Skocz do zawartości

ryczi48

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ryczi48

Informacje

  • Imię
    Arus
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu
  1. Taka niespodzianka
  2. Sonda lambda błąd skasowany po wymienie, i nie pojawia się spowrotem
  3. Odnawiam temat z tego względu że podłączyłem go pod komputer, sonda była nie aktywna, wymieniłem sondę trochę się poprawilo ale od nowa jest problem z uruchomieniem silnika na zimno o to błędy które mi pokazał komputer
  4. Dzięki Wielkie, uświadomiłeś mnie bardzo ? a co ty byś zrobił z tymi felgami?
  5. Właśnie gleby jeszcze nie ma, dopiero będzie w planach, to że będą się brudzić to nie patrzę na to, miałem już w innym aucie białe i ale kolor granatowy ciemny, i ładnie wyglądało, dlatego że tu jest zielony to pytam też o opinię co do tego białego żeby wsi nie zrobić
  6. Witam mam pytanie, jaki kolor wybrać felg stalowych? Auto jest w kolorze zielonym, mam chęci odrestaurować moje felgi które są w tragicznym stanie, zastanowiłem się nad kolorem białym jak myślicie spoko będzie pasować czy wieś?
  7. Instalacja stag 200 go fast, w papierach reduktor pisze że stefanneli a założony jest zavoli Zeta coś tu jest nie tak bo rozstraja od nowa gaz po kalibracji
  8. Nie ulatnia sie nic
  9. Jadę do kolegi po reduktor sprawy i zgodny, założę i zobaczę
  10. Zdiagnozuje to u godnego gazownika nie u niemot
  11. I on sprawdzał czy gaz nie ucieka ale na ciepłym silniku, a na ciepłym choć by nie wiem jak był zalany to i tak odpali, gorzej na zimnym
  12. Nachodzi mnie kupić nowy reduktor, koszt to 160zl nowy taki sam jak jest w moim i tu w okolicy w sklepie, faktycznie ten gazownik chyba ma zero pojęcia, sypał regułkami
  13. Jak na zakręconym gazie pali odrazu, odkrece gaz i problem wraca
  14. Chodzi ci o czujnik temperatury wody? Jest tuż za silnikiem ściągasz rurę dolotową między przepływomierzem a przepustnicą i jest jak na dłoni, zamoczony w płynie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...