Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A6 C5 2.4 8 błędów


daes23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Pacjentem jest Audi  A6 c5 2.4 165km z LPG.

Sprawdzałem ostatnio błędy ponieważ samochód rano po przełączeniu na gaz strasznie szarpał i raz zgasł podczas jazdy  gdy wrzuciłem mu luz.

Przy niskich temperaturach gdy silnik jest zimny po przełączeniu na gaz samochód szarpie, przerywa, faluje na obrotach trwa to zazwyczaj tylko chwile ale jest to uciążliwe, również dopóki samochód sie nie rozgrzeje po przełączeniu na gaz do 3 tyś obr czuć tak jak by mu mocy brakowało. Wstawiam moje błędy: 

8 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
        P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
        P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
        P1559 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
        P1139 - 35-10 - - - Intermittent
 

Około pół roku temu wymieniłem świece na BOSCHA lecz pojeździłem na nich z miesiąc ponieważ samochód na świecach Boscha nie jechał tak jak powinien był mułowaty, wróciłem  znowu do starych NGK i samochód ponownie odzyskał moc. Czy jest to wina możę tych strach już świec NGK ?? Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błędy i pojeździj trochę na samej benzynie i sprawdź czy normalnie silnik się zachowuje. Lpg do ogarnięcia masz zapewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, bede miał szanse znowu podjechania na komputer to przetestuje. Ostatnio po sprawdzeniu błędów na rozgrzanym silniku i ich usunięciu przejechałem się na LPG z 40km  i żądnych błędów nie wypluło . Wydaje mi się że błędy wywala tylko na zimnym silniku przy przełączaniu sie auta na gaz. I jeżeli  to gaz to mam trochę problem.. Posiadam instalacje LPG-TECH a w moim rejonie po 1 brak dobrego gazownika po 2 nikt się tym gazem nie zajmuje.

Zastanawia mnie to czy może świecie są już do wymiany lub układ zapłonowy już kuleje albo to już serio wina złego ustawienia gazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem byś pojeździł trochę na benzynie po uprzednim skasowaniu korekt-odłącz aku na kilka minut,to usunie korekty i pojeździj troszkę na benzynie obserwując jak auto się zachowuje,jak będzie ok to lpg do regulacji i sprawdzenia czy pod maską ok z instalacją. Jak nie będzie ok na benzynie to szukasz usterek w silniku pierw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...