
Patryk_p
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Patryk_p

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Patryk_p obserwuje zawartość przepustnica , Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7 , 2.0 ALT Termostat 100' CZY 105' STOPNI? i 2 innych
-
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
Patryk_p odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Witam, według vin posiadam rok modelowy 2001. Licznik kolorowy praktycznie nie osiągalny. Czy jak zrobię immo off w swoim sterowniku to mogę zamontować licznik z nowszego modelu bez żadnych przeszkód ? -
A potrafi ktoś wytłumaczyć dlaczego nie 105?
-
Witam przeszukałem forum ale nic nie znalazłem, czy będzie jakaś różnica między termostatem 100 czy 105 stopni? Oba pochodzą z firmy behr różnia się temperatura otwarcia i oba dostępne od ręki w hurtowni. Który wybrać?
-
Witam, w moim ALT po usunięciu walków ( wyciąłem koło napędzające walki) i poskładaniu wszystkiego podczas jazdy występuje strasznie uciążliwe buczenie. Zauważyłem również że nawet plastiki słychać w środku jak drgają. Powyzsj 3 tysięcy obrotów to już w ogóle masakra. Czy ktoś z usuwających walki może podpowiedzieć czy ma coś takiego? Problem jest na tyle duży że raczej uniemozliwia normalna jazdę. Czytałem. Ze złe ustawione walki powodują takie objawy, problem w tym że one u mnie się nie kręcą ? Oczywiście odkręcane było całe sanki wraz z łapa skrzyni i silnik w powietrzu, może tu szukać przyczyny? #edit Znajomy jadąc ze mną stwierdził że brzmi to tak jakby silnik na sztywno do budy przykręcić ? i w sumie to ma. Rację myślę że efekt byłby podobny, wszystkie drgania silnika są przenosi e na budę i stąd to buczenie, ale nie mam Pojęcia czemu
-
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
Patryk_p odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Myślę że koszta będą kilka razy większe niż montaż bose które naprawdę daje rade, może poza gwizdkami a i satysfakcja z montażu większa ? -
Odepnij wtyczkę od zaworu wysokiego ciśnienia z tyłu silnika pod dolotem powietrza i zobacz czy pomoglo. Stawiam na wariator i zawór. Ja Tez się zmagam. Z halasem z silnika ale u mnie dochodzi z dołu silnika :/
-
Nawet bez adaptacji powinien chodzić, podejrzewam że błąd nie ma z nic wspólnego z twoim problemem. Do adaptacji przepustnicy z tego co. Pamiętam silnik musi mieć temperature 80 stopni
-
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
Patryk_p odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Ten adapter co masz teraz podpięty z głośnikowych można przerobić pod RCA. Ja mam tak u siebie przynajmniej mam. Porządne koncowki rca założone. Ucinas te kable przy wtyczce i dolutowywujesz koncowki i dodatkowo do jednego wystarczy masa. -
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
Patryk_p odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Dokładnie tak, mialem u siebie identycznie u mnie dodatkowo tył grał. Mocniej niż przód, należy zmienić wyjście na RCA -
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
Patryk_p odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Z radia leci sygnałowy do wzmacniacza do bagażnika, i z wzmacniacza do drzwi -
Witam, czy orientuje się ktoś czy przy zmianie modułu komfortu na nowszy ( z podpiętej rozpiski można wyszukać które to) można zakodować pilot z b7? Czy ktoś komu udało się to przykodowac może podać numery kluczyka i swojego modulu komfortu?
-
Zrobiłem tak z 30k km, więc co ma ciśnienie do tego? Bardziej stawiam na padnięty łańcuszek pompy albo napinacz. Nie jest to jakoś specjalnie głośne i ucicha po delikatnym podwyższeniu obrotów
-
Witam, czy spotkał się ktoś z problem dzwonienia na wolnych obrotach dochodzacych z miski olejowej? Jakbyś ktoś cały czas delikatnie łyżeczka o szklankę stukal ? Wymieniłem łańcuch i napinacz bo słychać Juz go było, wariator po regeneracji, a tu się okazuje że jeszcze w misce coś dzwoni...
-
I samej uszczelki raczej nie wymienisz gdyż zapewne nie będzie się dało wyciągnąć zaworu z wariatora.