Skocz do zawartości

Patryk_p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Patryk_p

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, według vin posiadam rok modelowy 2001. Licznik kolorowy praktycznie nie osiągalny. Czy jak zrobię immo off w swoim sterowniku to mogę zamontować licznik z nowszego modelu bez żadnych przeszkód ?
  2. A potrafi ktoś wytłumaczyć dlaczego nie 105?
  3. Witam przeszukałem forum ale nic nie znalazłem, czy będzie jakaś różnica między termostatem 100 czy 105 stopni? Oba pochodzą z firmy behr różnia się temperatura otwarcia i oba dostępne od ręki w hurtowni. Który wybrać?
  4. Witam, w moim ALT po usunięciu walków ( wyciąłem koło napędzające walki) i poskładaniu wszystkiego podczas jazdy występuje strasznie uciążliwe buczenie. Zauważyłem również że nawet plastiki słychać w środku jak drgają. Powyzsj 3 tysięcy obrotów to już w ogóle masakra. Czy ktoś z usuwających walki może podpowiedzieć czy ma coś takiego? Problem jest na tyle duży że raczej uniemozliwia normalna jazdę. Czytałem. Ze złe ustawione walki powodują takie objawy, problem w tym że one u mnie się nie kręcą ? Oczywiście odkręcane było całe sanki wraz z łapa skrzyni i silnik w powietrzu, może tu szukać przyczyny? #edit Znajomy jadąc ze mną stwierdził że brzmi to tak jakby silnik na sztywno do budy przykręcić ? i w sumie to ma. Rację myślę że efekt byłby podobny, wszystkie drgania silnika są przenosi e na budę i stąd to buczenie, ale nie mam Pojęcia czemu
  5. Myślę że koszta będą kilka razy większe niż montaż bose które naprawdę daje rade, może poza gwizdkami a i satysfakcja z montażu większa ?
  6. Odepnij wtyczkę od zaworu wysokiego ciśnienia z tyłu silnika pod dolotem powietrza i zobacz czy pomoglo. Stawiam na wariator i zawór. Ja Tez się zmagam. Z halasem z silnika ale u mnie dochodzi z dołu silnika :/
  7. Patryk_p

    przepustnica

    Nawet bez adaptacji powinien chodzić, podejrzewam że błąd nie ma z nic wspólnego z twoim problemem. Do adaptacji przepustnicy z tego co. Pamiętam silnik musi mieć temperature 80 stopni
  8. Ten adapter co masz teraz podpięty z głośnikowych można przerobić pod RCA. Ja mam tak u siebie przynajmniej mam. Porządne koncowki rca założone. Ucinas te kable przy wtyczce i dolutowywujesz koncowki i dodatkowo do jednego wystarczy masa.
  9. Dokładnie tak, mialem u siebie identycznie u mnie dodatkowo tył grał. Mocniej niż przód, należy zmienić wyjście na RCA
  10. Z radia leci sygnałowy do wzmacniacza do bagażnika, i z wzmacniacza do drzwi
  11. Witam, czy orientuje się ktoś czy przy zmianie modułu komfortu na nowszy ( z podpiętej rozpiski można wyszukać które to) można zakodować pilot z b7? Czy ktoś komu udało się to przykodowac może podać numery kluczyka i swojego modulu komfortu?
  12. Zrobiłem tak z 30k km, więc co ma ciśnienie do tego? Bardziej stawiam na padnięty łańcuszek pompy albo napinacz. Nie jest to jakoś specjalnie głośne i ucicha po delikatnym podwyższeniu obrotów
  13. Witam, czy spotkał się ktoś z problem dzwonienia na wolnych obrotach dochodzacych z miski olejowej? Jakbyś ktoś cały czas delikatnie łyżeczka o szklankę stukal ? Wymieniłem łańcuch i napinacz bo słychać Juz go było, wariator po regeneracji, a tu się okazuje że jeszcze w misce coś dzwoni...
  14. I samej uszczelki raczej nie wymienisz gdyż zapewne nie będzie się dało wyciągnąć zaworu z wariatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...