Skocz do zawartości

daes23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daes23

Osiągnięcia daes23

0

Reputacja

  1. daes23

    Audi A6 C5 2.4 8 błędów

    Dzięki za odpowiedź, bede miał szanse znowu podjechania na komputer to przetestuje. Ostatnio po sprawdzeniu błędów na rozgrzanym silniku i ich usunięciu przejechałem się na LPG z 40km i żądnych błędów nie wypluło . Wydaje mi się że błędy wywala tylko na zimnym silniku przy przełączaniu sie auta na gaz. I jeżeli to gaz to mam trochę problem.. Posiadam instalacje LPG-TECH a w moim rejonie po 1 brak dobrego gazownika po 2 nikt się tym gazem nie zajmuje. Zastanawia mnie to czy może świecie są już do wymiany lub układ zapłonowy już kuleje albo to już serio wina złego ustawienia gazu.
  2. daes23

    Audi A6 C5 2.4 8 błędów

    Witam Pacjentem jest Audi A6 c5 2.4 165km z LPG. Sprawdzałem ostatnio błędy ponieważ samochód rano po przełączeniu na gaz strasznie szarpał i raz zgasł podczas jazdy gdy wrzuciłem mu luz. Przy niskich temperaturach gdy silnik jest zimny po przełączeniu na gaz samochód szarpie, przerywa, faluje na obrotach trwa to zazwyczaj tylko chwile ale jest to uciążliwe, również dopóki samochód sie nie rozgrzeje po przełączeniu na gaz do 3 tyś obr czuć tak jak by mu mocy brakowało. Wstawiam moje błędy: 8 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean P1130 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich P1139 - 35-10 - - - Intermittent Około pół roku temu wymieniłem świece na BOSCHA lecz pojeździłem na nich z miesiąc ponieważ samochód na świecach Boscha nie jechał tak jak powinien był mułowaty, wróciłem znowu do starych NGK i samochód ponownie odzyskał moc. Czy jest to wina możę tych strach już świec NGK ?? Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...