obejść bez zmiany MCE?

W takim wypadku nie zmieniamy MCE 09 tylko sterownik 55 xenon

Ok, błędy będą, ale wszystko będzie działać jak należy?

Z rezygnacją ze skrętności idzie się pogodzić.

nie bedzie działac jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli potrzeba lampy poliftowe nieskrętne i do tego przedliftowy nieskrętny sterownik 55 xenon?

Gdzie fizycznie w aucie jest sterownik xenon?

Z tego co widzę po zdjęciach są sterowniki LWR i AFS. Potrzebny LWR?

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze skrętnych przedlift na nie skrętne polift potrzeba zmienić sterownik xenon.

kabelkologia tez jest prosta, w zasadzie 4 kabelki 1-1,5m wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienić sterownik Xenon, skoro go nie ma w polifcie?

Gdzie fizycznie jest sterownik Xenon w przedlifcie?

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...